50. Část

2.8K 209 21
                                    

Z POHLEDU DANIELLE


Milování s Jamesem, bylo dokonalé. Byl tak něžný a opatrný. Sice jsem si představovala naše poprvé při svíčkách, romantické hudbě a hlavně v posteli, ale i tak to bylo nádherné a nezapomenutelné. 

Zrovna jsem se v ložnici převlékala do teplákové soupravy abych si šla nacvičit kroky na dnešní večer a James se sprchuje. Když jsem byla hotová tak jsem uvažovala, že bych šla šmírovat Jamese, ale neměla jsem odvahu. Co by si pomyslel kdyby uviděl jak ho nahého pozoruji?

Vzala jsem ze stolku časopis, lehnula si na postel a listovala časopisem. Nic moc zajímavého tam nebylo, jen fotka mě a Jamese jak vcházíme do Fit centra. Jsem už zvyklá být v časopisech. Nějak to neřeším.

"Jsem hotový, lásko." přišel do pokoje James s ručníkem omotaným kolem pasu.

"Tomu říkáš hotovej? Vždyť nejsi oblečenej."

"A to vadí? Vysprchovanej jsem, tak co." lehnul si za mnou do postele a dal mi pusu.

"Fajn, tak já jdu do taneční místnosti a ty tu buď jak doma." dala jsem mu pusu na tvář a chtěla se zvednout z postele, ale James si mě k sobě za pas přitáhnul.

"Nikam nepůjdeš, budeš tu hezky se mnou."

"Ale Jamesi.."

"Žádný Jamesi."

"Fajn. Miláčku, musím jít."

"Dobře, ale za chvilku." zadíval se mi do očí, pohladil mě po vlasech a pomalu se přibližoval svými rty k těm mým. I když jsem tuhle chvíli zažila asi stokrát, tak pořád měla své kouzlo. James moc dobře ví, jak nesnáším když se ke mě přibližuje tak dlouho. Zase jsem to jako pokaždé nevydržela a políbila ho sama. Dala jsem si ruce okolo jeho krku a on ty své položil na mé boky. Vychutnávala jsem si jeho rty jakoby to bylo naposledy v mém životě. James zapojil jazyk a začal mě hladit po stehnech. Ani nevěděla, jak moc mě svým počínáním vzrušuje. Dělal mi to naschvál nebo chtěl repete?

Chtě, nechtěně jsme ho od sebe odstrčila, protože jinak bych se do té taneční místnosti asi nikdy nedostala.

"Miláčku, vážně už musím jít do taneční místnosti."

"Dobře, tak já půjdu s tebou a neříkej, že ne. Chci aby jsi měla co nejlepší vystoupení a proto tě naučím pár kroků, které diváky posadí na zadek."

"Tak dobře, počkám tam na tebe, jo?" dala jsem mu pusu a zvedla se z postele.

"Ne, nepůjdeme do taneční místnosti. Půjdeme do tělocvičny." mrknul na mě a šel se převléct. Já se pomalu vydala k tělocvičně. Po cestě jsem bohužel narazila na Elisabeth, samozdřejmě si neodpustila jednu ze svých poznámek.

"Dnes večer letíš domů. Je to jistý?" ušklíbla se.

Já ji, ale ignorovala a šla dál, ale ona si prostě musela rýpnout ještě jednou.

"A co James? Už jste spolu spali nebo jsi pořád jako nějaká chudinka panna?" 

"Tak za A, vůbec nic ti do toho není a za B, panna nejsem. Ano, spali jsme spolu. Jen si žárli, Elisabeth."

"Spali? No to musel bejt James pěkně opilej a v opilosti ti jich i pár vrazil co?" narážela na můj monokl.

"Hele, sklapni už. Mám tě akorát tak až po krk, dej mi laskavě pokoj a neotravuj." odpálkovala jsem ji a šla k tělocvičně. To už naštěstí dala pokoj a někam zmizela. To už šel James, otevřel tělocvičnu, vešli jsme dovnitř a on zase zamknul.

Daniel?Kde žijí příběhy. Začni objevovat