Opravdu volné a skoro až nenavazující pokračování na povídku z minulého kalendáře :)
Dva mladí muži se konečně dostavili do tajného sídla obávané zločinecké organizace Akatsuki a předali svému šéfovi informace, které po nich požadoval.
Pro Deidaru, jednoho z dvojice, to byla poměrně náročná mise, protože na jejich cestě se nesměli zastavit nikde v blízké vesnici na odpočinek. Museli se dostat co nejrychleji na určité místo, kde se setkali s jedním informátorem z Listové, vyžádali si od něj zprávu pro svého šéfa a pak se zase co nejrychleji museli vrátit do úkrytu.
Za celou cestu si dopřáli dvě krátké zastávky na odpočinek, kdy se ve skrytu mohutných korun stromů usadili na jednu ze silných větví a nechali nohy trochu oddychnout.
A proto netoužil po ničem jiném, než naložit se do vany plné horké vody, vydrbat každičký kousek svého těla a pořádně si zarelaxovat. Pokud teda Kisame nevypotřeboval všechnu vodu.
***
O necelých dvacet minut později plavovlasý nukenin už ležel spokojeně rozvalený v horké vodě a užíval si, jak se její teplo dostává do jeho těla. Celá jejich malá koupelna voněla po zelených jablkách, když Deidara skončil s mytím svého zašpiněného a upoceného těla.
Byl tak moc zabraný do relaxování, že ani nepostřehnul, že se dveře koupelny otevřely a dovnitř vešla vysoká postava.
,,Bude moc Tobi učesat Deidarovi-senpai vlasy?" ozval se jemný hlásek.
Jmenovaný pootevřel víčko, aby se podíval na tmavovlasého muže s oranžovou maskou na obličeji a sjel ho od hlavy k patě.
,,Chceš si zahrát na kadeřníka?" ušklíbnul se na něj hravě.
,,Tobi rád češe Deidarovi vlásky," pokrčil muž rameny, ,,Deidara-senpai má totiž dlouhé vlasy jako Zlatovláska z pohádky a to se Tobimu moc líbí."
Modrooký mladík si ve vaně odfrknul.
,,Minule to byla písnička o jednorožcích a dneska sem pleteš dětský pohádky?" zasmál se krátce a zavrtěl hlavou.
,,Tobi rád pohádky."
,,A co kdyby se Tobi svlíknul a přidal se ke mně, hm? Nebude to lepší?" zavrněl plavovlásek najednou plný elánu.
Na nějakou únavu z několikadenní mise úplně zapomněl. Posadil se a přisunul se blíž k jednomu okraji vany, aby za sebou tak vytvořil místo pro druhou osobu.
,,Deidara-senpai chce ve vaně společnost?"
,,To je dost očividný, Tobi," protočil očima, ,,a už si přestaň hrát na blbečka, nikdo tady není."
Na to černovlásek nic neodpověděl a začal se bez dalších slov zbavovat oblečení.
,,Pořád nechápu, proč už se na to nevykašleš a nezačneš se chovat normálně," mručel nespokojeně Deidara, ale přitom nespouštěl zrak z pomalu odhalovaného bledého těla.
,,Už jsme se o tom několikrát bavili," zamručel Tobi a sundal si masku z obličeje, ,,je to tak lepší. Já zase nechápu, proč ti to tak vadí."
Plavovlásek si pro sebe něco nesrozumitelného zabrblal.
,,Cože? Neslyšel jsem tě," ušklíbnul se tmavooký a poslední kus oblečení, kterým byly trenky, stáhnul dolů.
Již zcela svlečený přešel dvěma kroky k vaně a jednou nohou vstoupil do horké vody. Přidal druhou a pak si pomalu sednul, roztahuje nohy od sebe, aby udělal Deidarovi místo, který se k němu okamžitě zády přišoupnul a opřel se o jeho vypracovanou hruď.
ČTEŠ
Merry Christmas and Happy New Year 2 [Různé shipy - Vánoční kalendář] ✓
FanfictionSoubor jedenatřiceti krátkých ale i delších povídek pro zpříjemnění posledního měsíce v roce! Poznámka autorky: Děje se odehrávají jak v reálném, tak v ninja světě.