10. Pouto (KakaNaru)

503 56 6
                                    

K tomuhle nemám moc co říct :D prostě krátká a řekla bych, že i příjemná oddechovka ^-^

Šedovlasý sensei se díval na své mladé svěřence, jak odpočívají po poměrně namáhavém tréninku, který si na ně vymyslel, jako omluvu za to, že zas a znovu přišel pozdě na místo setkání.

S mírným úsměvem, který schovával pod tmavou maskou sledoval, jak blonďatý mladík zhluboka oddechuje a nechává si od mladé dívky, která se od nynější Hokage a zároveň jednoho z Legendárních Sanninů učila, jak být správným a efektivním medikem, léčit zranění, která při tréninku utrpěl. Možná její léčení bylo zbytečné, jelikož devítiocasý démon v mladíkovi zapečetěný, by se o zranění postaral. Anebo by zapracovala schopnost rychlejší regenerace a hojení, kterými byl Uzumaki klan dobře znám.

Temným okem přejel po černovlasém mladíkovi, bývalém členovi Rootu, který stál kousek od nich a jenom na ně s pitomě falešným úsměvem na rtech hleděl a občas prohodil nějakou poznámku, než koutkem oka zavadil o Yamata, který seděl ve vysoké trávě ve stínu pod mohutným rozkvetlým stromem.

,,Tak jo, mládeži, pro dnešek končíme. Odpočiňte si a zítra se tu sejdeme zase," rozpustil nakonec jejich trénink a založil si ruce do kapes.

Mladík, doteď sedící v trávě najednou radostně vyskočil na nohy, jako kdyby ještě před chvíli neskuhral, že ho děsně bolí kotník a už vehementně tahal svou žabí peněženku, aby se přesvědčil o tom, kolik misek ramenu si dneska může dovolit.

,,Potřebujeme nějakou misi sensei," zaskuhral, ,,dochází mi peníze, ttebayo!"

Hatake se jenom ušklíbnul a zlehka přikývnul.

,,Zajdeme s Yamatem za Tsunade a poptáme se," slíbil.

Jmenovaný se také postavil na nohy a přistoupil pomalým krokem k němu, připraven okamžitě splnit to, co před chvílí šedovlásek řekl.

***

,,Ah, výborně! Jdete mi přímo do rány, už jsem pro někoho z vás chtěla poslat!" přivítala je blonďatá Hokage, jen co dva elitní shinobi vešli do kanceláře.

,,Zdravím, Hokage – sama," pokynul jí Hatake stejně jako Yamato.

Tsunade ignorovala jejich pozdrav a rovnou jim podávala svitek s podrobnostmi o misi.

,,Zítra ráno vyrazte. Je potřeba, abyste byli v Kamenné co nejdříve, mají tam nějaké problémy."

Hatake rozmotal svitek a s Yamatem za zády do něj nahlédnul. Rychlým zrakem přelétnul informace a když si byl jistý, že si to přečetl i druhý, svitek zase smotal do ruličky.

,,Spolehněte se, Hokage – sama."

Bez dalších slov opustili její kancelář.

,,No, šlo to rychleji, než jsem čekal," ušklíbnul se Yamato za dveřmi, ,,co teď?"

,,Vyrazíme zítra ráno. Teď jsou stejně všichni unavení po tréninku. Půjdu zkontrolovat Naruta a dohlídnu na to, aby se moc nepřecpal," ušklíbnul se.

,,Fajn, vyrazím informovat Saie a Sakuru," přikývnul hnědovlasý muž s velkýma temnýma očima.

***

- FLASHBACK –

- Před sedmnácti lety –

,,Chci, aby si na něj dával pozor, kdyby se nám s Kushinou něco stalo," usmíval se vysoký blonďatý muž s průzračně modrýma očima.

Merry Christmas and Happy New Year 2 [Různé shipy - Vánoční kalendář] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat