Nakonec jsem se rozhodla, že půjdu na hotel. Měla jsem v hlavě zmatek a potřebovala jsem vše v hlavě uspořádat. Šla jsem krásným osvětleným městem. Všude svítili lampy a vzduch byl úžasný. Ani teplný ani studený, tak akorát. Když jsem dorazila na hotel, tak Sára už byla pryč. Na posteli jsem měla list papíru na kterém mi psala, že ať se nezlobím, že už se vrátila domů a že mi strašně moc drží palce v soutěži.
Achjo, co tu budu sama dělat? Soutěž má trvat 3měsíce. Snad si tu nějakou kamarádku najdu. Se zívnutím jsem si sundala kabát. Počkat, něco z něj vypadlo. Byl to malý lísteček. Sebrala jsem ho a koukla na něj. Bylo na něm napsáno telefoní číslo a podpis Jamese. Jak mi ten papírek mohla dát do kabátu aniž bych si toho všimla? Asi když mě políbil. To mě zase donutilo na něj myslet. Co mám jen dělat? Proč mě políbil?V ždyt mě vůbec nezná...
Sedla jsem k notebooku a těšila se až zapnu email.
Daniel mi jako vždy napsal.
TEXT E-MAILU
"Ahoj Danielle, tak jak se daří v Los Angeles? Co soutěž? V pohodě? Zvládáš to? Já se mám suprově. Dnes jsem zažil něco úžasného, ale nemůžu ti prozradit co, je to tajemství:)
Myslím na tebe. Pac a pusu. Daniel."
Je tak starostlivej, vždycky se zeptá jak se mám, jestli jsem v pohodě a tak. Je úžasnej..
Docela by mě zajímalo co se mu stalo. Každopádně já mu určitě napíšu co se mi dneska stalo. Mi to snad ani neuvěří.
No moment. On napsal nakonec pac s pusu? Co to je? To mi nikdy nenapsal! Pac a pusu?Divný...
Sepsala jsem mu odpověd a šla se osprchovat. Sprcha mě krásně osvěžila. Vzala jsem si z tašky fén a vyfénovala si své dlouhé tmavě rezavé vlasy. Odlíčila se a šla si lehnout do postele. Když už jsem pomalu usínala, tak se mi před očima vybavil ten polibek. Ale sakra, to né! Vždyt já vůbec nic nevím o zítřku, v kolik mám přijít apod.
Vzala jsem mobil a rozhodla se,že napíšu Jamesovi.
"Tady Damielle, promiň, že píšu tak pozdě, ale vzpoměla jsem si, že vůbec nic nevím o zítřku. Kdyby jsi byl tak hodnej a napsal mi to. Děkuju."
Ani né za minutu mi přišla odpověd.
"Napíšu ti co a jak, až mi napíšeš jestli se ti líbila ta pusa."
No to snad né! On si ze mě dělá srandu! Ježiši co mu mám napsat? Mám se mu přiznat, že to bylo skvělý nebo lhát a napsat, že se mi to nelíbilo?
"Ok, budu upřímná. Nebylo to špatný. Vlastně, bylo to skvělý. Jen nevím proč si to udělal, vůbec se neznáme. To líbáš každou holku na potkání?" odeslala jsem a čekala na odpověd. Za chvíli jsem se dočkala textovky.
"Znám tě víc než si myslíš... Zítra přijdi v devět hodin ráno a vem si vše z hotelu. Budete ubytování v budově, kde byl dnes casting. Posílám pusu. Dobrou ;)"
Tss prej posílám pusu a jak to jako myslel, že mě zná víc než si myslím? Budu si s ním muset zítra promluvit. Poslala jsem odpoved jen ve znění"Ok", vypnula telefon a odevzdala se do říše snů.
**
Na povel budíku jsem vstala už v půl sedmý. Dala jsem si snídani, udělala ranní hygienu, namalovala se, vlasy si smotala do drdolu a oblékla si své oblíbené fialové letní šaty. Sbalila jsem si všechny věci a kolem osmé jsem vyrazila.
Šla jsem schválně brzo abych si mohla promluvit s Jamesem.
Jsme jsem došla na místo, tak jsem si věci zamkla do šatny a vydala se za Jamesem.
ČTEŠ
Daniel?
FanficDaniell se přihlásí do taneční soutěže, kde je v porotě slavný kytarista a vokálista skupiny The Vamps. James má tajemství, podaří se mu ho skrývat před Daniell do které se zamiluje?