2. Mámvpičismus (ShikaNaru)

473 70 13
                                    

Musím uznat, že tuhle jednorázovku jsem si fakt užila a šla mi sama od sebe, i když je to pořád podle mě netradiční, ale přesto známí pár ^-^

,,Takže? Co budeme teda dělat? Půjdeme do bazénu, nebo si s klukama zahrajeme basket, nebo zajdeme nejdřív někam na jídlo? Nebo do kina? A večer bysme mohli na tu pouť," zajímal se blonďatý mladík svého partnera a zvědavě na něj mrkal modrýma očima.

,,Nevím. Je mi to jedno. Co chceš ty?" pootočil na něj hlavu hnědovlásek s vysokým culíkem a rukama vraženýma v kapsách.

Naruto si zhluboka povzdechnul a mírně se na něj zamračil. Takhle to bylo vlastně pořád. Celej jejich vztah. Cokoliv, co se měli rozhodnout společně, ať už to bylo dohodnout se, v kolik se spolu sejdou venku, nebo jestli půjdou do školy či ze školy spolu, nebo co budou dělat o volných dnech, bylo vlastně na Uzumakim, Shikamaru se mu vždycky za jakýchkoliv okolností přizpůsobil. Nikdy nedebatoval. Nikdy neprojevil nesouhlas. Vždycky jenom Je mi to jedno, jak chceš ty nebo Uděláme to tak, jak chceš ty, což vlastně vyznělo úplně stejně. Naruto z toho začínal být už doopravdy bezradný. Copak se tohle dalo nějak nazývat právoplatným vztahem, když všechno rozhodoval on sám? Ze začátku to možná byla zábava, rozhodovat o tom, co budou dělat a jak spolu budou trávit čas, ale postupně ho to začínalo svým způsobem ubíjet. Chtěl vidět taky nějakou jeho iniciativu.

,,Začínám tenhle tvůj mámpičismus vážně nesnášet," odfrkl si zamračeně.

Shikamaru se na něj podíval s pozdviženým obočím a mírně nakloněnou hlavou.

,,Můj, co?"

,,Mámpičismus," zopakoval blondýnek, ,,všechno ti je fuk. Nikdy nic nenavrhneš, vždycky se jenom podřídíš tomu, co chci já a mě to přestává bavit. Stejně se u většiny věcí, ať už je to naprosto cokoliv, tváříš tak, jako kdyby to byla příšerná otrava a ty by si měl tou nudou za chvíli zkolabovat."

A to, že si poslední dobou myslel, že ho do jejich zvláštního vztahu vlastně uhnal, raději nahlas nezmiňoval. Nemohl si však pomoci, ale přišlo mu tak. Sám nechápal, co na něm viděl. Byl to jeho naprostý protiklad. Ale nejspíš zrovna u nich platilo, že se protiklady přitahují, nebo takhle o tom aspoň mladý Uzumaki smýšlel. Vlastně vůbec netušil, jestli Shikamaru za těch několik měsíců nezměnil na jejich vztah názor.

- FLASHBACK –

Blondýnkovo srdce zběsile tlouklo, když vzal za kovovou kliku dřevěné branky, která patřila k malému rodinnému domku. Dnes byl konečně rozhodnutý to udělat. Už to v sobě nemohl dusit. Navíc, ten tupec by si nikdy ničeho nevšimnul, kdyby mu to nepřednesl přímo do očí. Vlastně... Vlastně ani nevěděl, jestli náhodou nedělá chybu. Nebylo zbytečné zahodit dlouholeté přátelství kvůli tomu, že se mu začal opravdu líbit jako partner? Sice u svatého Jashina opravdu nechápal, kterej vtipálek si při jeho narození zahrával s jeho vkusem pro výběr partnera, ale budiž. Stalo se. Zamiloval se.

Udělal několik vrtkavých kroků dopředu a s hlavou nahoře se zadíval na hnědovlasého mladíka stojícího mezi dveřmi.

,,Myslel jsem, že se uvidíme až večer," zamumlal trochu překvapeně Shikamaru.

,,N-no, j-já... Já ti musím něco říct," polknul Naruto a v těle sbíral dostatečnou odvahu k tomu, aby pověděl, co měl tak dlouho na srdci.

Nara pozvedl obočí, čímž jej tiše vybídnul k tomu, aby pokračoval.

,,J-já... Chci ti říct, ž-že... Že-" hlas se mu zadrhával a podivně koktal.

Merry Christmas and Happy New Year 2 [Různé shipy - Vánoční kalendář] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat