29

54 28 0
                                    

Ertesi gün ...

Sabah erkenden kalkıp ,Nurgül'lerle bir güzel kahvaltı ettik .Bugün ; köye dönüyorduk. Düğüne kadar ancak  yetişirdi .Daha davetiye bastırılacaktı .Düğün için ; bahçe düzenlenecekti. Anlayacağınız çok iş vardı .

Kahvaltımızı ettikten sonra, Nurgül'le birlikte masayı topladık .Mutfağa gittiğimizde Nurgül bulaşıkları lavaboya bırakıp bana baktı .''İki gün çok güzeldi. Her şey için teşekkür ederim Zafer ! 2 ay sonra görüşürüz.'' dedi.Sahi 2 koca ay vardı önümüzde . 

Nurgül baharda yapmak istemişti düğünümüzü...Bahçeyi ona göre süsleyecektik .Nurgül kır düğünü olsun demiş ,ben de ona uymuştum .Hayatımda ilk defa kır düğünü yapacaktım .

Ben de etrafıma bakıp ,''Seni çok özleyeceğim .2 ay nasıl geçecek dedim .O da buna gülerek ,''Şurada 2 ay dediğin nedir ki , Zafer .2 ay sonra ,tamamen seninim.'' diyerek cevap verdi.

Benim gönlümü almayı ,nasıl da beceriyordu bu kız.En çok onun bu huyunu seviyordum .

Biz böyle konuşurken annem içeriden ''Hadi, oğlum .Babanı bekletmeyelim .Gidelim bir an  önce." dedi. Ben ona ''Tamam anne !'' diye cevap verdim .Nurgül'le gülümseyerek  mutfaktan çıktık .

Çıktığımızda annem koridorda bizi bekliyordu .Nurgül ''Öpeyim annecim,'' diyerek onun elini öptü.

Annem de ona gülümseyerek bakıp ,''Sağ ol güzel kızım .Hadi 2 ay sonra bizim lesin?'' diye cevap verdi.Emel anneye dönüp ,''Merak etme dünürüm .Kızına gözüm gibi bakacağım .''dedi.

O da ''Bilmez miyim ? diye cevap verdi.Annemle birlikte evden çıktık .Ablam da bahçede bizi bekliyordu .

Annem kapıdan çıkmadan önce ''Hadi, kalın sağlıcakla .Düğünde görüşürüz." dedi.Ben de Nurgül 'e  bakıp ,''Hoş çakal!'' dedim .Nurgül de gülümseyerek ,''Güle güle ,''dedi ve kapıyı kapattı .

Annemlerle birlikte köye gitmek için otobüse bindik .Köye geldiğimizde artık bekar bir adam değil ,başı bağlı biri olarak gelmiştim .

Eve geldiğimizde annem bahçe kapısından girerken ,''Evim evim .Güzel evim!'' diyerek meziyet dizdi. Annemin bu haline bakıp ,kahkaha attık .Ablam ise ,''Aman! anne ,duyan da temelli gittin sanacak." diye takıldı .

Annem de kaşlarını çatmış ,''Napayım kız !İstanbul 'a gittim de ne oldu ? Koca koca binalar her yerde...Trafiği desen ,onu saymıyorum bile .Üstüme üstüme geliyor zannettim .İki gün zor durdum valla.'' diyerek eve girdi.

Babama ''Biz geldik bey!'' diye seslendi. O da odadan çıkıp ,''Hoş geldiniz,'' diyerek, yanımıza geldi. Bize bakıp ,''Nasıl geçti İstanbul ?Anlatın bakayım.'' diye sordu .O sırada mutfakta ki , masaya oturdu .

Annem de ona bakıp ,''Ay nasıl geçsin .Güzeldi ,en azından çocukların ihtiyacını giderdik .Hem  Esma 'mı da görmüş oldum .Bir daha nerede göreceğim !Ancak doğumda.'' dedi.Bir yandan da oflayarak, ayağını sandalyeye uzattı. 

Ben de odama çıkarken annemin sesiyle durdum .Annem benim gittiğimden emin olmuş olacak ki ,babama sessizce ,''Ayrıca  tarlaları sattığın iyi oldu .Yoksa hayatta öldür Allah o kadar masrafın altından kalkamazdım,'' demesiyle donakaldım .

Nasıl yani ?babam benim için tarlaları mı satmıştı .Ah canım babam !Ben bilmeden ,mutlu olayım diye neler de yapmıştı öyle !Gözü gibi baktığı tarlasını benim için feda etmişti. Hakkın nasıl ödeyecektim bilemiyordum .

Gözlerimin dolduğunu hissettiğim an ağlamamak için hızlı bir şekilde  odama girip kapımı kapattım .Zaten çok yorulmuştum  yatağıma yattığım an uyuyakaldım .

Seni Kalbime Gömdüm TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin