24

56 29 0
                                    

Nurgül ...

2 saat sonra ...

Yol boyunca ne çektiğimi bir ben ,bir Allah biliyordu .Buraya ,evime ,nasıl geldiğimi ,daha doğrusu gelmek zorunda kaldığımı  ...

Otobüsten indiğimde elimde valizimle taksi durağına yürüdüm .Oradan bir taksi tutup ,evime ,Şişli'ye ,doğru yola koyuldum .

Evim ,İstabul'un Şişlinin Gülbahar    ilçesindeydi. Burası ; küçük ,şipşirin ,yokuşlu yolları olan, bir mahalleydi. Ara ara ,rengarenk ,camlarında sıra sıra çiçekleri bulunan gecekondu evlerinin yanı sıra ,müstakil evlerde bulunmaktaydı .

Bizim evimiz ; 2 katlı ,önünde kocaman bir bahçesi olan ,müstakil bir evdi. Müstakil dediysem , dedem zamanında yaptırmıştı bu evi. Babam tek çocuk olduğu için; ona hediye olarak yaptırmıştı .

Babam ;bankada çalışan bir memurdu .Annem de ; hastahanede hemşireydi.Annem ;50 yaşlarında ,siyah saçlı ,yeşil gözlü bir kadındı.Babam da ;55 yaşında ,kır saçlı ,hafif göbekli ,bir adamdı .Gözünde gözlükleri vardı . 

İkisi de hafta içleri çok çalışıyorlardı .Ama; bugün ben geleceğim için ; ikisi de iş yerinden izin almıştı .Evin önüne geldiğimde neşe içinde demir kapıyı iterek içeriye girdim .

Annem mutfaktaydı .Yavaşça ses çıkarmadan ,onun arkasından sarılıp ,yanağından öptüm .

Annem arkasını dönünce , .ben de ona kollarımı açarak ,''Sürpriz!'' dedim .Annem de şok olmuş bir halde ,''Kızım!'' diyerek bana sarıldı .Ben de ona, ''Annem !'' diye sımsıkı sarıldım.

Sarıldıktan sonra annem , bana bakıp ,''Erken geleceğini söylemedin ? ben geç gelirsin zannetmiştim.'' diye sordu. Ben de ona gülümseyerek bakıp ,''Özledim .Daha fazla kalmak istemedim.'' dedim .

Anneme dudak büzüp, ''Hem sen beni özlemedin mi yoksa!'' dedim .

Annem de bana bakıp ''Olur mu öyle şey ! Deli kız .Hem de nasıl özledim .Burnumda tütün.'' dedi.Sonra da babama ''Necati koş !Bak kim geldi diye seslendi. Babam da içeriden ,''Ne oldu hanım ? ne bu gürültü ,kim geldi,'' diye telaşla geldi.

Beni görünce yüzünde gülümsemeyle ,''Kızım !Nurgül'üm gelmiş.'' diye sımsıkı sarıldı.Babamın elini öptükten sonra hep birlikte masaya oturduk .Annem bana bakıp ,''Aç mısın yavrum ? yemek hazırladım.'' diye sordu .

Ah onun yemeklerini nasıl özlemiştim .Anneme gülerek başımı sallayıp ,''Hem de kurt gibi,'' dedim.Annem de gülümseyerek başını salladı .Masayı kurmaya başladı .Annem ben geliyorum diye ;mantı yapmıştı .Mantı; en sevdiğim yemekti.

Annem bana mantıdan bir tabak doldurup ,''Afiyet olsun,'' dedi.Ben de bir güzel koklayıp ,hemen yemeye başladım .Neşe içinde bir yandan , akşam yemeğimizi ,yiyor, bir yandan da ,sohbet ediyorduk .

En sonunda yemek faslı bitmiş ,annem masayı toplamaya başlamıştı .Ben de ona bakıp ,''Dur annem !ben de sana yardım edeyim,'' dedim .

Annemin elinden tabağı almaya çalışırken ,beni durdurdu .Bana bakıp ,''Olmaz öyle şey !Sen yol yorgunusun .Hadi geç içeriye .Ben de geliyorum birazdan." diye buyurdu .

Anneme bakıp ,''Tamam,'' dedikten sonra ,salona geçtim .Salon ; geniş ,şipşirin ,caddeye bakan bir salondu .Camın önünde iki  renkli berjer ,hemen karşısına iki koltuk ,sağ tarafında ,televizyon ünitesi vardı. Annem çok severek döşemişti burayı.

Mutfak ise ; salona göre biraz küçüktü .Dar uzun bir haldeydi. Mutfaktan hemen bahçeye çıkılıyordu .Camın önü ;boydan boya tezgahla kaplıydı.Sol tarafında ;kocaman 3 kişilik bir yemek masası vardı .

Seni Kalbime Gömdüm TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin