Zašla jsem si na recepci pro klíč a dostala jsem pokoj s číslem 39 ve 3.patře. Byla jsem ráda, protože na tom patře měl pokoj i James.
Vešla jsem do pokoje a jaké bylo mé překvapení, když jsem našla jen jednu postel. Tím líp, aspoň budu mít své soukromí a nebudu muset poslouchat nějakou uječenou fanynku.
Vybalila jsem si věci, převlékla se do pohodlné teplákové soupravy a vydala se do druhého patra do dveří číslo 12, přesně jak říkal James. Byl to velký sál s malým podiem a několika koženými sedačkami v 5ti řadách. Vypadalo to jako v kině, akorát tam nebylo plátno.
Sedla jsem si do prostředního křešla v první řadě. Holek už tu bylo celkem dost, tak snad za chvilku někdo příjde. Po chvíly si vedle mě sedla nějaká ženská, která se mi představila pod jménem Elisabeth.
"Já jsem Danielle." podala jsem jí ruku na pozdrav.
"Tak jak se ti tu zatím líbí?" zeptala se.
"Jo, v pohodě. Zatím to jde. A jak vám?"
"Nemusíš vykat. Soutěžím stejně jako ty."
"Aha, no já jen, že vypadáš tak...."
"Staře?"
Nejistě jsem přikývla a ona se rozesmála,
"To je v pohodě, je mi sice už přes 30, ale tančím jako dvacítka."usmála se a prohrábla si rukou vlasy a dodala,
"A mám se super, konečně jsem po dlouho době viděla Jamese."
"Jsi jeho fanynka?"
"Né, to né. Ale chodily jsme spolu a já ho chci získat zpátky. To proto jsem se přihlásila."
No to mě podrž. Já asi špatně slyšela. Nějaká holka chce Jamese? Mého Jamese zpátky? Oh, to ne..
"Tak ať se ti to povede." falešně jsem se usmála a to už na podium přicházel osobně sám Shawn Mendes!T ak to asi nerozdejchám. Jsem jeho velká fanynka a on tu stál jen pár metrů přede mnou. Wow, snažila jsem se uklidnit, ale nějak se mi to nepovedlo a já začala křičet Shawnovo jméno. Všichni se začali smát a ukazovat na mě.
"To je trapas. Jsem tu jediná kdo tu ječí." řekla jsem si sama pro sebe.
Pomalu jsem se uklidnila a Shawn se mě zeptal jestli jsem už v pohodě. Jen jsem přikývla na souhlas. Shawn začal vysvětlovat co a jak, ale já popravdě moc neposlouchala. Jen jsem na něho celou dobu zírala.
Shawn ukončil svůj proslov a odešel. Sakra, teď nic nevím. Budu muset najít Jamese a zeptat se ho co bude dál, protože Elisabeth se mezitím někam vypařila.
Počkala jsem až všichni odejdou na pokoj a když chodba byla čistá, tak jsem zaklepala na dveře od Jamesova pokoje. Místo Jamese mi otevřel Shawn a se mnou to zase málem seklo.
"Je..tu...J..James?"v ydala jsem s těží ze sebe.
"Jo, je v kuchyni, tak jdi za ním." pobídnul mě a usmál se. Sice tak krásnej úsměv jako James nemá, ale i tak je to kus. Došla jsem do kuchyně a James něco vařil.
"Ahoj zlato." pozdravila jsem ho.
"Jé ahoj, co ty tu?" objal mě.
"Já jaksi nedávala pozor, když Shawn vysvětloval co a jak, tak jsem se přišla zeptat tebe."
"Jakto, že jsi nedávala pozor?" nadzvednul levé obočí.
"Já byla mimo z toho, že vidím Shawna." přiznala jsem.
"Aha, takže jsi jeho fanynka?" zeptal se neutrálně.
"Tak nějak." sklopila jsem pohled k podlaze.
James mi ukazováčkem nadzvednul bradu a tím mě doutil abych se mu podívala do očí
"Mě to nevadí, nežárlím." usmál se a dal mi pusu tvář.
"To jsem ráda. Tak mi teda řekneš co a jak?" pousmála jsem se.
"Takže, budíček je v 7:30, snídaně od 8:00. Jídelna je v přízemí. Od 9:30 si každý vybere písničku na kterou si nacvičí vystoupení. Od 12:00-13:00 je oběd. Pak máte od 13:30 do 16:30 vycházky. Pak je v 17:00 večeře. Od 17:45 budete vystupovat na to co si každý připravil no a pak bude vyřazování."
"Týjo, tolik informací najednou."
"Co to vůbec kuchtíš?" kývla jsem hlavou směrem k míse s těstem.
"To je překvapení." zazubil se.
"Nesnáším překvapení."
"Ale tohle překvapení se ti bude líbit, věř mi." políbil mě se a dodal at k němu příjdu kolem třetí odpoledne. Kývla jsem, že příjdu a odešla na oběd. Bylo sice 11:40, ale chtěla jsem tam být dříve, kdyby tam náhodou byla fronta. Nesnáším fronty, vždycky ve škole jsem stála minimálně půl hodiny ve frontě než jsem se vůbec dostala k jídlu.
V jídelně nikdo nebyl, tak jsem si sedla ke stolu u okna a čekala až kuchařky otevřou okýnko a já si mohla vybrat baštu. Na stole ležel jídelní lístek, tak jsem do něj mrkla. Máme na výběr ze čtyř jídel! Takže si dnes můžu vybrat mezi kuřecím řízkem s hranolkami, Rajskou omáčkou s knedlíkem, Žampionovou pizzou nebo mezi Špagetami se sýrovou omáčkou.J ednoznačně u mě vítězí špagety. Bylo už 11:55 a všichni se začaly shromaždovat.
Hned ke mě přiletěla Elisabeth jestli si může přisednout. Řekla jsem, že ano, ale v duchu si řekla ,,né, vypadni ty krávo."
Nesmím jí nechat aby mi přebrala Jamese, budu muset vymyslet nějaký plán.
Kuchařky už otevřely okénko, tak jsme vstaly a šly si vybrat jídlo. Poprosila jsem kuchařku o pořádnou porci špaget a Elisabeth si dala Rajskou.
"Vydíš tu holku co sedí támhle? Tak ty šaty jsou úplně out." ukázala na jednu holku u stolu.
"Nejsou špatný." vyjádřila jsem svůj názor a ona se na mě jen divně zašklebila. Ta holka je teda případ. Chce mi sbalit Jamese a ještě tu bude pomlouvat nějakou kolku. Budu jí muset odklidit z cesty...
Vote+koment potěší :)
ČTEŠ
Daniel?
FanfictionDaniell se přihlásí do taneční soutěže, kde je v porotě slavný kytarista a vokálista skupiny The Vamps. James má tajemství, podaří se mu ho skrývat před Daniell do které se zamiluje?