31

47 27 0
                                    

     ''Evet ,''demişti. ''Kızımızın odası ....''

Yüzünde heyecandan oluşan bir gülümseme vardı .Hala inanamıyordum .Gözlerimden yaşlar akıyordu ,elimde değildi. durduramıyordum .

Murat gülen gözleriyle bana döndüğünde o, gülen gözleri adeta söndü .Bana endişeyle bana bakıp ,''Melek .İyi misin ?'' diye sordu.

Başımı sallayıp ona sımsıkı sarıldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Başımı sallayıp ona sımsıkı sarıldım .Zorla tuttuğum gözyaşları kendiliğinden akmaya başladı.

Murat bana şaşkınlıkla karışık bir ifadeyle bana sımsıkı sarılıp ,bir yandan da ''Melek ,canım ne oldu ?iyi misin ?'' diye sordu .

Eliyle alnına  vurdu ,''Ah! çok özür dilerim .Seni mutlu etmek istemiştim  sadece ;üzüleceğini bilseydim yapmazdım .Ben,'' derken, onu susturdum .Zorla konuşarak ona ,''Ben teşekkür ederim,''  Diyebildim sadece.

Murat ta bana gülerek ,''Bir şey değil hayatım ''.dedikten sonra sarılmaya devam etti.O kadar  şaşkındım ki ,ne yapacağımı bilmiyordum .Duygularım karmakarışık olmuştu .

Murat bana sarıldıktan sonra bir anda geri çekildi. Bana bakıp yüzümü elleri arasına alarak ,''Senin için dünyayı yakarım .İste dünyayı sereyim ayaklarının altına.

Yeter ki ; o yüzün hep gülsün.'' dedi.Ben de bulanık gözlerimle ona baktım .Ona bakarak istemden de olsa ,bir gülüş attım. 

Murat 'ın ben gülünce keyfi daha da yerine gelmişti. Bana bakıp ,''Hah, şöyle!'' dedi.Sonra da odayı gösterip ,''İçini istediğin gibi döşeriz .Canın nasıl isterse öyle olsun." dedi .Sonra da kapıyı kapattı. 

Elimden tutup ''Hadi, gel aşağıya inelim." dedi.Ben de ona bakıp ,''Elimi yüzümü yıkayayım ,sonra gelirim,'' dedim .

Murat ta başını sallayıp aşağıya indi.Ben de lavaboya gidip sakinleşmek için yüzüme su çarptım.

Aynaya baktığımda ,su damlaları tek tek yüzümden süzüldü.Biraz daha iyiydim 

Sakinleştikten sonra musluğu kapatarak lavabodan çıktım.Aşağıya indiğimde ,Murat 'ın ve Nermin annenin kahkahası buraya kadar geliyordu .Murat annesine bir şeyler anlatıyor, o da ; ona ''İlahi, oğlum." diye cevap veriyordu .

Murat 'ın yanına gidince ''Ne oldu ,neye gülüyorsunuz ?bana da anlatın? diye sordum merakla .Nermin anne oğluna bakıp ,''Hiç .Her zaman ki Murat işte .Tarlada olan olayları anlatıyordu.. ''dedi. 

Ben de başımı sallayıp ,tam karşılarına oturdum.Murat en sonunda gülmeyi yarıda keserek bana ''Daha iyi misin ?" diye sordu .Ona gülümseyerek başımı sallarken ,''Daha iyiyim .Merak etme." dedim .

Nermin anne o sırada telaşla bir bana ,bir oğluna baktı.''Ne oluyor çocuklar !Melek ,bir şey oldu yavrum?''  dedi endişeyle .

Korkudan gözleri kocaman açılmıştı .Elini kalbine götürüp ,''Yoksa bebek !Bebeğe mi bir şey oldu ?O iyi mi ?''diye sordu .

Seni Kalbime Gömdüm TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin