Nurgül ...
Sabah yeni bir güne mutlulukla gözlerimi açtım .Bugün ,güneş bir başka parlıyordu .Camı açıp derin derin nefes aldım .
Camdan baktığımda ,evde tatlı bir telaş vardı .Annem oradan oraya koşturup duruyordu .
Yardım için iki de komşuyu çağırmıştı .Yüzümde gülümsemeyle bir süre onları izledim .
En sonunda lavaboya gidip ,elimi yüzümü yıkadıktan sonra ,üstümü değiştirip aşağıya indim. Kahvaltı masasında yok yoktu .Reçelinden ,balına ,her şey mükemmeldi .Bir kuş sütü eksikti sofrada .
Bahçeye annemin yanına ''Günaydın.'' diyerek neşe içinde gittim .Annem de beni görünce yanağımdan öpüp ,''Günaydın.'' dedi.
Masayı işaret ederek ,''Hadi geçelim bir an önce çok işimiz var daha.'' diyerek hep birlikte masaya oturduk .
Masada babam da oturmuş ,gazetesini okuyordu .O sırada başını gazeteden kaldırıp ,''Günaydın, prenses.'' dedi. Ben de gülümsemeyle ona bakarken ,''Günaydın, babacım."diye cevap verdim
Babam elindeki gazeteyi bırakarak ,''Nasılsın bakalım ,heyecan var mı?'' diye sordu .
Ben de elimi kalbime götürerek ''Çok!'' dedim .Babam anneme göz kırparken ,''Annen de böyleydi,'' dedi.
Hep birlikte neşe içinde kahvaltımızı ettik .Sonra da annem bana bakıp ,''Hadi kızım ,gidelim bir önce,'' diyerek önden ilerledi.
Bugün birlikte kuaföre gidecektik .Zaten öğlene kadar uyumuştum ,haliyle dün gece çok yorulmuştum .Olsun o kadar ...
Düğünümüz saat 5 de olacaktı. Şurada bir kaç saat ya ya yoktu .Annemle evden çıkarak arabasına bindik .Sohbet ede ede kuaföre gittik.
Kuaföre girdiğimizde ,kadın her zamanki haliyle bizi karşıladı .''Hoş geldiniz ,buyurun.'' dedi.
Çok tatlı ,çok iyi bir kadındı .Adı ;Sedaydı .50 yaşlarında ,siyah saçlı ,esmer tenli bir kadındı .
Anneme bakarak ,''Nergis hanım ,siz oturun şöyle.'' diyerek koltuğu gösterdi. Annem neşe içinde tekli koltuğa oturdu .
Seda abla da bana bakarak ,''Nurgü'lcüm ,biz de geçelim." diyerek önden ilerledi. Ben de peşine takıldım .
Seda abla beni koltuğa oturttuktan sonra ,saçımı yapmaya başladı .O heyecanla gözlerimi kapattım .Saçımı maşa yapmış ,aldığım tacı da yanına takmıştı . Sonra da hafif bir makyaj yaptı .
Bana bakıp ,''Bitti ,bakabilirsin.'' dedi. Aynaya baktığımda gözlerime inanamadım .Bu ben miydim gerçekten .Bir makyaj insanı gerçekten değiştirebiliyordu .
Seda ablaya bakıp ,''Çok güzel olmuş ,eline sağlık." dedim.O da bana gülerek bakarken, ''Beğenmene sevindim.'' dedi.Sıra gelmişti gelinliği giymeye.
Gelinliği giymek için ,arka odalardan birine girdim .Seda abla 'nın yanında çalışan bir kız da yardıma gelmişti.Gelinliğimi de giydikten sonra ,ayakkabımı da altıma giydim .
Odadan çıktığımda annem dolu gözlerle bana baktı .''Yavrum ,çok güzel görünüyorsun ,bir peri kızı gibi.'' dedi.
Aynaya baktığımda anneme hak verdim .Üstümde ki gelinlik ; kolları uzun ,ince tülden yapılma ,ortası ise ; zarif küçük işlemeleri olan ,dantelle süslenmiş bir gelinlikti. Gerçekten de; bir peri kızı gibiydim .
Annemle kuaförden çıkarak eve geldik .Eve geldiğimiz de babam da gözlerine inanamamıştı. Annem bizi baş başa bırakarak hazırlanmaya gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Kalbime Gömdüm Tamamlandı
No FicciónBir Yaşanmışlık Hikayesi. Birbirini Seven İki İnsanın Hüzünlü Hikayesi