21. Cigareta (AsuShika) 1/2

294 41 13
                                    

Další moje prvotina, u které jsem nepředpokládala, že se takhle zvrtne a bude takhle dlouhá :D Předem upozorňuji na to, že je to docela OOC, takže se omlouvám :D

 ,,Přestanu kouřit," zamumlal tmavovlasý snědý muž a típnul špaček cigarety do popelníku, který stál na venkovní straně parapetu.

Nechal okno otevřené, aby se v místnosti pořádně vyvětralo, odvrátil zrak od dění venku na ulici a zadíval se na svého o několik let mladšího partnera, jak s naprosto znuděným výrazem v obličeji luští křížovku v dnešních novinách.

,,Nic mi na to neřekneš?" zeptal se ho zvědavě a posadil se naproti němu.

Podložil si bradu sevřenou pěstí a s pozdvihnutým obočím se zadíval do mladíkových hnědých vlasů, stažených do vysokého culíku.

,,Pro mě za mě," vydechnul druhý.

,,Čekal jsem trochu víc nadšení," uchechtl se Asuma a odfrknul si, ,,myslel jsem, že budeš rád, když začnu dělat konečně něco pro svoje zdraví."

Hnědovlásek zvedl znuděný pohled od téměř doluštěné křížovky a zdlouhavě vydechnul.

,,Kolikrát ses už o to snažil, Asumo, hm? Kolikrát? Vždycky to skončilo totálním neúspěchem. Jsi prostě odsouzen k tomu umřít na rakovinu jazyka, plic nebo se ti z tý přemíry nikotinu zastaví srdce."

,,Teď to myslím vážně," odvětil tmavovlasý a snažil se znít opravdu přesvědčivě, ,,tohle byla moje poslední cigareta."

,,A co tě k tomu tak najednou vede?"

,,Hmm, řekněme, že jsem trochu počítal... Dlouho jsme nebyli na žádné dovolené."

,,Dlouho?" nakrčil obočí Shikamaru, ,,Chtěl jsi spíš říct, že jsme nikdy nebyli na dovolený."

,,A co těch čtrnáct dní u jezera loni v létě?"

,,Vzal si mě tam jenom proto, že Kakashi s sebou vzal Naruta a Gai Leeho" odfrknul si Shikamaru, ,,kdyby tam nebyli, nebral bys mě s sebou."

,,To není pravda!"

,,Vážně?"

Asuma jenom něco nesrozumitelně zamručel a založil si ruce na prsou.

,,Tak vidíš," ušklíbnul se Shikamaru a poté si zívnul, ,,nepotřebuju jezdit na žádnou dovolenou. Je to šílená otrava si neustále něco balit a pak vybalovat. Nesnáším to."

,,Tak bych ti mohl za ušetřený peníze koupit něco hezkýho."

,,Nic nepotřebuju. Nejsem náročnej."

,,Tseh, prostě musíš mít na všechno odpověď, že jo?"

,,Jo."

,,A poslední slovo taky, že?"

,,Jistě."

Asuma si ho chvíli měřil zkoumavým pohledem, než jenom zavrtěl hlavou.

,,Nemůžeš mi aspoň trochu věřit?"

,,Proč bych měl? Stejně to nezvládneš dýl, jak čtyři dny."

,,Sázka?"

,,Klidně."

,,O co?"

,,Nah, nenuť mě teď přemýšlet," protočil Nara očima, ,,musel jsem namáhat mozkový závity čtyři minuty, než jsem vyluštil tuhle křížovku pro náročné."

***

,,Fajn... Tohle by mělo bejt úplně všechno," zamručel o několik desítek minut později Asuma a s rukama v bok se díval na přeplněný konferenční stolek v obýváku.

Merry Christmas and Happy New Year 2 [Různé shipy - Vánoční kalendář] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat