23

52 27 0
                                    

Nurgül ...

O günden beri Zafer 'i ne zaman düşünsem içimde ,bir şeylerin koptuğunu hissettim .Sanki ; böyle kıpır kıpır ,rengarenk kelebekler uçuştu içimde .

Onu düşünürken ,yüzümde sımsıcak bir gülümseme belirdi. Zafer hayatımda gördüğüm ,en iyi insandı .Allah çıkarmıştı  onu benim karşıma.

Sabah ,  gözlerimi açtığımda ,bir güzel gerindim .Saatin kaç olduğunu öğrenmek için saate baktım .Muhtemelen öğleni geçiyordu .Saate baktığımda gözlerimi kocaman açtım .Eyvah !geç kalmıştım .

Bugün  İstanbul 'a iş için gidecektim .Hem ,işimi buraya aldıracaktım ,böylece; Zafer 'i daha çok görecektim .Hem de ailemi çok özlemiştim ;onlarla hasret gidecektim .

 ''Tabi ya ! ben bunu nasıl unuturum .Ah salak kafam,'' diye elimle alnıma vurdum .Sonra da  yataktan telaşla fırladım .Bugün Zafer gara götürecekti beni .Zafer , gelmiş olabilir miydi  ? Çocuğu ağaç etmek istemezdim .Sakin ol !Sakin ,''diyerek kendimi yatıştırmaya çalıştım.

Gözlerimi kapatıp ,derin derin nefes aldım .Elim ayağım heyecandan birbirine girmişti. Sahi !bugün ne olmuştu bana böyle ; hiç anlamıyordum .Ateşimin çıktığını hissediyordum .

Oda fazla sıcaktı .Camı açıp ,temiz havayı içime çektim .O sırada ,teyzem aşağıdan ''Hadi Nurgül ,geç kalacaksın .''diye seslendi .Telaşla banyoya koşup ,elimi yüzümü yıkadım .

Bir yandan da ,''Tamam teyze. '' diye cevap verirken ,bir yandan da dolabı açıp, şöyle bir göz attım.Zafer 'e aklımca güzel gözükmek istiyordum .

En sonunda ,mavi çiçekleri olan sarı ,elbisemi buldum .Yüzümde büyük bir gülümsemeyle hemen giyindim.Saçlarımı da ; arkadan güzelce bir atkuyruğu yaptım .Yüzüme de hafif makyaj yaptıktan sonra aynaya baktım .Sonuç mükemmeldi.

Bir elime çantamı ,bir elime de önceden hazırladığım küçük valizimi aldım .Odadan çıkıp ,apar topar merdivenlerden aşağıya indim .

Teyzem ,merdivenin başında dikilmiş ,elleri belinde ''Neredesin kız sen ! Nasıl hazırlanmak  bu ,bu kadar saat .''diye çıkıştı.

Teyzeme bakıp ,oflayarak ''Geldim işte teyze ! tamam.'' diye cevap verdim .Teyzem de ,''Hadi ! Zafer gelir birazdan .Çocuğu fazla bekletme derken ,''o sırada zil çaldı .

Teyzem bana bakıp ,''İyi insan lafın üzerine gelir.'' dedi ve tam kapıya yönelecekken onu durdurdum .Teyzem şok olmuş bir halde bana baktı .Ben de ona bakıp ,''Ben bakarım,'' dedikten sonra ,kapıya koştum .

Teyzem arkamdan ,''Bu da son zamanlarda iyice delirdi. Hayırlara vesile ! iyi aç madem kapıyı.'' dedi.

Kalbim yerinden çıkacaktı .O derece hızlı atıyordu .Kapının önünde durup ,kolunu kavradım ve derin bir nefes aldım .Sonra da kapıyı açtım .Kapıyı açınca karşımda Zafer 'i buldum .Onu şöyle bir baştan aşağıya süzdüm .

Allah'ım o kadar yakışıklıydı ki ,bir insan her zaman yakışıklı olurdu be !Of ne diyorum ben .

Üstüne ; mavi kısa kollu gömlek ,altına da siyah pantolon giymişti. Saçlarını da şöyle bir arkaya taramıştı .Zafer'e bakıp ,Günaydın,''  dedim .O da bana gülümseyerek ,''Günaydın,'' dedi.

Zafer de beni baştan aşağıya süzdü .O an donup kaldığını gördüm .Hayda ne olmuştu bu çocuğa böyle !bir kaç dakika boyunca gözlerini bana dikmiş ,öylece bakıyordu .Bir şey yapmalıydım .Ama ne !

Aklıma gelen fikirle elimi yüzünde sallayarak ,''Zafer,'' dedim .Ama; Zafer beni duymuyordu bile .Tekrar ''Zafer,'' diye seslenince kendine geldi.Ona korku içinde baktım .''İyi misin ?''' diye sordum .

Seni Kalbime Gömdüm TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin