20. Pýcha (MadaHashi)

350 51 6
                                    

Tahle jednorázovka, respektive její průběh, mě napadl až po vydání seznamu se shipy a slovy. Je to vlastně takové pokračování k povídce z letošního kalendáře Nepřítel (TobiIzu), ale dějově jí tak nějak předchází :D Přišlo mi pak už takové zmatečné přehazovat seznam a dávat oznámení, že se prohazovaly dny, takže gomene za mou případnou lenost :D 

,,Tak ať, ten pitomec mě nemůže rozhodit," zamručel vysoký černovlasý muž s ostrými rysy v bledém obličeji a tiše si odfrknul.

Rozešel se pomalým krokem k velkému pracovnímu stolu, za kterým seděl jeho milenec a posadil se na židli naproti němu. Ladně si přehodil nohu přes nohu a zapřel se pohodlněji do měkkého polstrovaného opěrátka. Na rtech vyloudil jemný úsměv.

,,Navíc můžu kdykoliv říct, že jsem se tu stavil čistě obchodně," pronesl nakonec zadumaně.

Hashirama pobaveně pozdvihl obočí.

,,Neměj mého bratra za až takového idiota, Madaro," pokáral ho mírně, ,,tohle by ti nevěřil. Proč by se ředitel jedné firmy stavoval za tím druhým, aniž by to snad oznámil dopředu jako skutečnou obchodní schůzku, bez toho, aniž by u toho byli naši bratři, jako druzí ředitelé a spolumajitelé?"

,,Zacházíš moc do detailů," mávnul nad tím černovlasý Uchiha rukou, ,,proč bych se za tebou nemohl prostě jen tak stavit a probrat obchodní věci? Nebo... Prostě jenom čistě z přátelských důvodů?"

Hashirama se pohodlněji opřel předloktím o tmavou dubovou desku stolu a znovu se na něj vřele usmál.

,,Protože by Tobirama neskousl fakt, že se přátelíme?"

,,To ti až tak záleží na jeho názoru? Myslel jsem, že ty jsi ten starší a nenecháš si do života od svého mladšího a věčně prudérního bratra kecat," namítnul černovlásek.

,,Stejně jako ty bydlíš se svým mladším bratrem, tak i já s ním bydlím," zavrtěl mírně hnědovlasý muž hlavou, ,,a já chci mít doma klid."

,,Až na to, že můj mladší bratr je normální."

,,Takže by ti nevadilo, kdyby se bavil s Tobiramou?" pozdvihl zvědavě obočí Senju.

,,S takovým pitomcem by se nezahazoval," ušklíbnul se Madara.

,,Proč mu pořád nadáváš?"

,,Protože je to pravda."

,,Proč spolu vy dva prostě neumíte vyjít jako každý jiní dospělí? Proč se pořád musíte vzájemně urážet, dělat si naschvály a podrážet si nohy?" zeptal se ho nakonec s povzdychem.

Tohle byla věc, která mu hlodala v mozku v jednom kuse. Za celou tu dlouhou dobu, co se všichni znali, a že už to bylo pár desítek let, nedokázal přijít na podstatný důvod toho, proč se zrovna ti dva tak strašně nesnáší. Když se na to několikrát zeptal svého mladšího bratra, vždycky jenom něco nepříjemného a nesrozumitelného zamručel. Víc z něj nedostal. Nikdy ale neslyšel, že by třeba Izuna, Madarův mladší bratr, řekl křivé slovo proti němu nebo Tobiramovi. Tak proč zrovna tihle dva?

,,Prostě mi nesednul, to je všechno," odfrknul si Uchiha, ,,rozhodně to pro mě není typ člověka, se kterým bych si rád poseděl u dobré skotské a poklábosil o novinkách."

,,Ale proč?"

,,Protože je to idiot, Hashiramo. Je to cynickej, chladnej, bezpáteřní blbeček. Nosí se pyšně jako páv a myslí si, že mu každej bude zobat z ruky jenom proto, že se na něj zle podívá, ale něco ti povím, pýcha předchází pád a jednou si ten blbeček pěkně namele hubu. Chtělo by mu to ten jeho namyšlenej hřebínek pěkně srazit."

Merry Christmas and Happy New Year 2 [Různé shipy - Vánoční kalendář] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat