"Jamesi, tady ne." vzdychla jsem, když mě začal líbat v dekoltu.
"Ještě chvilku." zašeptal a rozepnul mi podprsenku jednou rukou a to i přes tričko. Nechápavě jsem se od něj odtáhnula.
"No co, roky zkušeností."
"Roky?"
"Dělala jsem si srandu." smál se.
"Ty si blbej." malinko jsem ho bouchla loktem do břicha.
"Promiň." omluvně se na mě kouknul. Ty jeho oči... Sakra, on ví jak se má na mě kouknout abych mu cokoliv odpustila.
"To je dobrý. Tebe nemůžu brát nikdy vážně." zasmála jsem se.
"No počkej, jak jsi to myslela?"
"Ty tvoje vtípky nemůžu nikdy brát vážně, tak sem to myslela."
"Já si myslím." objal mě a já se posadím na jeho klín.
"Zlato, neříkala jsi, že tady ne?" nadzvednul obočí.
"Že na tobě sedím ještě neznamená, že bude tady dělat.. Ehm.. Tam to."
"Já vím. Dělal jsem si srandu."
V TU SAMOU CHVÍLI U ELISABETH A JEJÍHO KLUKA SAMMA
(Z POHLEDU ELISABETH)
"Nezajdeme si někam do klubu na oběd?" zeptala se mě Samm po shlédnutí filmu stmívání.
"Mohli by jsme, dlouho jsme nikdy nebyly a na ty blafy z bufetu fakt chuť nemám."
"Dobře, tak zajdeme do áčka, ju?"
"Do áčka? Divnej název."
"Je to můj oblíbenej klub. Tak jdeme?"
"Jo, jasně. Jen se namaluju." rychle jsem si namalovala černé linky, dala si řasenku a už jsme mohli vyrazit.
ZPÁTKY U DANIELLE A JAMESE
(Z POHLEDU JAMESE)
Po půl hodině jsme dojeli do klubu. Jako vždy tu bylo málo lidí. Vůbec se nedivím, protože si to tu můžou dovolit jen boháči a tam já přesně spadám. :D
Jako správný gentleman jsem odsunul Danielle židli a zase ji zasunul hezky ke stolu.
"Líbí se ti tu?" zeptal jsem se.
"Líbí, je tu útulno."
Přišel číšník a donesl nám jídelní lístek. Chudák Danielle se zmatkem koukala.
"Chceš pomoct?"
"Vůbec se tu nevyznám. Je tu toho strašně moc."
"Úplně na konci jsou masa."
"Díky." usmála se.
"Jamesi, nepůjdeme jinam?"
"Proč? Děje se něco?"
"Abych pravdu řekla, je to tu hrozně drahé. Vždyť jenom cola stojí tři dolary. Nemám tolik peněz."
"Zlato, kdo říkal, že budeš platit?"
"Přece to celé nezaplatíš ty, to by ses nedoplatil."
"Doplatil, já sem James McVey. Prostě to zaplatím. Konec konců jsi moje holka a já si tě chci rozmazlovat, co nejvíc to jde. Nechci aby jsi platila za jídlo, ano?" naklonil jsem se a dal jí pusu.
"Tak dobře." oplatila mi pusu.
"A co si mám dát? Lásko, já vůbec nevím."
"Tak to jsme dva." zasmáli jsme se.
"Víš co. Na přední straně jsou speciality. Dáme si něco z toho." přelistoval jsme na první stránku. Hned mě zaujala první nabídka. Hovězí steak na víně.
"Dám si ten vínový steak. Miluju hovězí." usmála se.
"Ty se opičíš."
"Né, ty se opičíš." vyplázla na mě jazyk.
"Už zase to děláš. Já ti o to jazyku něco říkal." pohrozil jsem jí ze srandy ukazováčkem.
"Jo a já ti k tomu taky něco řekla, že by ses neměl s kým líbat."
"No jo." nahnul jsem se a dal jí další pusu.
Když přišel číšník, řekli jsme mu své objednávky. Ke steaku jsme si objednali červené víno.
"Na nás. Ať nám to spolu vydrží na věky." pronesl jsem přípitek, když nám číšník donesl červené víno.
"Na nás." usmála se a dali jsme si pusu. Pak jsme si přiťukli si a napily se. Potom nás ale čekal šok. Šok v podobě Elisabeth a toho jejího frajírka..
Dva díly do konce :D
Máte někdo tip jak by to mohlo dopadnout? Třeba bych se ještě inspirovala a nebyl by tak blbej konec, jak mám v plánu :D
Děkuju moc moc za všechny komentáře a votes! Neskutečnou radost mi děláte! :)
ČTEŠ
Daniel?
FanfictionDaniell se přihlásí do taneční soutěže, kde je v porotě slavný kytarista a vokálista skupiny The Vamps. James má tajemství, podaří se mu ho skrývat před Daniell do které se zamiluje?