Povídka je malilinko delší, ale přišlo mi zbytečné rozdělovat ji na více částí :D
Loni tento ship sklidil docela úspěch, tak uvidíme, jak si povede letos :D Hezké čtení ^-^
Bylo opravdu parné letní ráno. Srpen se tento rok ukazoval v pravé síle a meteorologové měřily jeden teplotní rekord za druhým. Klimatizace v autech jela na plné obrátky stejně jako větráky v domovech a bytech, aby se lidé neudusily parným horkem a téměř nedýchatelným vzduchem.
Jednou velkou majestátní vilou se rozezněl drnčivý a otravný domovní zvonek, jak na sebe chtěla příchozí návštěva upozornit, a mladá černovlasá žena oblečená jenom do volných letních, bílých šatů se rychlým krokem přihnala ke vstupním dveřím a otevřela je.
,,Oh, Shisuii, to je milé překvapení," usmála se ihned na dotyčného stojícího venku, ,,jdeš za Itachim?"
Mladý sedmnáctiletý černovlásek jenom přikývnul a úsměv jí opětoval.
,,Jo, chci ho vytáhnout k rybníku."
Mikoto se otočila přes rameno a dala si ruku v bok.
,,Itachi!" zakřičela do hlubin velké vily, ,,Je tady Shisui!"
Pak se hnedka otočila na černovláska a ucouvla mu, aby mohl projít do velmi příjemného chládku.
,,Pojď dovnitř, ať se venku neusmažíš. Dneska je tam opravdu příšerně. Nechcete spíš strávit dnešek tady u bazénu? Je to možná lepší, než se plahočit někam za město k rybníku, kde je stejně plno té kousací havěti," zvala ho.
,,Díky, ale ne, nechci tady pořád otravovat a vy si taky určitě chcete užít s Fugakem trochu soukromí. Sasuke pořád tráví čas u Naruta?"
Mikoto se mírně zarděla a stydlivě přikývla. Opravdu byla tak průhledná?
Po schodech se najednou ozval dupot nohou a o několik sekund později se přiřítil dolů tmavovlasý mladík, tolik podobný ženě stojící kousek od něj.
,,Sbal se a padáme k rybníku," zazubil se na něj okamžitě Shisui.
,,Zbláznil ses? V tomhle vedru? A jak se tam prosím tě chceš dostat?"
,,Na kole."
,,Dostal si z toho sluníčka úpal?" povytáhl Itachi obočí.
Představa rybníku a klídku od rodiny se mu sice zamlouvala, ale už mnohem méně se mu zamlouval fakt, že by se tam měl dopravit na kole. Vždyť vyflušou duši dřív, než tam vůbec dojedou!
,,Neremcej a sbal se," nedal se jen tak odbýt Shisui.
,,Shisui má pravdu, Itachi," vložila se do toho Mikoto, když viděla, jak je najednou její syn nerozhodný, ,,projížďka vám udělá dobře."
,,Mami! Venku je třicet osm stupňů!... Nechceš spíš jít dál a udělat si pohodlí ve stínu u bazénu? Tady nám nebude nic chybět," stočil zrak na černovláska.
Mikoto na něj přimhouřila varovně oči tak, jako to dokázala jenom ona.
,,Projížďka. Vám. Udělá. Dobře," procedila nekompromisně mezi zuby a založila si ruce v bok.
Itachi se chvíli na svou matku trochu překvapeně díval, když už i jemu došlo, o co se snaží. No jo, v takovým vedru mu to prostě jen tak nemyslelo.
,,Jasně, jasně," zasmál se a podrbal se na zátylku, ,,jdu si sbalit, hned jsem tu."
***
O několik minut později už dva mladí černovlásci ztěžka šlapali do pedálů a ještě hůře oddechovali, když se jim do plic dostával horký vzduch. Netrvalo to dlouhou a už nechávali za zády rozpařené betonové město a gumy pneumatik se z rozpáleného asfaltu setkaly konečně s prašnou vyježděnou cestičkou.
ČTEŠ
Merry Christmas and Happy New Year 2 [Různé shipy - Vánoční kalendář] ✓
FanficSoubor jedenatřiceti krátkých ale i delších povídek pro zpříjemnění posledního měsíce v roce! Poznámka autorky: Děje se odehrávají jak v reálném, tak v ninja světě.