11. Klečet (ObiDei)

410 48 4
                                    

Další moje prvotina, ale s tímhle už jsem spokojená mnohem více, než s jinými :D Taky je to pro změnu trochu žhavější a po delší době jsem si napsala krátkou omegaversi ^-^

Obito s jemným arogantním úšklebkem na rtech sledoval v mohutném koženém křesle mladou nahou, blonďatou omegu, která se k němu s kalným zrakem plížila po čtyřech na zemi. Plavovlasý mladík se skousnutým spodním rtem byl modrým pohledem zcela zaklesnutý v jeho bledé tváři. Feromony rozprouděného heatu naplnily celou místnost a Obito si musel přehodit nohu přes nohu, aby tolik nedal na odiv fakt, že ho to nesmírně vzrušuje. Loket si opřel o opěrku křesla a na sevřenou pěst si zlehka položil bradu. Srdce v hrudníku mu zběsileji přeskakovalo s každým ušlým krokem, který omega udělala.

Deidara se s lascivním pohupováním zadku konečně připlazil ke své alfě a usedl před jeho koleny na paty. Potem zvlhlé a mírně roztřesené dlaně si položil na nohu, která byla kolmo k té druhé a vyzývavě se na černovlasého muže podíval. Trochu si připadal jako pes, který o něco prosí svého páníčka. A vlastně... Byla to trochu pravda.

,,Copak bys rád?" zachrčel Obito zhrublým hlasem počínajícího chtíče a s pozvednutým obočím se podíval do blondýnkovi tváře.

I když moc dobře věděl, oč jej blondýnek neslyšně žádá, škodolibě si musel přiznat, že si tenhle pohled naprosto dokonale užíval. Klečící Deidara se viděl opravdu zřídkakdy. Bylo to, jako když na vlastní oči vidíte ve volné přírodě zvíře na prahu vymření.

Deidara nebyl člověk, co by se za normálních okolností ponížil k tomu, aby si před někoho kleknul. Klečet bylo pro něj absolutní známkou potupy a slabosti, vzhledem k tomu, jak moc byl pyšný, arogantní, dost narcistický a melodramatický, ale když se jednalo o heat, šla všechna jeho sebezapření stranou.

Obitovi dalo opravdu velkou práci a musel zapojit sakra moc úsilí, aby tuhle omegu dostal a připoutal k sobě. Zpočátku si myslel, že dřív, než ho bude moci ukousnout a prohlásit tak za svého, upadne mu péro z toho, jak moc nadržená a perverzní tahle omega dokázala taky být.

,,Mmh, t-ty to snad n-necítíš?" zapředl plavovlásek chtivým hlasem a pevněji mezi prsty sevřel Obitovu nohu.

Tělo se mu chvělo a hořelo mu extrémním vzrušením. Jeho vstup do těla už byl kluzký a zcela připravený na vpád.

,,Cítím," přitakal Obito a přivřel temné onyxové oči.

,,A... T-ty s tím nic neu-děláš?"

Omega se vyšvihla do kleku, aby mohla stát na kolenou a přitiskla se tvrdým ztopořeným rozkrokem o nohu, která se dotýkala země. Zhoupnula boky a tiše zasténala, když se jí penis otřel o látku společenských tmavých kalhot.

,,Takže kvůli tomu si mi volal do práce a vytáhnul mě z důležité porady?" pronesl zadumaně Obito a konečně stáhnul i druhou nohu na zem.

Předklonil se a opřel se o svá kolena lokty, aby by k plavovláskově obličeji blíž.

,,P-pros-ím," vzdychnul naléhavě modroočko.

,,Jenom proto, že na tebe přišel heat a máš chuť prošukat dny i noci, tak mi voláš tím svým nadrženým hláskem do práce a chceš, abych všeho nechal a přijel domů splnit svoje povinnosti?"

Zcela hrdě si užíval svojí momentální nadřazenost. Ah, jak sladké to bylo, zvláště, když viděl, jak plavovlásek překvapeně zamrkal. Nejspíš ve svém heatu nepochopil, že ho jenom škádlí.

Tohle bylo jaksi jejich malým pravidlem. Ať už na jednoho z nich přišla říje nebo heat, museli o tom svému partnerovi dát okamžitě vědět. Druhý zanechal ihned svojí práce, ať už to bylo cokoliv a spěchal domů, aby dostál svým povinnostem v jejich vztahu. A netřeba dodávat, že oba to dělali zcela dobrovolně a nenechali si ujít ani ždibeček rozkoše, kterou si měli společně užívat a dopřávat.

