I tyhle dva mám svým způsobem čím dál radši :D Berte tuhle povídku s nadhledem, je to další pokus o komedii :D
,,No tak neremcej pořád. Já nevím, co se ti na tom tak strašně nelíbí! Bude to bezva! Všichni jsou z toho nadšený."
Kakuzu se opíral o futra dveří a se založenýma rukama na prsou hleděl na svého milence, který chodil po ložnici, rozhazoval kolem sebe navztekaně rukama a drmolil nesrozumitelné slovo za slovem. Jenom doufal, že se ho nesnaží pomocí nějaký pitomých jashinistických kouzel zaklít.
,,Zábava?!" prsknul Hidan vztekle, zastavil se na místě a rudým pohledem se do něj zapíchnul tak, že měl hnědovlasý dojem, že se ho místo prokletí snaží uřknout, ,,Jaká zábava?! To, že mě tam budou žrát ty připosraný krvelačný svině, je snad zábava?! Že se budu trmácet někam do zpitomělýho kopce, jenom proto, abych pak musel zdolávat další, je podle tebe zábava?! Že místo toho, abych se koukal na box v televizi, budu čumět na nebíčko posetý hvězdičkama?! Chrápat na tvrdý zemi, klepat se ve zkurveným studeným spacáku ve stanu, pro mě teda není rozhodně zábava!"
Kakuzu už se nadechoval, aby vznesl námitku o studeným spacáku, ale Hidan jej mávnutím ruky umlčel.
,,Chce se ti tam s nima jet jenom proto, aby si mohl dál škudlit peníze, protože to je kurva zadarmo! Místo toho, aby ses hecnul a udělali jsme si nějakej wellness v dobrým hotelu, pojedeme pod zasranej stan s partou pitomců, co neuměj rozdělat ani kapesní nožík!"
,,Měl jsem za to, že máš tu partu pitomců rád, když s nima pořád trávíme čas."
,,Jasně, že je mám rád, ale to neznamená, že to nejsou pitomci! Tenhle debilní nápad mohl napadnout jenom Kisameho a jeho ujetej koníček v rybaření! Držel snad někdy prut v ruce?!" vyštěknul na něj.
,,Nejspíš jo, když jezdí na ryby každej tejden."
,,Neslovíčkař se mnou!"
Hnědovlasý muž si jenom s protočením mechově zelených očí posměšně odfrknul.
,,Seš horší nanynka, než Deidara," ušklíbnul se na něj, ,,a ten se na to kupodivu těší."
,,Těší se na to proto, že tam s ním pojede Itachi, kterej má vybavení na kempování za desetitisíce a on tak nepřijde o možnost si ráno vyžehlit vlasy!... Kurva, kdo to kdy slyšel, že se dělají žehličky na vlasy s portem pro USB?!"
,,Takže jim mám říct, že nikam nejedeme a budeme doma?" vydechnul Kakuzu svou otázku a už lovil telefon v kapse.
,,To ať tě ani nenapadne! Jasně, že jedeme, nenechám ty bastardy, aby se mi pak pošklebovali, že sem srab!"
Hnědovlásek se neubránil dalšímu šklebu ve tváři.
,,Víš, že si teď trochu protiřečíš?"
,,Je mi úplně u prdele, že si protiřečím, když moc dobře vím, že mi rozumíš!" zařval na něj navztekaně a zhluboka dýchal.
U Jashina, jak on nesnášel tu zkurvenou přírodu! Byl to prostě měšťák jedním coulem a do lesa vyrazil jenom proto, aby se po několika metrech mohl opřít o strom a nechat svého milence, aby mu dal pěkně do těla. Jinak pro něj příroda prostě nebyla. Nerozplýval se nad roztomilými zajíčky, skákajícími koloušky a hopsajícími veverkami, jako právě Deidara, ani to nebyl podělanej houbař a botanik, jako Zetsu nebo nadšenej rybář, co si u tajnýho rybníčka loví rybičky na černo, jako to dělal Kisame. Ne. Byl to prostě podělanej měšťák, co měl rád ruch města, zapojenou elektroniku do zásuvky, přísun jídla z lednice a měkkou postel. Víc prostě k životu nepotřeboval. Teda... Kromě sexu, kterej si obstarával s Kakuzem, ale kdyby neměl jeho, našel by si někoho jinýho, nebo by na chvíli zaměstnával pravačku. Ale to už ve svých myšlenkových pochodech odbíhal.
