Tak jestli jsem říkala, že se za KisaIta stydím... Tak tady za tohle... No asi jsem to fakt nemohla napsat za normálního stavu a cejtim se trapně ještě teď :D Ale snad se pobavíte ^-^
Jeden ze tří Legendárních Sanninů se trochu nedůvěřivě koukal na svého věrného čtyřokého poskoka, který právě zapojoval do zásuvky nějakou zvláštní bedýnku.
,,Cssso to má jako být?" zeptal se nebojácně a několikrát zamrkal bledými víčky.
,,To je počítač, lorde Orochimaru," odvětil nezaujatě Kabuto a posunul si kulaté brýle výš po nose.
,,A na co to jako je? Tenhle krám tady nepotřebuju."
,,Musíme jít s dobou, lorde. Tato věcička vám usnadní spoustou práce.
Černovlasý muž se zamračil a založil si ruce na prsou. Neměl vůbec chuť se učit nějakým novým a moderním věcem, rád všechno dělal hezky pěkně postaru.
Kabuto s povzdechem odsunul kancelářskou židli od stolu, na kterém se vyjímal monitor počítače a bezkompromisně poklepal na její opěrku.
,,Posaďte se, lorde, naučím vás s tím."
I když se Orochimaru chvilku zdráhal, nakonec přece jenom uposlechl a posadil se ke stolu. Vůbec se mu ta divná krabice s obrazovkou nelíbila, ani to dlouhé obdélníkovité něco, na čem byla tlačítka s písmenky jak pro idioty a už vůbec netušil k čemu je ta divná kulatá věcička s tlačítky a kabelem po jeho pravé ruce. Už tak mu naprosto stačilo to, že mu Kabuto před měsícem založil bankovní účet, samozřejmě pod falešným jménem.
Šedovlasý nukenin se postavil za svého mentora s trošku úchylným šklebem na rtech, který však černovlasý muž nemohl vidět. Už jenom ten pocit, že mu může být tak blízko a doslova mu funět za krk v něm zapalovala neochvějné plamínky vzrušení. V jejich skrýši bylo veřejným tajemstvím to, že plál neutuchající touhou po tomhle hadím muži, ale zároveň se zdálo, že je to v celku jednostranné pouto, jelikož Sannin o něj nejevil větší zájem, než jako o svého poskoka.
***
Trvalo to několik dlouhých hodin, než se šedovlasému ninjovi podařilo naučit Orochimara alespoň základní věci, ale nemohl popřít to, že si tu dobu, kdy se mohl zezadu tisknout na Sanninova záda, byť mu v tom vadilo opěradlo židle, neužil. Nehledě na to, jak nebezpečně byly jeho rty blízko toho bělostného krku, když mu nahlížel přes rameno.
Po celém těle mu naskákal husí kůže už v momentě, kdy položil svou dlaň na tu černovláskovu, která držela myš a učil ho, jak s ní manipulovat a ovládat jí. Od té chvíle měl rozkrok napnutý k prasknutí a trvalo by to možná ještě pár minut, než by jako naprostý nezkušený puberťák ejakuloval do kalhot.
Na druhou stranu byl ovšem rád, že tohle sezení a první lekci Jak se naučit s počítačem, mají za sebou. Rozhodně měl v plánu ještě svého senseie naučit mnoha věcem, ale to chtělo rozhodně čas. A třeba se díky tomu i sblíží o trochu víc. Kdo ví.
***
,,Ten aliexssspresss je báječná věc," pochleboval si Hadí muž o několik týdnů později.
,,A-ali co?" nechápal Kabuto a překvapeně zamrkal.
Vůbec netušil, že by se Orochimaru v dovednosti s počítačem až tak moc zlepšil, že by snad dokázal bez problému brouzdat po hlubinách internetu.
,,Aliexssspresss," zasyčel na něj Orochimaru, ,,je to taková fajn ssstránka, kde sssi můžeššš objednat sssamý perfektní věci. A za levno! Musssím uznat, že je to mnohem pohodlnějššší, než ssse všššude plahočit a pak ssse sss nákupem tahat sssem. Doručí ti to až ke dveřím!"
Zdálo se mu to, nebo doopravdy viděl ve tváři Legendárního Sannina opravdové a nefalšované nadšení?
