"Bereš antikoncepci?" zeptal jsem se, protože jsem po dítěti opravdu ještě netoužil.
Danielle vzdychla, že ano a začala se věnovat mému kamarádovi. Hladil jsem jí po vlasech a se zavřenýma očima jsem se nechal unášet extází, kterou mi právě poskytovala. Začal jsem vzdychat a po chvíli se začalo celé mé tělo třást a pak přišla skutečná extáze až se mi zamotala hlava. Musel jsem sem chytit plastových dveří, jinak bych asi upadl. Rozdýchával jsem ten nádherný pocit. Po několika vteřinách jsem přišel k sobě. Zase jsem naplno vnímal.
Danielle stála opřená o kachličky a potulně se usmívala. Teď přišla řada na mě, abych jí oplatil tu nádhernou rozkoš, kterou mi před chvíli dopřála. Přitiskl jsem se na ní a vášnivě jí políbil. Pak jsem přešel k jejímu uchu, šeptal jí intimní slovíčka a líbal ji na krku. Poté jsem sjížděl jazykem po krku. Pomalu jsem ji pusinkoval na rukou, na ňadrech, na bříšku a postupoval jsem dále. Vynechal jsem ono místo a pokračoval po nohou dolů. Ale na ono místo jsem se po chvilce vrátil. Jazykem jsem uspokojoval celé její tělo pomocí jednoho místa. Cítil jsem, jak jí tělem projíždí elektřina do každé části. Byla na vrcholu, cítil jsem to. Najednou se jí svaly stáhly a začala rychle dýchat. Potichu, nebyla hlasitá, ale v tom klidu to znělo opravdu příjemně. Pomalu jsem ubíral na intenzitě až jsem přestal, ale ona stále celá vibrovala. Když přestala, koukla na mě a usmála se. Opět jsem jí objal a zase začal jen hladit. Zase se na mě vrhla a začala líbat, prostě jí to nestačilo. Vzala si mě celého na sebe a opět mi pověděla, že mě chce. Ve sprše bylo hodně místa, tak jsme se položily na zem. Lehla si na mě a já jsem pomalu do ní vstupoval, abych jí neublížil. Pro ní to přece jenom bylo poprvé, to je vždy trošku strachu. Ale zvládli jsme to. Začali jsme tedy zostra a při každém hlubokém proniknutí vášnivě zavzdychala. Políbili jsme se a pokračovali v krásném příběhu. Cítil jsem její vlhkost. I já měl v krvi adrenalinu, co se vešlo a ona to věděla. Chytil jsem jí za ňadra začal je hladit, mačkat a zase hladit. Za nedlouho jsem cítil, že by se to mohlo zbytečně urychlit. Zastavil jsem jí a přizvedl se k ní. Stále spojeni, v objetí se líbali, a užívali si tuhle nádheru. Rty jsem jí začal přejíždět po ňadrech, hladil po zádech. Ona opět začal svojí pánví hýbat. Přirážela více a více až jsme nakonec oba dosáhly ve stejném okamžiku vrcholu. Chvíli trvalo než jsme se z toho vzpamatovali.
"Děkuju." vděčně jsem jí políbil do vlasů. Pořád na mě ležela a krásně se usmívala. Byla jako anděl. Pak ze mě slezla a lehla si vedle mě. Nic neříkala. Jen mě pozorovala.
"Miluju tě." zašeptala do krásného ticha.
"Taky tě miluju." přitáhl jsem si jí k sobě a políbil.
Tak si to užili a vy doufám taky :D
Děkuju moc moc za komentáře a votes :)
ČTEŠ
Daniel?
FanfictionDaniell se přihlásí do taneční soutěže, kde je v porotě slavný kytarista a vokálista skupiny The Vamps. James má tajemství, podaří se mu ho skrývat před Daniell do které se zamiluje?