Sabah ailecek neşe inde kahvaltımızı ettik .Esma 'nın göbeği belirginleşmişti çoktan .
Ziya ona gülümseyerek bakıp karnını seviyordu .''Oğlum ,aslanım!'' diye konuştu oğluyla.Çok güzel bir baba olacaktı ; belliydi şimdiden ...Benden bir artı puan almıştı .
Ziya Esma 'ya takılarak ,''Oğlumuz büyüyünce ne canlar yakacak,'' dedi. Esma da ona gülümseyerek bakıp ,''Allah korusun,'' diye cevap verdi.
Kahvaltımızı bir güzel etmiş ,Esma 'yla vedalaştık .Annem Esma 'ya sarılıp, ''Hadi dikkat et kendine. Fazla yorma ,ağır kaldırmak yok .Ben ancak ; doğuma gelirim bundan sonra.'' dedi.
Esma da ona gülümseyerek bakıp ,''Endişelenme annecim !seni dört gözle bekliyor olacağız,'' diye cevap verdi.
Esma bize el salladıktan sonra birlikte çarşıya gitmem için minibüse bindik .
Nurgül'le çarşıda buluşacaktık .Babam da bize bakıp ,''Ben otogarda ineceğim .Evde işlerim var.'' diye cevap verdi. Annem de başını salladı .
Otogara geldiğimizde babam ,''Kaptan .Müsait bir yerde !'' diyerek seslendi.Minibüs müsait bir yerde durunca babam ,''Hadi görüşürüz." diyerek aşağıya indi.
Minibüs o indikten sonra tekrar yoluna devam etti. Bir kaç dakika sonra da çarşıya gelmiştik .Hep birlikte çarşıda indik .Dükkanların önüne geldiğimizde ,Nurgül'ler gelmiş bizi bekliyorlardı .
Annem Emel hanım'a ''Günaydın dünürüm! çok beklettik mi?'' diye sordu .
Emel hanım da ,pardon anne de anneme bakıp ,''Yok dünürüm .Biz de yeni geldik zaten." dedi.Annem de gülümseyerek, etrafına bakıp ,''İlk nereden başlayalım?'' diye sordu.
Emel hanım ,''Mobilyadan başlayalım diyorum .Sen ne dersin? diye cevap verdi.Annem gülümseyerek ,Emel hanımla mobilyacıya girdi. Biz de Nurgül ve ablamla arkalarından onları takip ettik .
Dükkana girdiğimizde burası; üç katlı kocaman bir alışveriş merkeziydi.Bir sürü ,çeşit ,çeşit rengarenk mobilyalar vardı burada . Ucuzundan tutun da; pahalısına kadar ...herkesin bütçesine uygun bir yerdi.
Asansörden çıkarak ,tek tek mobilyacıları gezdik .Çoğunu denedik .Bir sürü ,çeşit ,çeşit rengarenk mobilyalar vardı burada .
Annem bize bakıp ,''Evet çocuklar ,birlikte gezin !deneyin ,beğendiğiniz olursa hemen alalım,'' dedi.Nurgül 'le beraber gezmeye başladık .
Nurgül o kadar heyecanlıydı ki ,her gördüğüne ''Zafer !bak bu nasıl?'' diye soruyordu .Ben de kimine dudak büküp ,kimine de elimle süper, işareti yapıyordum .
Nurgül karar veremiyordu bir türlü.En sonunda uzun uğraşlar sonucunda mavi ;bir çekyat takımında karar kıldık .İki de berjer sipariş ettik .Bir de televizyon ünitesi almıştık .Oradan çıkıp mutfak için olan bölüme geçtik .
Nurgül buraya dikkatlice göz gezdirdi .Burada da ;siyah mermer bir mutfak dolabı satın aldık .Sonra da yanına küçük ,iki kişilik bir yemek masası ...
En sonunda sıra yatak odasına gelmişti. Burada da ; bembeyaz 3 kapılı bir gardırop beğenmişti Nurgül .Yatak olarak da ; çift kişilik demir başlıklı bir yatak aldık .Bebek odası için daha erkendi ; o yüzden orayı es geçtik .
Annem satıcıya ''Kaç lira tuttu?'' diye sorarken araya Emel anne girdi. Anneme bakıp ,''Ayol dur, dünürüm .Öyle şey olur mu ? yatak odasını biz alacağız.'' dedi.
Annem tam ağzını açıyordu ki , Emel anne çoktan uzattı parayı .Annem de diğer odaların kini ödemişti. O kadar yorgun hissettim ki ,kendimi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Kalbime Gömdüm Tamamlandı
No FicciónBir Yaşanmışlık Hikayesi. Birbirini Seven İki İnsanın Hüzünlü Hikayesi