Z POHLEDU JAMESE
Zklamaně jsem odešel do svého pokoje. Napustil jsem si plnou vanu pěny a s hudbou, která se linula z mého mobilu, jsem si do ní zalezl. Začal jsem přemýšlet o tom co jsem udělal Danielle. Pořád jsem nemohl pochopit, jak jsem se mohl vyspat s holkou, kterou sotva znám. Jsem asi ten nejnadrženější kluk na světě. Musím na chvilku vypnout, zdřímnout si. Aspoň na chvilku zapomenout na to co se právě děje. Na nejhorší dny mého života. Vypnul jsem hudbu a vypustil trochu vody, abych se náhodou ve spánku neutopil. Ikdybych si to teď moc přál...
"Ježiši, kdo mě sakra ruší?!" zanadával. Někdo totiž klepal na dveře. Otevřel jsem oči, šplíchnul si do nich vodu, abych se trochu probral a se zíváním jsem se zabalil do ručníku.
"Danielle? Co ty tu?" nestačil jsem se divit, když jsem otevřel dveře.
"Potřebuju s tebou mluvit, můžu dál?" nervozně se zeptala. Vždycky jsem poznal, když byla nervozní. Žmoumlá si totiž vždycky mezi prsty cip trička.
"Ty vždycky." nahodil jsem úsměv a vyzval ji aby šla dál. Sedla si na pohovku a sjela mě pohledem od hlavy až k patě. Přitom si skousla spodní ret. Byla tak sexy a roztomilá zároveň. Došlo mi, že jsem tam jen tak stál v ručníku omotaném kolem pasu.
"Asi se půjdu převléct, počkáš?"
"Jo, jasně." kývnula hlavou a já se šel do ložnice převléct. V rychlosti jsem na sebe hodil černý úzký džíny a bílou košily. Aniž bych se podíval jak vypadám, jsem šel zpátky do obýváku za Danielle.
"O čem si chceš promluvit?" zeptal jsem se a sednul si na židly na proti ní.
"Mluvila jsem Taylor. S tou holkou co jsi mě s ní... ty víš co. No a ona mi otevřela oči."
"V čem? Co máš na mysli?"
"V tom, že bych ti měla odpustit."
"Odpuštím ti." usmála se, vstala a objala mě.
"Řekni mi to ještě jednou, prosím." žadonil jsem.
"Odpouštím ti a miluju tě." řekla a znovu se usmála. Znělo to tak nádherně, tak nádherně jako když mi poprvé řekla, že mě miluje. Najednou mi začala být hrozná zima. Promnul jsem si oči a zjistil, že ležím ve vaně.
"Do háje, to snad není pravda. Sakra!!" zanadával jsem, když jsem zjisil, že to byl jen sen. To se může stát jenom mě...
Vím, krátké a vůbec nezajímavé. Ale tak přece byste nečekali, že mu tak brzo odpustí, ne? :D
Další díl bude brzy, slibuju! :)
Moc děkuji za votes nebo komentář ! :)
P.S. Pokud máte rádi 5sos nebo 1D, tak neváhejte a běžte si přečíst příběhy od LizaHoran69 :) (http://www.wattpad.com/user/LizaHoran69)
ČTEŠ
Daniel?
FanficDaniell se přihlásí do taneční soutěže, kde je v porotě slavný kytarista a vokálista skupiny The Vamps. James má tajemství, podaří se mu ho skrývat před Daniell do které se zamiluje?