Melek ....
O sancıyla kendimden geçmiştim .Sadece ,Nurgül 'ün ''Mehmet ,biraz daha hızlı sür,'' dediğini işittim .Sallanmadan anladığım kadarıyla bir arabadaydım .
Beni ne ara ,hastahaneye götürdüler ,ne ara ameliyata aldılar ,hiç farkında değildim .Sadece ,sedyede giderken ,hayal meyal ,cılız bir ışık kümesi gördüm .Başımda da bana bakan Nurgül 'ü ...
Bana anlamasam da bir şeyler söylüyordu .Kesik kesikti sözleri ,''İyi ,olacaksın !korkma.'' dediğini duymuştum .Duydum dediğim ,sadece dudaklarını okudum .
Sonra da geri bayılmıştım .En arkada ise ; Zaferle ,Murat ta telaşla hastahaneye girdiler. İkisi de perişandı .
Murat ameliyathanenin kapısına geldiğinde ,Nurgül onlara sert bir bakış attı .''Siz burada bekleyin diye cevap verdi. Murat korkudan bembeyaz kesilmişti.
Nurgül 'e bakarak ,''Ne ,ne demek burada bekleyin ?içeride ki benim karım ,ben de içeriye gireceğim.'' diyerek öne atıldığında ,Nurgül onu hemen durdurdu .Ona bakarak ,''Olmaz." dedim.
"Ben haber vereceğim .Sakin olun ,burada bekleyin.'' diyerek kapıdan içeriye girdi. Murat kapıya doğru koştu ,ama kapı o anda çoktan kapanmıştı .
Bir taraftan Zafer de perişandı .O kadar yorgundu ki ,üzüntüyle omuzları çökmüş bir vaziyette ,sandalyeye oturdu .
Başını iki elinin arasına aldı .Murat ta o sırada bir ileri ,bir geri yürüdü. Arada bir Zafer 'e kötü bakışlar atmaktan kaçınmıyordu .
En sonunda dayanamamış ,Zafer' e öfkeyle bakarak ,''Senin yüzünden ,karıma bir şey olursa ,seni doğduğuna pişman ederim.'' dedi.
Zafer de ona bakarak ,birden ayaklandı .''Ne diyorsun oğlum sen !benim suçum mu ? kavgayı başlatan sensin .Bu halde olmamızın bir tek suçlusu var sa o da sensin .Acını başkalarından çıkarma.'' dedi tıslayarak .
Murat elini yumruk yapmış ,''Ulan seni var ya!" diye üstüne yürüdüğünde hastahanede olduklarını anladı .
Zafer 'e öfkeyle bakarken ,''Dua et ,hastahanedeyiz .Karım içeride ,onun hatırına susuyorum .O olmasaydı ben sana yapacağımı bilirdim.'' diyerek o da tam karşıda ki sandalyeye oturdu .
Saatler geçmek bilmiyordu .Neredeyse Melek ameliyata gireli 5 saate yakın olmuştu .Ama ikisine de sanki 5 saat değil ,5 yıl gibi gelmişti.
En sonunda ameliyathanenin kapısı açıldı .İkisi de başını o tarafa çevirdi.
Kapıda Nurgül göründü ,Murat Nurgül 'ü gördüğü an koşarak yanına gitti. ''Karım nasıl ?''diye sordu bir çırpıda. Yüreği her duyacak cümlede ,sıkışıyordu .
İçinden lütfen Allah 'ım onlara bir şey olmasın, diye dua etti. Heyecanla karışık panikle Nurgül 'ün ağzından çıkacak kelimeyi bekliyordu .
Zafer 'in de ondan aşağı kalır yanı yoktu .O da heyecanla Nurgül 'e baktı .
Nurgül 'ün duvar gibi olan yüzü bir anda gülümsemeyle kaplandı .''Gözümüz aydın ,Melek iyi. ameliyat başarılı geçti.'' dedi.
Murat derin bir nefes aldı .Sonra da Nurgül 'e ,''Peki ,ya bebek ? o iyi ,iyi mi ?"diye sordu .Nurgül de o an tereddüt etti.
Murat anlamıştı ,kötü bir şey vardı .Nurgül ,derin bir nefes alarak ,Murat 'a baktı .''Bebek ,erken doğdu biliyorsunuz .Henüz çok küçük olduğu için ,kuvöze koyduk."dedi.
Murat'ın o an dünyası başına yıkılmıştı .Nasıl olurdu bu ?Canından çok sevdiği bebeği ,şimdi kuvözde miydi yani ? Bu kadın neler diyordu böyle !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Kalbime Gömdüm Tamamlandı
Non-FictionBir Yaşanmışlık Hikayesi. Birbirini Seven İki İnsanın Hüzünlü Hikayesi