Hnědovlasý muž se konečně odpíchnul od futer a přešel ke stále vztekle funícímu milenci, popadnul jej pevně za boky a přitáhnul si ho na sebe tak prudce, že do sebe trošku bolestně narazili hruděmi.
,,Slibuju, že jen co to bude možný, vohnu tě přes první pařez a donutím tě vyplašit celý lesní zvířectvo," zavrněl mu do tváře a když viděl, jak se v rudých očích nadrženě zablesklo, věděl, že má doopravdy vyhráno.
Hidan přimhouřil oči a chvíli si prohlížel Kakuzovu tvář, než našpulil rezignovaně rty.
,,Kdybys tohle řekl rovnou, mohli jsme si tohle celý ušetřit," zabručel.
Jo. Tak jako Kakuzu slyšel na všechno, co se týkalo peněz, majetku a hlavně milovaných slev, tak stejně tak Hidan slyšel na všechno, co se týkalo sexu a zvrhlostí.
Zelenooký se sklonil o pár centimetrů níž a zlehka políbil svého milence na rty. Jen tak po nich přejížděl svými vlastními polštářky a užíval si jejich měkkost a hebkost, a taky to, jak Hidan konečně pookřává.
,,Fajn, tak já dám Peinovi vědět, že s náma může počítat," zamručel mu do nich spokojeně a zpevnil dotek na bocích.
,,Hm, nemůžu se dočkat, opravdu," protočil Hidan ještě očima, ale poté se už začal mnohem více soustředit na to, jak druhému narvat jazyk co nejhlouběji do krku.
***
- O pár dnů později –
,,Řekl bych, že to nakonec není zase až tak úplně špatný, ne?" nadhodil Kakuzu s úšklebkem, když večer leželi vedle sebe na dece kousek od ostatních a se založenýma rukama za hlavou se díval na oblohu pokrytou milionem zářících hvězd.
,,Mluv za sebe, pořád mě něco tlačí do zadku," zamručel nespokojeně šedovlásek a snažil se na zemi najít vhodnější polohu pro ležení.
,,Kdyby sis z něj vyndal ten anální kolík, nic by tě tam netlačilo," odbyl ho se smíchem.
Hidan se prudce vyšvihnul do sedu, až musel trochu zkřivit tvář, jak se v něm kolík zapohyboval a pootočil hlavu, aby se na svého milence podíval skrze přimhouřené rudé oči.
,,Pořád čekám, kdy mě ohneš o ten pařez," zasyčel na něj, ,,slíbil si mi to a tady v lese není na nějakou romantickou přípravu čas, tak sem to prostě musel vzít do svejch rukou."
Kakuzu na něj překvapeně zamrkal, ale nakonec se jeho ústa roztáhla do podivného úchylného šklebu. Copak si vážně mohl myslet, že by Hidan na ten slib zapomněl?
Šedovlásek se nakonec pomalu zvednul a oprášil si ze zadku a nohou neviditelná smítka bordelu.
,,Tseh, no nic, jdu se koukat s Kisamem na zápas, kupodivu tady chytá docela dobrej signál... A to jsem si myslel, že tě bude zajímat, že ten kolík má pěkný zdobení z pravýho zlata."
Tentokrát se prudce posadil na zadek Kakuzu a překvapeně se na svého milence podíval. Nebo respektive na jeho pomalu se vzdalující záda.
,,Počkej! Zlatý zdobení?! Tak to se musím podívat!" vyhrknul a vyběhnul za ním za doprovodu Hidanova potěšeného chechtání.
ČTEŠ
Merry Christmas and Happy New Year 2 [Různé shipy - Vánoční kalendář] ✓
FanfictionSoubor jedenatřiceti krátkých ale i delších povídek pro zpříjemnění posledního měsíce v roce! Poznámka autorky: Děje se odehrávají jak v reálném, tak v ninja světě.