No... Tohle se mi asi moc nepovedlo -_-' :D Asi jsem neměla svoji KakaIru chvilku, protože jsem byla unášena na vlnách KakaObi :D ale i tak doufám, že se vám to aspoň trochu bude líbit ^-^
Velký sál osvětlený spoustou barevných světel a ozdobený spousty balónků, poutačů, mašliček a dalších různých serepetiček, tak jak se to na maturitní ples patřilo a slušelo, praskal ve všech. Všude se motaly jak maturující studenti, o kterých celý tenhle večer byl, tak jejich rodina, kamarádi, vyučující a další spolužáci z nižších ročníků, kteří zvědavě pokukovali kolem sebe.
Už několik minut bylo po hlavním programu, kdy byli studenti ošerpováni, byla jim předána bílá růže a také jim bylo popřáno k úspěšnému složení maturitní zkoušky, která byla už de facto za rohem. Teď už se jenom bavilo, pilo, tancovalo a zkrátka se užívalo večera.
V řadě u jednoho minibaru, rozestavěných v sále, stál vysoký šedovlasý muž, čekající, až konečně přijde na řadu a bude si moci objednat něco k pití. Konečně bude moci svlažit hrdlo něčím ostřejším, než byla pouhá přebublinkovaná a přeslazená limonáda nebo neperlivá voda.
,,Dvě whisky s ledem," poručil si, jakmile se k němu natočil mladý hnědovlasý muž.
,,Hned to bude, pane."
O několik sekund později už kráčel s dvěma sklenkami zpola plnými medově zabarvené tekutiny k opodál postávajícímu kolegovi a milenci v jedné osobě.
,,Myslel jsem, že dneska nepiješ," pousmál se na něj hnědovlásek s culíkem a dlouhou jizvou přes nos, kterou se pyšnil už od mládí, a převzal si od něj jednu skleničku.
,,Jedeme domů taxíkem, ne?" uchechtl se na něj druhý s mírným pokrčením ramen, ,,Navíc... Co by to bylo za večer, kdybych si nepřipil na ty idioty, kteří mi za chvíli nebudou brnkat na nervy a nebudu chodit domů věčně nasranej."
Iruka se krátce zasmál a souhlasně pokýval hlavou.
,,Jo... Vlastně máš pravdu. Letošní čtvrťáci jsou vážně jednou z nejhorších tříd, kterou tahle škola měla."
Kakashi už se nadechoval k další větě, když v tom se k nim přimotala růžovlasá dívka v nádherných zelených, bílými krajkami zdobených a jistě velmi drahých šatech.
,,Uhm, K-Kakashi-sensei, mohu pop-"
,,Netančím," odbyl jí jednoduše šedovlasý muž ještě dřív, než stačila dokončit větu.
Mladá dívka na něj trochu zaraženě zamrkala, pak se její obličej stáhnul do smutného úsměvu, než sklonila hlavu, otočila se čelem vzad a pomalu na vysokých podpatkách odcházela.
,,To už je za dnešek po čtvrtý," odfrknul si Hatake rozmrzele.
,,A proč si prostě nejdeš zatančit?" uchechtl se Iruka, ,,Zdá se, že na tobě všechny ty holky můžou oči nechat. Měl bys jim udělat malou radost a dopřát jim jeden tanec."
,,Za to, jak mě skoro celý čtyři roky srali?" vydechl zaraženě starší a zavrtěl hlavou, ,,Ani mě nehne. Jasně jsem řekl, že netančím. Jak by to asi vypadalo, kdybych jedný řekl, že ne a o chvíli později tancoval s druhou?"
,,Přinejmenším dost netaktně, ale je to klasika. Ty, jako třídní, by sis měl se svými studentkami zatančit," nedal se hnědovlásek jen tak odbýt.
,,Tys loni taky s těma svejma netancoval a já do tebe pořád nerejpal."
,,Měl jsem zlomenou nohu," nakrčil nechápavě Umino obočí.
ČTEŠ
Merry Christmas and Happy New Year 2 [Různé shipy - Vánoční kalendář] ✓
FanfictionSoubor jedenatřiceti krátkých ale i delších povídek pro zpříjemnění posledního měsíce v roce! Poznámka autorky: Děje se odehrávají jak v reálném, tak v ninja světě.