8. Dlaň (JiraOro)

365 46 9
                                    

Tak a konečně můžu zase oznámit, že tu máme další z mých prvotin, takže buďte shovívaví :D Na tenhle ship jsem nikdy nic nenapsala a popravdě mě to ani moc nelákalo :D No ale všechno má bejt asi jednou poprvý a nakonec vzniklo tohle...

Bělovlasý ninja s hrůzou v očích sledoval, jak se k němu dlouhými a dupavými kroky blíží blonďatá týmová partnerka se zlostně staženou tváří a vztekem blýskajícím se jí v potemnělých očí.

,,Ty jedno nechutný prase!" zařvala Tsunade vztekle.

Její paže prudce vylétla a sevřená dlaň trefila s naprostou přesností její vytyčený cíl.

Jiraiya s bolestným zaúpěním odlétnul několik desítek metrů po prašné cestě a zády se s heknutím zastavil o vysoký a silný kmen stromu, který se pod silným náporem nepříjemně zakymácel.

,,Zase si mě včera šmíroval! Viděla jsem tě!" vřískala blondýna a dál dupala k němu, aby z něj tu nechutnou zvrhlost přinejlepším vytřásla.

Dlouhovlasý ninja se zvedal ze zaprášené země a otíral si krev, která mu vytékala z poraněného rtu. Sakra, ta ženská měla ránu rok od roku silnější!

,,Ale no tak, Tsssunade, nech ho žít," zastavil blondýnu v dalším počínání vysoký mladík s nezdravě bílou pletí a děsivýma žlutýma očima.

,,Zastáváš se ho snad?! Byl jsi tam včera se mnou! Copak ti to nepřijde nechutný, jak všechny šmíruje tou zasranou dírou v plotě?!" vyhrkla na něj popuzeně dívka a prokřupala si klouby na rukách.

,,Csloumaj sss ním hormony," zasyčel v odpověď a pokrčil rameny.

,,To není omluva!" zaječela na něj.

,,Tak máššš chodit do sssoukromých lázní a ne ssspolečných," pozdvihl s úšklebkem obočí.

,,Navíc jsem tam nešmíroval tebe," zamručel Jiraiya a třel si dlaní poraněné místo.

Kdyby ta rána byla větší, určitě by mu ta zpropadená ženská zlomila čelist.

Tsunade na něj překvapeně pohlédla, stejně jako Orochimaru. Pak se prudce nadechla, přiskočila k němu, chytla jej pevně za flígr a prudce s ním zatřásla.

,,Takže já ti nejsem najednou dost dobrá?! Na koho jsi tam teda čuměl?!" třásla s ním vztekle a naprosto opomíjela fakt, že si nyní až směšně protiřečí.

Černovlasý mladík si jenom zhluboka povzdechnul a zavrtěl hlavou. Raději od nich stočil svůj podivný a hadí pohled někam jinam. Nějak ty dva poslední dobou vůbec nepobíral. Co poslední dobou... Jejich existenci nepochopil doteď. Ale přesto červíček zvědavosti začal hlodat jeho mozek.

Už vlastně od počátku, co ty dva poznal, mu došlo, že Jiraiya má oči jenom pro Tsunade, a proto nevynechal žádnou možnost se jí nějakým svým úchylným způsobem dvořit nebo jí šmírovat. A ani po třech letech, co spolu byli všichni pospolu v týmu, a jejího neustálého odmítání, ho nepřestalo bavit o ní usilovat. Tak co se tentokrát změnilo? Že by ho uhranula jiná vyvinutá žena, která na sebe přilákala jeho perverzní kukuč?

Ano, včera s Tsunade navštívil společné lázně, aby si trochu odpočinul po Sarutobiho náročném tréninku a zcela perfektně vycítil Jiraiyovu chakru, která se nejvíc shromažďovala právě přesně za místem, kde byla v dřevěném plotu díra. A když tak zabrousil v paměti, nevšimnul si nikoho, kdo by snad lahodil jeho bystrému a chtivému očku, kdo by pro něj snad byl atraktivnějším nežli Tsunade.

,Proč nad tím vlassstně dumám, může mi to bejt upřímně jedno.'

***
O několik minut později se na místo srazu dostavil jejich sensei.

Merry Christmas and Happy New Year 2 [Různé shipy - Vánoční kalendář] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat