Esma...
O yorgunlukla geldiğim gibi oğluma bakmış ,azıcık sevmiştim. Uyku gözümden akıyordu. Kafayı koymamla birlikte, hemen uykuya daldım.
Sabah Ziya 'nın sesiyle gözlerimi açtım. Kaşlarımı çatarak ne olduğunu anlamaya çalıştım.
Ziya birileriyle konuşuyordu.''Şuraya ,dikkat,yavaş.'' gibi cümleler duydum.
Kendi kendime, " Ne oluyor ya? " diyerek,yerimden kalktım. Üstüme hırkamı alıp, ne olduğunu anlamak için dışarıya çıktım.
Ziya yatak odamızın yanında ki odanın önünde dikiliyordu.
Beni görünce gülümseyerek yanıma gelerek ,''Günaydın hayatım.'' dedi.Usulca saçımdan öptü.
Ben de ona şaşkınlıkla bakarken,'' Ziya ne oluyor,bu adamlar da kim? '' diye sordum.
Ziya 'ya baktığımda yüzü yakalanmış olmanın verdiği telaşla kızardı .Şekilden şekle giriyor, ne diyeceğini bilemiyordu.
Kaşlarımı çatarak ona baktığımı anlayınca,'' Tamam, aslında sürpriz yapacaktım ama. Madem; her şeyi anladın, bebeğimizin odasını da beraber yerleştiririz artık.'' dedi.
O an gözlerim dolmuştu. Ağlamamak için kendimi zor tutarken,'' Sen nasıl bir adamsın?'' dedim.
Ziya bana sürpriz yapacaktı demek! Bu adamla evlendiğim için o kadar şanslıydım ki, ne diyeceğimi anlatmaya kelimeler yetmezdi.
Ziya elimden tutarak,''Hadi gel,'' diyerek beni içeriye götürdü. İçeriye girdiğimizde; burası hayal ettiğimden bile güzeldi. Ziya 'ya sımsıkı sarılıp ,odayı inceledim.
Oda; küçük ,dar ,güneş gören bir odaydı. Kapıdan girişte; yere, üstünde; mavi balıklar bulunan bir halı atmıştık.
Kapının yanına; kocaman, mavi beyaz, 2 kapaklı bir gardırop koymuştuk.
Beşiği ise; camın hemen sol tarafına koymuştuk .Yanında da ; oturmam için, bir mavi koltuk vardı .
Beşiğin üstüne ; aldığımız oyuncağı asmış ,komidine de telsizi koymuştuk .Komidin de; küçük mavi 2 katlı bir komidindi. Perdeler de; mavi düz çizgiliydi. Odayı gördüğümde resmen büyülenmiştim.
Adamlar işlerini bitirince, Ziya da,''Ben sizi geçireyim.'' diyerek, onları yolcu etti.Ben de bu güzel odada biraz daha vakit geçirdim. Sonra Ziya da gelmiş, arkamdan bana sımsıkı sarıldı.
Melek ...
Bebeğim günden güne büyüyordu. Neredeyse 2 aylık olmuştu bile; gittikçe tombul bir bebek oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Kalbime Gömdüm Tamamlandı
Non-FictionBir Yaşanmışlık Hikayesi. Birbirini Seven İki İnsanın Hüzünlü Hikayesi