,,Konečně jsssem tak mohl využít ten pitomý bankovní účet, co sssi mi tuhle zařídil," oznámil mu skoro pyšným hlasem černovlasý.
,,Eh? A co jste si objednal, lorde?" zajímal se Yakushi a nevycházel z údivu, že jeho mentor už dokáže po pár týdnech zcela s přehledem používat internetové platby.
Zahořelo v něm malé semínko žárlivosti, jak se domníval, že ho to určitě naučit někdo další a v duchu už mu plánoval velmi bolestivou smrt za to, že si to vůbec mohl dovolit.
Sanninovi se podivně zablesklo ve žlutozelených očích a dlouhým jazykem si přejel bledé suché rty.
,,Ále, ssspousssty věcí," zašklebil se na něj poměrně úchylně a mávnul nad tím rukou, ,,ažššš to přijde, můžeššš mi to pomocssst rozsssbalit."
Šedovlásek za kulatými brýlemi překvapeně zamrkal, ale nezmohl se na nic jiného, než na pouhopouhé přikývnutí. Co by pro svého tajného miláčka neudělal, že?
***
- O pár týdnů později –
Orochimaru si spokojeně nesl obrovský balíček do své malé tmavé laboratoře. Už se nemohl dočkat, až ho konečně rozbalí a ukáže Kabutovi, co všechno dokázal objednat. V hadích očích se mu leskla mírná dávka perverznosti, jak moc se těšil na to, až uvidí Kabutův výraz.
O několik minut později se do malé laboratoře dostavil i žádaný šedovlasý ninja, zcela ochotný asistovat při rozdělávání a vybalování velké kartónové krabice.
,,Objednal jste si toho opravdu hodně, lorde," vydechnul a vzal do ruky skalpel, jelikož nic podobného, čím by se dala krabice rozdělat, po ruce neměl.
Orochimaru stál za ním s rukama spojenýma za zády a nakukoval mu přes rameno, stejně jako on před pár týdny jemu. Ústa se mu roztahovala do čím dál většího šklebu, když jeho učeň zápolil s lepící páskou na krabici. A když se mu konečně podařila krabice otevřít a on do ní nakouknul, jen se za ním tiše ušklíbnul. Všimnul si, jak sebou mladík vyplašeně cuknul a vsadil by svůj hadí jazyk na to, že si momentálně myslí, že ho zradil i jeho vylepšený zrak.
,,O-Orochimaru-sama," zakoktal se Yakushi a nasucho polknul.
Zcela hypnotizovaně hleděl do vnitřku krabice, kde se vyjímala široká škála sexuálních pomůcek. Opravdu si myslel, že ho šálí zrak a měl za to, že srdce mu vyskočí z hrudníku, jakou rychlostí se mu rozběhlo.
,,Kam ssse hrabe sssexssshop v Lissstové," zachechtal se upřímně černovlasý Sannin, ,,mám v plánu to vyzkoušššet na sssvých zajatcích. Trochu jsssem pátral na tom podivným internetu a hodně mě zaujaly praktiky BDSssM."
Kabuto si roztřesenou rukou prohrábnul šedé vlasy stažené do ledabylého culíku. Tak on to chce zkoušet na ostatních?!
,,Ale docela rád bych sssi to vyzssskoušššel i na někom mě docela blízssském. Nenapadá tě někdo?" nadhodil jakoby nic.
Yakushi se k němu otočil a rozšířených očích se mu blýskalo chtivost, vzrušení a možná špetička obav, protože některá umělohmotná dilda vypadala vážně děsivě, ale opět... Co by pro svého miláčka neudělal?
,,Chceššš být můj pokusssný králíček?" zasyčel Orochimaru podmanivým tónem a Kabuto by přísahal, že mu srdce díky té úchylné žádosti vynechalo několik úderů.
ČTEŠ
Merry Christmas and Happy New Year 2 [Různé shipy - Vánoční kalendář] ✓
Fiksi PenggemarSoubor jedenatřiceti krátkých ale i delších povídek pro zpříjemnění posledního měsíce v roce! Poznámka autorky: Děje se odehrávají jak v reálném, tak v ninja světě.