26

53 30 0
                                    

Nurgül ...

Zafer bana evlenme teklifi ettiğinden beri  ; heyecandan bir türlü uyku girmemişti gözüme .Sabah  zor etmiştim .

Sabah da ilk iş olarak ,uyanır uyanmaz Zafer 'i aradım .Bir kaç dakika telefon çaldı, çaldı çaldı .

Tam umudu kesmiştim ki ,onun sesini duydum .Ah nasıl özlemiştim onu ...Şurada neredeyse hepi topu ,3 ,ya da 5 gün oluyordu .Ama ; bana sanki 3 gün değil de 3 yıl geçmiş gibi geldi .

''Alo,'' dedi aşık olduğum ses.Ben de daha fazla beklemeden hemen cevap verdim .''Zafer, benim Nurgül!'' dedim .

O kadar heyecanlıydım ki ,sesim titriyordu .Neyse ki ,heyecanımı bastırıp, konuşmayı başardım .

Karşı taraftan onun ''Nurgül sen misin gerçekten?'' diyen heyecanlı sesini duydum.

O kadar heyecanlıydı ki  ,hala benim olduğuma inanmak istemiyordu .O yüzden ; sorusunu tekrar etmişti.

Bu adam  her zaman mı tatlı olurdu, sorusuna gülerek ''Evet benim,'' diye cevap verdim .Benim olduğuma ikna olmuş olacak ki ,bir daha tekrar etmedi.

Telefonun ucunda kısa bir sessizlik oldu .Muhtemelen ablasıyla konuşuyordu .Bir kaça dakika sonra ,ona ''Zafer . Ben seni şey için aradım  aslında.... Babama evlenme teklifinden bahsettim .O da gelsinler ,tanışalım dedi.Bu akşam beni istemeye gelebilirsiniz.'' dedim 

Zafer şok olmuştu .Ay !İnme mi indi acaba adama .Allah korusun !kısa bir süre sonra Zafer ,''Tamam saat kaçta?" diye sordu. Ben de biraz düşünüp ,''Akşam sekiz uygun mu sizin için ?" diye cevap verdim .

O da bana ''Tamam sevgilim !Akşam sekizde görüşürüz o zaman." dedi.Ben de yüzümde gülümsemeyle ,''Görüşürüz." diyerek telefonu kapattım .Heyecanım hala geçmemişti ,sanki kalbim yerinden çıkacaktı .

Elimi kalbime koyup gözlerimi kapattım. Derin derin nefes alıp ,verdim .Biraz sakinleşmeye ihtiyacım vardı .Annemlere bakıp ,''Tamam geliyorlar,'' dedim.Annem de ayağa kalkıp ,''O zaman hazırlıklara başlayalım.Ancak yetişiriz,'' diyerek bir koşu mutfağa gitti.

Onun bu haline bakıp kendi kendime güldüm .Canım annem !o kadar heyecanlıydı ki ; ne yapacağını bilemiyordu .

Eli ayağı birbirine dolaştı ,oradan oraya koşturup durdu bütün gün. Eee! kolay değildi ; bircik kızı evleniyor sonuçta. Olsun o kadar değil mi ?

Ben de anneme ''Ben kuaföre gidiyorum." diye seslenerek evden çıktım .Annem de arkamdan ,''Tamam kızım ,çok geç kalma." diye bağırdı .Anneme ''Tama  diye cevap verdikten sonra ,evimizin hemen köşesinde ki kuaföre gittim .

Kuaför Aylin abla ; aile dostumuzun kızıydı .Okulu bitirdikten sonra ,altın bileziğini eline almış ,yıllarca hayali olan kuaför salonunu açmıştı .

Kuaför salonu şipşirin ,çok güzel bir salondu .Önünde küçük bir bahçesi vardı ; Aylin abla burayı zevkle döşemişti .

Rengarenk ,puflar koymuştu gelenler otursun diye ...İçerisi ise ; küçük  ve bir o kadar güzeldi. Yine ; sarı renkli iki koltuk ,karşısına ise ,yan yana sandalyeler vardı .Odanın hemen bitiminde ise ; küçük ,dar,  bir mutfak vardı .Yanın da da yine küçük ,şipşirin bir banyo ...

Kuaföre girdiğimde ,Aylin abla masasının başında oturuyordu .Ona bakıp ,''Günaydın, Aylin abla." dedim .Beni görünce gülümseyerek ,ayağa kalktı .Yanıma gelip ,''Günaydın kuzum !Hayırdır ,sen buralara pek gelmezdin,'' diye takıldı .Ne olduğunu anlamadığı için şaşkındı haliyle.

Ben de sandalyeyi çekerek ona bakıp ,''Hayırlı iş Aylin abla !bu gece beni istemeye geliyorlar.'' diye cevap verdim .

Aylin abla ''Ya kuzum ! Çok sevindim .''dedi.Sonra da merakına yenik düşmüş olacak ki ,gözlerini kısıp ,''nereli peki ,kimlerden ?" diye sordu.

Seni Kalbime Gömdüm TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin