Danielle tak nádherně vzdychala, že jsem každou chvíly myslel, že ji strhnu kalhoty i s kalhotkama a vy víte co...
Začal jsem ji libat na jejim perfektně plochém bříšku. Najednou mě, ale od sebe odstrčila.
"Jamesi, promiň, ale já si ještě nejsem úplně jistá jestli to chci." omluvně se mi zadívala do oči.
"Danielle, to je v pořádku. Nemusíš se mi omlouvat. Já to plně chápu." Tsss blbost, nechápu! Ona mě tu tak rozrajcuje a pak jako nic?! Tolik jí chci. No budu si muset počkat. Oblékli jsme se a v náručí zalehli do postele.
"Jamesi, vím jak jsi to chtěl, ale ještě jsem se prostě na to necítila." promluvila do ticha.
"Já vím, to je v pohodě. Však máme dost času." pohladil jsem ji po vlasech a usnuli jsme. Probudili jsme se až kolem osmé.
"Dobré ráno." věnoval jsem ji polibek, když jsem viděl jak mě pozoruje. Jen se na mě usmála a zavřela oči.
"Hele, nespi už." dal jsem jí další polibek.
"Tak dobře."
"Já teď půjdu domluvit aby nebyla soutěž. Jestli chceš, tak tu můžeš zůstat."
"Ne, půjdu s tebou. Co kdyby byla soutěž. Bych si nic nestihla nacvičit."
"Já ti říkal, že ti pomůžu něco nacvičit, kdyby něco. Mám v záloze pár kroků, takže tu můžeš klidně zůstat."
"Já vím, ale i tak. Nechci tu zůstat sama."
"Dobře." políbil jsem ji, oblékli jsme se a vydali se na hotel. Danielle šla k sobě na pokoj a já šel za Shawnem.
"Ahoj Shawne, hele nějak mi není dobře, myslím psychicky. Víš to co se stalo všechno s Elisabeth a jak obvinila Danielle, je toho na mě moc."
"Myslím, že ještě jeden den může být volno, myslím, že se nic nestane. Zařídím to."
"Dobře, děkuju ti." usmál jsem se a odešel do svého pokoje.
"Kde ses tu vzala?" zeptal jsem se s údívem, když jsem na sedačce spatřil Taylor. Ano, Taylor Swift.
"Já jsem se přišla něco zeptat." usmála se.
"Aha. A na co?"
"Víš, včera jsem tě viděla s jednou holkou venku. Byly asi tak dvě hodiny ráno a připadalo mi, že ses k ní nějak moc měl."
"Myslím, že ti do toho vůbec nic není."
"Víš, hodně dlouho se mi líbíš. Né, že bych byla tvoje velká fanynka, ale docela by mě zajímalo jestl jsi zadanej." skousla si spodní ret a nervozně se usmála.
Taylor byla opravdu sexy a roztomilá.
Nevím, naprosto nevím, kde se to ve mě vzalo, ale přišel jsem k ní a políbil ji. Ona na nic nečekala a jazykem mi vnikla do úst. Líbala božsky a ještě jsem k tomu ucítil její parfém. Naprosto jsem byl okouzlen až tak, že jsem zapoměl, že miluju Danielle. Naprosto se mi zbláznily hormony. Mysl mi říkala ať okamžitě přestanu s tím co dělám, ale moje tělo si dělalo co chtělo. Sundal jsem jí šaty a začal líbat na krku. Vzdychla mé jméno a sundala mi triko. Byl jsem tak nadrženej, že jsem si sundal kalhoty i s boxérkami. Ona si sundala spodní prádlo. Měla krásnou postavu. Na nic jsem nečekal a vnikl do ní. Byl jsem tak vrušenej, že jsem začal rychle přirážet. Vzdychali jsme a slastně se prohýbali v zádech. Po chvíly už jsme dosáhli orgasmu. Byl jsem neskutečně zadýchanej. Byl jsem úplně někde jinde, nevnímal jsem realitu. Za chvilku jsem se vzpamatoval.
Panebože,co jsem to udělal? Né to jsem přece nemohl udělat. Podíval jsem se na Taylor a ona klidně oddechovala a spokojeně se usmívala.
"Musíš odejít. Tohle se nemělo stát. O tomhle prosím musíš pomlčet. Prosím. Nesmí se to nikdo dozvědět." řekl jsem vážně a obléknul se.
"A kdo? Třeba tvoje holka?"
"Nemá cenu lhát. Ano, moje holka. Nechtěl jsem jí podvést. Nevěděl jsem co dělám. Neříkej nikomu co se stalo, dobře? Zůstane to jen mezi námi."
"Tak dobře."
Najednou někdo zaklepal.
"To jsem já, lásko. " Ale to né...
"Danielle, nechoď sem." zakřičel jsem.
"Proč ne? Jdu dovnitř." A sakra, to né..
"O muj bože. Co to je? Proč je nahá? Co se tu stalo? Né, to se nemohlo přece stát... To né." začala brečet.
"Já... Já ti to vysvětlím. To není jak to vypadá."
"Nenávidím tě." zakřičela a s pláčem odešla pryč.....
Vsadím se, že tohle jste nečekali :D Jamesi, styď se! :D
Jinak teď nevím jak to bude s povídkou. Zítra se konečně stěhuju do vlastního (Finally!) a internet mi příjdou zapojit až v úterý. Takže dříve jak ve středu nový díl určitě nebude.
A děkuju strašně moc moc za votes a reads. Přes 20.K. Neuvěřitelný! Jste miláčkové :) Miluju vás :3
ČTEŠ
Daniel?
FanfictionDaniell se přihlásí do taneční soutěže, kde je v porotě slavný kytarista a vokálista skupiny The Vamps. James má tajemství, podaří se mu ho skrývat před Daniell do které se zamiluje?