RESTORAN

84 38 0
                                    

Gideceğimiz yer köye neredeyse 1 saatlik mesafedeydi. Murat'a bakıp ,''Nereye gidiyoruz?'' dedim .Murat ta bana bakıp ,''Sürpriz." dedi, göz kırparak ; aynı Zafer gibiydi .Murat böyle yapınca, bir an aklıma Zafer geldi. 

Oflayarak, önüme döndüm .Dudağımı büküp ,camdan dışarıyı izledim .Murat bu tepkim üzerine ''Sen bana trip mi atıyorsun?'' diyerek, bana sordu .Ben de ona cevap vermedim ,sadece omuz silktim .

Muratta ,bana gülerek, bakıp ,''Hadi ama Melek .Hem seni ne kadar çok sevdiğimi bilmiyor musun?'' diye sordu .Bir yandan da elimi tutup, dudaklarına götürdü .Usulca öptükten, sonra yine yola baktı .

Ben yolu izlerken,  yemek yiyeceğimiz restorana çoktan varmıştık .Murat arabayı yemyeşil ,ağaçlarla kaplı bir restoranın önünde durdurdu.

Bana bakıp ,''Geldik ,hadi !'' dedi .Şaşkınlıkla bir restorana ,bir Murat'a baktım . Ağzım açık kalmıştı  resmen .''Burada mı yiyeceğiz?'' dedim, o anki tribimi unutarak .

Murat ta gülerek, başını sallayıp, bana baktı .''Evet hayatım,'' dedi, bana göz kırparak .

Çoktan arabadan inip, yanıma gelmişti bile .Kapımı açarak ,''Hadi ,çok acıktım .Gidelim de ,yiyelim bir an önce. " dedi.

Ben de başımı sallayıp ,elini tuttum .Birlikte arabadan indikten sonra restorana doğru yürüdük. Kapıda bizi genç ,20 yaşlarda ,beyaz tenli bir delikanlı karşıladı .Bize bakıp ,''Hoş geldiniz ?Buyurun,'' diyerek, önden ilerledi ve masamızı gösterdi. 

Murat benim oturacağım sandalyeyi çekmiş ,oturmam için  bekliyordu .Ben de ona bakıp,
''Teşekkür ederim." dedikten sonra sandalyemi ittirdi. Koşarak,  karşıma  oturdu .

O sırada garson da gelmiş ,menüyü uzatmıştı.Murat bana bakıp ,''Ne yemek istersin hayatım?'' diye sordu .

Ben de menüye şöyle bir göz attıktan sonra ,garsona ''Ben bir Sezar soslu tavuklu salata ,yanına da portakal suyu. "dedim, gülümseyerek .

Murat'a baktığım da o da, ''Ben de ,pastırmalı paçanga alayım." dedikten sonra garson yanımızdan ayrıldı .

Hamileliğimden dolayı;  hiç bir yiyemiyordum .Ne yesem ,hemen mide bulantım başlıyordu .O yüzden; kahvaltıyı hafif geçirmeye karar verdim .

Garson yanımızdan ayrılınca, restorana şöyle bir göz gezdirdim .Nehir kenarında ;karşısında meşhur köprü bulunan ,yemyeşil ağaçlık içinde  ,çok güzel bir restorandı .

Etrafı şemsiyelerle kaplı olduğundan ; gayet ferahtı .Arka arkaya ,mavi ,çizgili masa örtüsü bulunan, masalar dizilmişti .

Murat hayranlıkla baktığımı görünce ,bana bakıp ,''Beğendin mi ? diye sordu .Ben de başımı sallayıp ,''Rüya  gibi ,''dedim .Murat bunun üzerine gülümsedi. 

Onunla ilk baş başa yemeğimizdi .O yüzden ;çocuk gibi mutluydu .Muratla yemeğimizi beklerken,  havadan sudan konuşmaya başladık. 

O sırada yemeğimiz de gelmişti. O kadar acıkmıştım ki ,tavuğun kokusunu içime çektim .Hemen çatalla yemeye başladım .Murat ta bu halime gülerek, bakıyordu .O kadar hızlı yiyordum ki ,bir ara korkup ,''Yavaş  Melek !boğulacaksın .'' dedi.

Bunun üzerine kıkırdadım .O da yemeğini yiyor ,bir yandan da beni izliyordu .O sırada kapıdan Nevin teyzeler girdi. Muratların evine sık sık geldiği için tanışma fırsatım olmuştu .

Beni görünce yanımıza gelip ,''Melek !yavrum nasılsın ''? diye sordu .Ben de ona bakıp ,'İyiyim Nevin teyze !ya siz,'' dedim .

Nevin teyze bir Mura'ta ,bir bana bakıp ,''İyi diyelim, iyi olsun.'' dedi. Murat 'a dönüp ,''Ya sen Murat !nasılsın ?'' diye sordu .

Seni Kalbime Gömdüm TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin