"Jamesi, kam to jdeme?" zeptala jsem se, když mě za ruku táhnul ven z města.
"To je překvapení. Budeme tam úplně sami."
"No to jsem teda zvědavá, ale jestli mě z toho klepne, tak uvidíš." řekla jsem se smíchem.
"Neboj, bude se ti to líbit." dal mi pusu na tvář.
"Zlato, je to ještě poměrně daleko. Zvládneš utíkat?"
"Vzhledem k tomu, že jsem měla BigShock, tak asi jo." zasmála jsem se a rozeběhla se.
"Hele počkej." zakřičel.
"A proč?" smála jsem se jak pominutá. Nojo energy drink působil.
"Protože nevíš kam máš běžet."
"Nojo." zastavila jsem se.
"Ha a mám tě." přiběhl ke mě se smíchem a chytil za pas.
"Hele pust mě."
"A když ne?"
"Tak nevím." smála jsem se.
"Poběž za mnou." řekl a rozeběhnul se. Běžela jsem teda za ním. Běželi jme už asi pět minut a já skoro už nemohla. Tak mě James chytnul za ruku a běželi jsme spolu. Byl to krásnej pocit, běžet sním ruku v ruce i přes to, že mě bolely nohy. James se už po chvíli zastavil. Doběhly jsme na pláž.
"Co tu budeme dělat?" zeptala jsem se.
"Vykoupeme se."
"Já nemám plavky."
"Já taky ne." zasmál se.
"Chceš se koupat v oblečení?"
"Budeme se koupat nahý, jako malý děti." smál se.
"To jako myslíš vážně? Co když někdo příjde, co pak?" zeptala jsem se zcela vážně. James propadl ještě ve větší smích.
"Co? Čemu se směješ? To není vtipný. Chceš být nahej na obálce časopisu? Já teda ne." dala jsem si ruce v bok.
"Zlato, já se dělal srandu."
"Já tě zabiju." se smíchem jsem ho dloubla do žeber.
"Měla ses vidět... Já nechci být nahá na obálce časopisu. Co když někdo příjde?" smál se.
"Tss... No a co tu teda budeme dělat, když se nebudeme koupat?"
"Ty si to tu nepamatuješ?" ukázal na jeden dům. Okamžitě jsem si vzpomněla. Byl to ten dům, ve kterém se mi James omluvil za to, že mi lhal ohledně toho kdo je.
"Moc dobře si vzpomínám. Ty máš ještě klíčky?"
"Jo, budu je mít už napořád. Koupil jsem ho." zamával mi klíčema před očima.
"Ty jsi ho koupil? Jak to?"
"Aby jsme se měli kam zašít. Co by jsi řekla tomu, kdyby to bylo takový naše malý hnízdečko lásky?"
"To zní dobře." políbila jsem ho.
"Myslel jsem si." polibek mi oplatil a šli jsem k domu.
"Račte madam." naznačil mi rukou abych vešla. Se smíchem jsem vstoupila do tmy.
"Jamesi, kde se zapíná světlo?"
"Hned tady." posvítil mobilem a zmáčknul malý červený tlačíto u dveří, ale nic se nestalo.
"Asi vypadl proud. Když jsem tu včera byl, tak světlo fungovalo."
"Aha, to neva. Tak sem zajdeme jindy."
"Né, to né. Přece jsme sem nešli jen proto, aby jsme se vrátily zase zpátky. Někde by tu měli být svíčky."
Svítili jsme si mobilem a hledali svíčky.
"Jé, jednu mám." zavolala jsem.
"Já našel tři."
"Jamesi, ale čím to zapálíme? Pochybuju, že máš u sebe zápalky nebo tak něco."
"V kuchyni budou." vydal se kuchyně.
Pak jsme v obýváku všechny svíčky zapálily. Vznikla naprosto romantická atmosféra.
Z POHLEDU JAMESE
Danielle byla v záři svíček tak nádherná. Neodolatelná. Nechápu, jak jsem v nemocnici mohl pomyslet na to, že bych jí opustil kvůli nějaké Taylor...
"Zlato, na co myslíš?" mávnula mi rukou před očima.
"Na to, jak jsi nádherná." přitáhnul jsem si jí k sobě za pas. Malinko se začervenala.
"Jsi sladká, když se červenáš. Miluju tě." zadíval jsem se jí do očí následně ji políbil na rty. Chvilku jsem si něžně okusovali rty, ale já to stejně nevydžel a probojoval si jazykem cestu do jejich úst. Okamžitě jsem se začal třít jazykem o ten její. Danielle rozhodně nezůstala pozadu a začala s mým jazykem svádět opravdu vášnivou bitvu. Začínal jsem být poměrně dost vzrušený. Tohle se mi ještě nikdy nestalo, abych se vzrušil jen z polibku. Co ta Danielle se mnou dokáže ani není možný. Cítil jsem, jak se zachvěla a začala se svým tělem otírat o to mé. Rukou mi zajela pod tričko a přidala na intenzitě polibku. Nezůstal jsem po zadu. Jedou rukou jsem jí hladil na zadečku a tou druhou jí hladil po zádech pod tričkem. Chvěla se mnohem více. Jazyk jsem teď přesunul na její krk. Zavdychala mé jméno a to mě ještě víc vzrušilo. Až tak, že jsem jí rychlostí blesku, sundal tričko.
"Jamesi, ty divochu." uchechtla se.
"Tak moc mě vzrušuješ, že se nedokážu ovládat." kouknul jsem na její hruď. Sakra, dneska si vzala podprsenku, to určitě udělala naschvál...
Ale byla to krásná růžová krajková podprsenka, ale to jí moc nepomohlo, stejně půjde dolů. Jako kdyby věděla na co myslím a podprsenku si dala dolů. Přitáhla si mě k sobě a políbila na krk. Pak přešla k mému uchu. Začala mi jemně skousávat lalůček a šeptat vzrušující slůvka.
"Danielle." vzdychnul jsem na hlas. Tolik jsem jí chtěl. Stáhnul jsem jí na sedačku a přinutil aby si lehnula. Ja na ni opatrně nalehnul. Políbil jsem ji a pak s začal věnovat jejímu poprsí. Přejel jsem jazykem přes bradavku. Začala hodně na hlas vzdychat. Ještě, že tu široko daleko nikdo není. Rukama jsem jí hladil po bocích a i nadále se věnoval těm krásným ňadrům....
Že by konečně došlo na ten sex? No, nechte se překvapit :D
Omlouvám se pokud jsou někdy hrubky, ale nemám čas to kontrolovat. A ani chuť :D
Děkuji za komentáře a votes :)
Btw. Co říkáte na nový vzhled? Podle mě to bylo lepší předtím..
ČTEŠ
Daniel?
FanfictionDaniell se přihlásí do taneční soutěže, kde je v porotě slavný kytarista a vokálista skupiny The Vamps. James má tajemství, podaří se mu ho skrývat před Daniell do které se zamiluje?