Melek ...
''İsim olarak ne düşündünüz ?'' diye sormuştu annem ...
İşte en heyecanlı kısma gelmiştik .Belki de uzun zamandır düşünüyordum ,ama ; bebeğime bir türlü güzel bir isim bulamamıştım .
Annem o soruyu sorduğunda ,bir an donup kaldım .Ben bun nasıl unuturdum ?O heyecanla aklımdan uçup gitmiş olmalıydı.
Herkes kendi aralarında ,fısır fısır konuşmaya başlarken ,ben de düşünmeye başladım. Bebeğime ,şöyle güzel ,anlamlı bir isim koymak istiyordum .
Sonuçta; hayatta bir kez isim konuyordu. İnsan o adla ömür boyu yaşayacaktı .
Bir anda aklıma gelen fikirle ,onlara ''Buldum.'' dedim .Herkes bana baktı .Annem heyecanla, bana bakarken ,''Ne buldun kızım?'' diye sordu .
O an o isimle o kadar heyecanlıydım ki ,ama bir yandan da hüzün doluydum.Gözlerimin önüne Zafer' le bir anımız geldi.
Zafer'le bir gün yine dere kenarında buluşmuştuk .Ayaklarımızı suya sokmuş ,ben de onun omzuna yaslanmıştım .
Sadece duyduğumuz ,suyun şıkır şıkır akan sesi ,kurbağaların ötüşüydü. Gözlerimi nehire dikmiştim .Zafer de huzurla gözlerini kapatmıştı .
Sonra bir anda doğrulunca şaşkınlıkla Zafer' e baktım .Bana heyecan dolu gözlerle bakıyordu Sanki bir şey söylemek istiyor gibi de söyleyemiyormuş gibi bir hali vardı .
Acaba ne diyecekti. Merakla kaşlarımı çatıp ona baktım .Zafer de elimi tutup ,''Melek." dedi.Ben de ona ''Zafer?'' diye sordum .Sonra Zafer de bana ,''İleride eğer bir gün evlenirsek ,kızımız olduğunda adı ; Masal olsun mu ?'' diye sordu .
Ben de yüzümde gülümsemeyle ona baktım .Bir yandan da düşünüyordum .Zafer bana üzgün bir şekilde bakarak ,''Ne o ,beğenmedin mi ? eğer beğenmediysen ,başka isim buluruz.'' dedi.
Ben de ona bakarken gülümseyerek ,''Hayır ,aksine ; çok beğendim .Çok güzel bir isim bu.'' dedim .Zafer de derin bir oh çekerek ,''Bir an korktum beğenmeyeceksin." diye dedi. Ben de adını aklıma kazımak ister gibi ,''Masal.'' dedim .
Gülümsemem gittikçe artarken ,''Masal.''diye tekrar ettim .Zafer de beni hayranlıkla izliyordu. Sonra da bana sımsıkı sarıldı .Kulağıma ''Seni seviyorum.'' diye fısıldadı .Ben de ona sarılıp ,''Ben de.'' diye cevap verdim .
O an öyle çok kaptırmıştım ki kendimi kimseyi duymadım .Annem bana ''Melek ,melek.'' diye bağırdı .Dönüp baktığımda hepsi bana endişeyle bakıyordu.
Murat da ''Evet hayatım ,seni dinliyoruz.'' dedi. Ben de tek tek onlara bakarken , gözüm Zafer 'e takıldı .O da içeriye girmiş,Nurgül 'le bana bakıyorlardı. Kısa bir süre sonra gözlerini kaçırıp, başını eğdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Kalbime Gömdüm Tamamlandı
No FicciónBir Yaşanmışlık Hikayesi. Birbirini Seven İki İnsanın Hüzünlü Hikayesi