"Tvé vystoupení se mi opravdu moc líbilo, jen ses mi zdála taková nejistá. Chvílemi jsi mi připadala jakože nevíš co děláš. Ale i přesto jsem pro aby jsi postoupila, takže máš dva hlasy a tím pádem postupuješ dál. Gratuluju." usmál se a pokynul abych si vzala bílý papír na kterém bylo velkými písmeny napsáno ´POSTUPUJEŠ´
"Děkuju moc." usmála jsem se na porotu a s bílým papírem odešla z podia. Nemohla jsem uvěřit, že mi James dal hlas. Asi tak špatnej nebude, jak jsme si myslela. Vyšla jsem z místnosti a hned jsem skočila Sáře kolem krku.
"Jsi dobrá." smála se potom co jsem jí málem svým obětím udusila.
"Tak teď jsem na řadě já." řekla s obavou v hlase.
"Neboj, to zvládneš." ujistila jsem ji a popohnala jí do dveří. Abych se přiznala, měla jsem trochu obavy jestli to sní zase nesekne až uvidí Jamese v porotě. Došla jsem si pro čaj z automatu a usadila se na místo. Sára měla na židli nějakej bulvární časopis. Obvykle bych si ho nezačala číst, protože mě kecy o nějakejch celebritách nezajímaj, ale dnes jsem udělala vyjímku. Kdo ví jak dlouho budu čekat na Sáru..
Hned na první stránce byla ta skupina. The Vamps. Chtěla jsem ji přeskočit, ale nějak jsem se zadívala na Jamese.
"Má tak krásné oči." pomyslela jsem si..
Ježiši na co to tu myslím?! Je to přece blbec! No, možná není, když mi dal hlas...
Co se to se mnou děje? Proč o Jamesovi přemyšlím jinak? No moment. O Jamesovi? Vždyt mu říkám Idiot, blbec, namyšlenec...
No ještě aby se mi tak začal líbit..
Né, to nehrozí. Mě určitě ne!
Po pár minutách přemýšlení o tom pitomci, vyšla Sára. Měla v ruce Černý papír. Takže, nepostoupila. Hned jsem kní přiběhla a objala ji. Začala plakat. Chudák, vím jak moc chtěla postoupit.
"Zlato, to bude dobrý." pustila jsem ji a pohladila po vlasech. Zničeně si šla sednout a po pár minutách konečně promluvila.
"Danielle, budu v pohodě. Jen to musím vstřebat, ale ty tuhle soutěž vyhraješ, ano?" pokusila se o úsměv se a setřela si slzy.
"Slibuju."
"Sáro, půjdu zjistit co bude dál." řekla jsem, ale ona mě snad ani nevnímala. Jen koukala na fotku Jamese. Sakra už zase!
"Je to idiot." řekla jsem si sama pro sebe a šla se zeptat, kdy mám přijít a co a jak bude, když jsem postoupila.
Došla ke chlápkovi co stál u dveří vedoucí na podium a zeptala se kdy mám zase přijít.
"Slečno, vše se dozvíte ve třetím patře. Ale až celý konkurz skončí." řekl svým hlubokým hlasem a spražil mě pohledem. Došla teda zpátky za Sárou.
"Danielle, já půjdu do hotelu. Nechci se znovu vidět s Jamesem, nevydržela bych to." řekla a já jen chápavě kývla na souhlas.
Počkala jsem až celý konkurz skončil a pak se vydala do 3.patra. Tam nikde nikdo nebyl. No, super chodba byla dlouhá jak nevím co a bylo tam nejmíň 20dveří. Vůbec jsem nevěděla koho se zeptat, kam mám jít. Najednou mi někdo ze zadu dal dlaň na pusu a táhnul mě pryč. Bilo mi srdce jako o závod a měla jsem strach, že mě chce někdo unést. Posbírala jsem všechny své sily a dotyčného udeřila loktem do břicha. Spadnul na zem a já chtěla utéct, ale před tím jsem se otočila abych se podívala kdo mě to napadnul. Uviděla jsem na zemi toho pitomce.
"Kurva, co si to dovoluješ?!" zařvala jsem na něj. Byla jsem fakt naštvná! Co chtěl jako se mnou provádět? Mě chtěl znásilnit nebo co?!
"Prosím tě, nekřič a uklidni se. Nechtěl jsem ti nic udělat, jen sem si z tebe chtěl udělat srandu." řekl a postavil se na nohy.
"No, tak to se ti fakt povedlo!" zařvala jsem a chtěla odejít, jenže mě chytnul za ruku.
"Prosím, neodcházej." řekl potichu a zadíval se mi do očí. Kdyby mě nedržel za ruku, tak by se mi asi podlomili kolena. Mohli za to ty jeho krásný zelený oči. Sakra, co to ten pitomec se mnou dělá? Zatřepala jsem hlavou a zeptala se co potřebuje. Pustil moji ruku a pobídnul mě abych šla za ním. Jelikož mě zajímalo co chtěl, tak jsem ho následovala. Došli jsme na konec chodby a odemknul dveře. Pozval mě dál a řekl ať se chovám jako doma. Posadila jsem se na gauč a zeptal se mě jestli si dám něco k pití.
"Ne, díky. Spíše mě zajímá co po mě chceš."
Sednul si vedle mě a znovu se mi zadíval do očí. Už zase mě hypnotizoval. Nechápalajsem jak to dělá. Byla jsem jako v tranzu. Pohladil mě po vlasech a začal se ke mě pomalu přibližovat. Rty měl jen pár milimetrů od těch mých. Podíval se na mé rty, pak se mi zase zahleděl do očí. Když viděl, že jsem nic nenamítala, tak přitiskl své rty na ty mé. Zavřela jsem oči a vychutnávala si polibek. Líbal dokonale! Jeho rty byly tak sladké a měkké. Úplně jsem se tomu polibku oddala. Po chvíly, která mi příšla jako nekonečná, se naše rty odpojili.
"Tohle jsem od tebe chtěl." usmál se. Nevěděla jsem co říct. Byla jsem zmatená. Zvednula jsem se z pohovky a běžěla pryč. Před budovou jsem se zastavila a uvědomila si co se stalo. James Mcvey mě políbil a já jako magor utekla. Odehrávala jsem si celou situaci v hlavě. Nevěděla jsem co mám dělat. Jestli se vrátit a promluvit si sním nebo jít do hotelu....
Všem přeju krásné vánoce, hodně dárků a hlavně pohodu s rodinou a přáteli! :)
ČTEŠ
Daniel?
FanfictionDaniell se přihlásí do taneční soutěže, kde je v porotě slavný kytarista a vokálista skupiny The Vamps. James má tajemství, podaří se mu ho skrývat před Daniell do které se zamiluje?