Jamesovi upadla vydlička, tak se pro ní nahl, že jí zvedne, ale najednou mu spadla paruka.
"Panebože, to je James McVey!" zakřičela jedna holka od stolu.
James si rychle nasadil paruku a začal křičet:"Kde? Kde je James McVey?"
"To jsi přece ty. Miluju tě!!!" zakřičila zase ta holka.
"Já? Ale né. Já nejsem McVey." začal se smát.
Ta holka přišla k Jamesovi a strhla mu paruku. Začala jsem se sní o tu paruku prát. Chtěla jsem jí tu paruku vytrhnout, ale ona se rychle vzpamatovala, vrazila mi facku a utekla na záchody, kde se zamknula. Začala jsem bouchat na dveře a křičet ať tu paruku hned vrátí, že takhle nemůže obtěžovat hosty.
Když ani po několika minutách nevyšla, tak jsem se na ní vykašlala a šla za Jamesem. Ten ovšem u stolu nebyl. Vytáhla jsem mobil a vytočila jeho číslo. Hned po prvním zazvonění to zvedul.
"Zlato, kde jsi? Jsi v pořádku?" ptala jsem se.
"Jsem schovaný v jedné uličce, bojím se vylést, protože mě pronásledujou paparazzi."
"Dobře, dobře. Ale v které uličce jsi? Kudy mám jít?"
Popsal mi cestu, zaplatila jsem rychle za jídlo a vydala se hledat Jamese.
Po chvilce jsem došla na místo. James se krčil za jednou popelnicí. Když jsem ho tam viděla, tak jsem se musela smát.
"Co tam děláš?"
"Schovávám se přece."
"Tak půjdeme?"
"No asi jo. Doufám, že někde nenarazím na paparazzi." povzdychnul si a objal mě.
"Kdyžtak tě budu bránit."z asmála jsem se a chytla ho za ruku, ale on mou ruku pustil.
"Děje se něco?"
"No, teď mě za ruku držet nemůžeš. Kdyby nás náhodou paparazzi vyfotily, tak bych to mamce jen těžko vysvětloval."
"Jamesi, jestli tě takhle uvidí Elisabeth, tak jí dojde, že ty jsi 'Chris'." došlo mi, když jsme došli před budovu.
"Tak já tady počkám a ty všechny nažeň do sálu."
"Dobře." kývnula jsem a šla dovnitř. Všechny jsem poslala do sálu s tím, že za chvíli někdo příjde. Došla jsem pro Jamese a rychle jsme odešli k němu do pokoje.
"Jamesi, co mám s těma holkama dělat?" zeptala jsem se když si odličoval make up.
"Já tam půjdu a popřeju jim ať se jim dnes povede vystoupení."
"Dobře, tak já jdu do sálu." líbla jsem ho na tvář a odešla.
Vešla jsem do sálu a Elisabeth už na mě mávavala. Bože, budu jí muset říct ať si najde jinou kamarádku. Sedla jsem si kní a začala:
"Hele Elisabeth, chci ti říct, že..." Ona mi však skočila do řeči,
"Né, nic neříkej. Víš, jsem moc ráda, že chodíš s Chrisem. Já si totiž myslela, že chodíš s Jamesem. Ale když vím, že chodíš s někým jiným, tak mám ted hodně velkou šanci u Jamese." usmívala se jako měsíček na hnoji.
"Jojo, dobře." falešně jsem se usmála a to už přišel James. Dav začal pištět. James všechny uklidnil hlasitým zapískáním.
"Jsem tu proto, abych vám popřál mnoho štěstí v dnešním kole. Dnes vypadne jedna soutěžící a pojede domů, takže si po večeři ještě určitě sestavu zopákněte. Takže mnoho štěstí. Miluju vás." zakřičel a odešel.
Všichni jsme se odebrali do jídelny na večeři. Na večeři byly topinky, langoše nebo rohlík s kuřecí šunkou. Dala jsem si langoše. Od mala je miluju. Elisabeht si se svým rohlíkem přisedla ke mě. Bože, je jako osina v zadku.
Celou dobu na mě něco mluvila, ale já jí vůbec neposlouchala, protože jsem celou dobu myslela na dnešní bláznivý den s Jamesem.
"Posloucháš mě vůbec?" zamávala mi rukou před očima.
"Promiň, jen jsem se zamyslela."
"Nad Chrisem? Je to kusanec, co? Kdyby jsi sním nechodila, tak bych si možná dala říct." usmála se. No to je děvka...
"Víš co Elisabeth? Jsi kráva." řekla jsem jí co si o ní myslím a odešla do svého pokoje. Ona je opravdu nenormální.
Zapnula jsem notebook a přihlásila se na facebook. Psala mi Sára, že nevěděla, že se bavím s Jamesem a přiložila mi k tomu nějaký odkaz. Klikla jsem na odkaz a v novém okně, na mě vyskočil nápis:"JAMES MCVEY SE SCHOVÁVAL PŘED PAPARAZZI." Kliknula jsem na nápis a ukázali se mi fotky, na kterých je James s make upem a linkami. Pak jsem na nich byla já, jak se peru s tou holkou o paruku.
To snad né. Doufám, že na ty fotky nenarazí Elisabeth, jinak jí velmi rychle dojde, že Chris je vlastně James. To se nesmí stát, jinak by ty fotky mohla ukázat Jamesově mámě a náš vztah by byl tím pádem u ledu. Tedy u konce. Vzala jsem laptop a šla za Jamesem. Tuhle pohromu musí vidět. Zaklepala jsem a jeho dveře a on mi otevřel jen v ručníku, který měl okolo pasu. Měla jsem něj děsnou chut..No ták holka, ovládej se...
James mě pozval dál a omluvil se, že se musí jít převléct. Za chvilku přišel a ptal se co potřebuju. Beze slov jsem mu podala notebook.
"Já ty fotky už viděl." zasmál se.
"Ty se směješ? To je k smíchu?" byla jsem překvapená jeho reakcí.
"Jasně, že ne. Ale psal jsem na twitter, že ty fotky jsou nedorozumění, že jsem natáčel film a paparazzi jsem nic říkat nechtěl. Hned poté mi volala máma co mají ty fotky na netu znamenat. Tak jsem jí řekl, to co jsem napsal na twiiter a řekla mi, že příště jí mám dát vědět až něco takového budu zase točit a kdyby jsi si přečetla článek pod fotkami,tak se uklidníš." vysvětlil mi celou situaci. Najela jsem tedy na článek pod fotkami a četla:
"Kytarista ze skupiny The Vamps byl přistižen v paruce, se silnými očními linkami a make upem v jedné restauraci v Los angeles. Paparrazi se hned Jamese vyptávali co to má znamenat. Ovšem James se nevyjádřil a místo toho zbaběle utekl. Hodinu po incidentu zpěvák napsal, že se jednalo o natáčení k filmu jeho kapely, který půjde do kin příští rok.
"Tak to jsem si oddechla."u smála jsem se, ale pak jsem se zarazila...
Už máme 1.1 reads. Všem moc děkuju ♥ Jsem ráda, že ff čtete, moc to pro mě znamená ♥
ČTEŠ
Daniel?
FanfictionDaniell se přihlásí do taneční soutěže, kde je v porotě slavný kytarista a vokálista skupiny The Vamps. James má tajemství, podaří se mu ho skrývat před Daniell do které se zamiluje?