Obito natáhnul ruku a zachytil se s ní o pramen vlasů stažený ve vysokém culíku. Pevně jej za něj chytil a hrubě s ním škubnul, aby dostal plavovláskovu hlavu blíž ke svému napnutému rozkroku uvězněném pod látkami oblečení. Sklonil se ještě níž a pár sekund klečící omegu ještě napínal, než se konečně uvolnil a spojil s ní svoje rty v dravém polibku.

Deidara táhle spokojeně zasténal, přivřel víčka pod tím elektrizujícím a téměř okamžitě vklouznul vlhkým jazykem do milencových úst. Zcela přidrzle sjel rukama po jeho pevných stehnech až k opasku kalhot a začal jej překotně rozepínat.

,,Tady je někdo nedočkavý, nemyslíš?" uchechtl se Obito pobaveně, ale nijak se nebránil.

Chuť týrat tohle rozkošné a nadržené stvoření ho přešla a nahradila ho žhavá touha ho pořádně ohnout přes tohle křeslo, a pořádně ho vyšukat, než si ho odnese jako vydobyté území do ložnice, odkud nevytáhnou paty, dokud mu neskončí heat.

Avšak Deidara měl trochu jinačí plány. Když konečně přestal zápolit s páskem a povedlo se mu rozepnout kalhoty, ze kterých vylovil krví nalité mužství, rukama se zapřel do mužovi hrudi a donutil ho se pořádně zapřít do křesla. Chtě nechtě tak musel polibek mezi nimi skončit.

,,P-počkej, a-až budeš mít příště ř-říji," vydechl namáhavě a do drobných rukou chytil ten macatý a horký kus svalu, ,,taky tě budu takhle tejrat."

Mladý Uchiha si z jeho výhružek nic nebral a pohodlněji se uvelebil. Vyzývavě na něj hleděl a čekal, co bude dál.

Deidara jej několikrát velmi zkušeně pohonil v rukách a pak si zcela přidrzle vlezl do jeho klína. Nohama se zapřel o opěrky a rukou zajel za sebe, aby uchopil tvrdou erekci a navedl si jí do svého vlhkého vstupu. Příprava nebyla potřeba. Jeho kroužek jindy svraštělých narůžovělých svalů byl vlhký, uvolněný a roztažený, čekaje jenom na pořádné vyplnění. Spustil se po něm dolů a pojal celou jeho délku i šířku, až z toho musel slastně zaklonit hlavu dozadu a hlasitě zasténat.

Tmavovlasý muž jej chytnul za boky a začal mu pomáhat v téměř zvířecích pohybech, které na něm začal provádět, aby se dohnal k co nejrychlejšímu krátkodobému uspokojení.

***

- O měsíc později –

Deidara byl právě v půlce prohlídky v městské Galerii umění, kde vykládal zvědavým návštěvníkům všechny naučené informace, když se mu rozvibroval mobil v kapse.

,,Omluvte mě, prosím," usmál se na skupinku lidí a kousek od nich popošel do ústraní.

Přijmul hovor a přiložil si telefon k uchu. Už teď mu hrál sebevědomý úšklebek na rtech, když si před dvěma vteřinami všimnul jména volajícího. Jeho alfa mu nikdy nevolala do práce, pokud se nejednalo o jeden zvlášť závažný problém.

,,Ano?" ohlásil se zvesela.

,,D-Deidaro," zasténání jeho jména mu způsobilo příjemné záchvěvy v podbřišku, ,,d-domů."

Mladík si skousnul spodní ret a přimhouřil slastně oči, když zaslechl mlaskavé zvuky, které doprovázely Uchihovo vzdychání. Ten zmetek začal bez něj!

,,Uh, to jsi ty, Obito?" vydechl hraně překvapeně, ,,Nevím, jestli mě pustí, jsem právě uprostřed prohlídky."

Zalaškoval do mikrofonu s úšklebkem na rtech. Teď byla řada na něm, aby ho trochu potrápil. Pořád mu to nezapomněl.

,,Koukej sem okamžitě kurva naklusat, nebo za sebe neručím!" ozval se téměř hysterický řev v následující vteřině, až se musel plavovlásek krátce zasmát.

,,Už jedu, snaž se si ho neutrhnout, než dorazím, budu ho ještě potřebovat!" 

Merry Christmas and Happy New Year 2 [Různé shipy - Vánoční kalendář] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat