K tomuhle asi nemám co dodat :D Tahle jednorázovka se mi psala úplně sama a ten konec jsem před sebou viděla jako film :D
,,U Jashina, to je fakt hrozný," mručel nespokojeně vysoký plavovlásek, stoje polonahý před zrcadlem, tahaje si neexistující špeky na bříšku.
Otáčel se sem a tam a zkoumal ty ošklivé faldíčky ze všech možných úhlů pečlivě kritickýma modrýma očima.
,,Musím se sebou začít něco dělat, ty Vánoce mi dali zase zabrat," zahučel nakonec s odfrknutím a pustil si vytahanou kůži z rukou.
Založil si ruce v bok a znovu se přejel rentgenovým pohledem.
,,Co se tady proboha tak nakrucuješ?" vyrušil ho lehce pošklebný známý hlas ode dveří.
Natočil tím směrem hlavu a prohlédnul si svého dlouholetého milence od hlavy až k patě.
,,Musím zhubnout," oznámil mu.
Itachi povytáhl nechápavě obočí.
,,Prosím?" zeptal se ho, doufaje v to, že se jenom přeslechnul.
,,Že musím zhubnout. Letošní Vánoce jsem nedělal nic jinýho, než že jsem žral cukroví od tvý mámy!" prsknul plavovlásek našpuleně.
,,Vůbec nechápu o čem to mluvíš, vždyť vypadáš pořád stejně."
,,Tseh, to říkáš ty, ale já moc dobře vidím, že jsem přibral, Itachi. Jak to, že na tobě to není vůbec vidět? Taky si se cpal cukrovím, řízkama, salátem a různejma jednohubkama a nepřibral si ani posranej gram," obvinil ho.
Černovlásek nechápavě zamrkal, ale nakonec pokrčil jenom rameny.
,,Podědil jsem rychlý spalování."
,,Naser si s rychlým spalováním! Odedneška jíme zdravě, rozumíš?! Začneme oba cvičit a budeme si hlídat váhu. Nechci v tom bejt sám! Jo a k vašim přestaneme jezdit na ty nedělní obědy, z toho jsem taky přibral jako prase!"
***
,,Co se tváříš jako kakabus?" nakrčil zvědavě rudovlásek obočí o tři dny později, když se se svým kamarádem potkal na obědě v kantýně jejich firmy, ,,A co to máš proboha na talíři za hrůzu?!"
Itachi si jenom nespokojeně odfrknul a dál se rýpal vidličkou v salátě.
,,Deidara začal hubnout," oznámil jenom a podložil si unaveně bradu rukou, ,,ale odsírám to i já."
,,Proč začal hubnout? Copak ta vyžle něco přibrala?"
,,Jasně, že nepřibral ani gram, nevím co to do něj vjelo. V pátek jsem ho načapal, jak se kroutí před zrcadlem a prohlíží se. A když jsem se ho zeptal, co to dělá, řekl mi, že začne hubnout. Jíst zdravě, chodit cvičit a podobný nesmysly, a já že to musím absolvovat s ním, aby v tom nebyl sám."
Sasori na svého kamaráda nechápavě zamrkal.
,,V sobotu mě vzbudil v šest hodin ráno, abychom si šli zaběhat, chápeš to? V sedm hodin ráno! To samý v neděli... Udělal nájezd na lednici a spižírnu a vyhodil všechno dobrý a kvalitní jídlo! Kurvafix vyhodil i moje oblíbený sušenky, protože prej měly moc tuku a cukru! A o dango ani nemluvě!"
Akasuna se uchechtl a pak se znovu zadíval do kamarádova talíře, který překypoval zdravou výživou.
,,A proč si tady v práci nedáš něco normálního, na co máš opravdu chuť? Však ti nestojí za prdelí."
Itachi se na něj ublíženě zadíval.
,,Ten idiot koupil o víkendu nějakou připosranou chytrou váhu, která ti dokáže změřit i obsah cukru, tuku, bílkovin a všech možnejch hovadin. Vážíme se třikrát denně jenom proto, aby se přesvědčil, že nepodvádím! Kamaráde... Já si nemůžu dovolit podvádět."
ČTEŠ
Merry Christmas and Happy New Year 2 [Různé shipy - Vánoční kalendář] ✓
FanfictionSoubor jedenatřiceti krátkých ale i delších povídek pro zpříjemnění posledního měsíce v roce! Poznámka autorky: Děje se odehrávají jak v reálném, tak v ninja světě.