16. Prášky (YahiNaru)

344 51 8
                                    

Zcela volné pokračování povídky z minulého kalendáře ^-^

,,Takže si mu nakonec nezavolal?" povytáhnul nechápavě obočí Kiba a prstem jezdil po okraji skleničky s pivem.

,,Ne," vydechnul Naruto se zavrtěním hlavy, ,,nepřišlo mi to nakonec jako dobrej nápad."

,,Myslel jsem, že se ti líbil a že sis to s ním užil."

,,Pamatuju si jenom útržky," mlasknul nespokojeně blondýne a pak mírně zrudnul, ,,a z toho, co si pamatuju... Jo, líbil se mi a líbilo se mi to, ale... Co bych mu jako měl říct? Něco ve smyslu jako Čau, já jsem ten, kterýmu si božsky vyhulil na hajzlech a pak si ho obtáhnul ještě u něj doma. Bohužel si to skoro nepamatuju, protože jsem byl sťatej jako prase, mohli bychom si to spolu zopáknout, aby se mi osvěžila paměť?... Ne to si nemyslím, že by bylo dobrý."

Kiba na něj chvíli vykuleně hleděl a měl co dělat, aby nepropuknul v hurónský smích, a tak se začal kousat do vnitřku tváře, aby se trochu uklidnil.

,,Říká ti něco pojem textová zpráva?" ušklíbnul se nakonec.

Naruto protočil pomněnkově modrýma očima a odfrknul si.

,,Nejsem debil, Kibo, ale... Byla to nejspíš prostě jenom jednorázovka. Stejně už je to tejden, určitě už na mě zapomněl," zamumlal nakonec.

Hnědovlasý mladík sedící naproti němu jen pokrčil rameny a vyklopil do sebe zbytek obsahu sklenice.

,,Dojdu nám pro další," vstával překotně Uzumaki od stolu, sbíraje prázdné sklenice, ,,kdy mají vůbec dorazit ostatní?"

Inuzuka se zahleděl na hodinky na ruce.

,,Co nevidět."

Blondýnek jenom přikývnul a s prázdnými sklenicemi v rukách se vydal k přeplněnému baru, aby jim mohl donést další pivo.

Když se konečně mezi lidmi a židličkami protáhnul až k dřevěnému dlouhé stolu, mávnul na barmana a objednal.

,,Hmm, ty seš teda kusanec," ozval se z jeho levé strany opilý hlas.

Nakrčil obočí a stočil zrak na staršího opilého muže, který si ho prohlížel od hlavy k patě. Stačila mu jediná sekunda, aby věděl, že tohle rozhodně není jeho typ.

,,Seš volnej?" zavrněl na něj oplzle.

,,Dej si vodchod, debile," odfrknul si s potřesením hlavy.

,,Tak kocourek má drápky, hm? Co kdybych ti na záchodem ukázal, že je mám taky?"

,,Říkám ti nech mě bejt," zavrčel na něj Naruto varovně, ,,o vožralý hovada nemám zájem!"

Chtěl ještě něco peprného dodat, aby mu konečně ten chlap dal pokoj a přestal na něj hledět jako na kus masa, když mu v tom někdo zaklepal na rameno. Ostražitě a prudce se otočil, protože si myslel, že na něj sahá další ochlasta, ale úlevně si vydechnul a usmál se, když spatřil oslavence Shikamara, který dneska slavil narozeniny, a za ním jeho snoubenku Temari.

,,Nazdar, kde sedíte? Nemůžeme vás v tom chumlu najít!"

Klub byl v tuhle pozdní hodinu už přeplněný lidmi, takže se tomu blondýnek ani nedivil.

,,Ahoj, hele v tom úplně zadním boxu! Kiba tam už sedí a vyhlíží vás. Chcete tam něco donýst?"

,,Ne, v pohodě, počkáme ještě na Nejiho a Hinatu, pak si půjdeme objednat s nimi," odvětil Shikamaru.

Merry Christmas and Happy New Year 2 [Různé shipy - Vánoční kalendář] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat