Tak nám to teď hezky vyšlo, že máme znovu rozdělenou povídku :D
,,Ha?! A proč zrovna já, baa-chan?! Nemůžete si najít jinýho obětního beránka?" vykulil nesouhlasně modré oči blonďatý shinobi a s nesouhlasným odfrknutím si založil ruce v bok.
,,Nechci, aby ses o něj staral, Naruto," protočila Hokage očima a položila si na propletené prsty bradu, ,,chci po tobě jenom, aby si za ním zaskočil a zkontroloval ho."
,,A to ho nemůže zkontrolovat třeba Sakura? To je medic-ninja, ne já, jestli mu je blbě, pomůže mu víc, než já," zamručel stále nesouhlasně, ,,navíc je plnoletej, kdyby mu bylo až tak blbě, umí si dojít k do nemocnice sám, nebo si poradí jinak."
,,Opravdu je pro tebe takový problém obětovat tři minuty svýho života, aby si šel zkontrolovat svýho týmovýho partnera?" pozdvihla nechápavě obočí, ,,Měla jsem za to, že vy dva už jste docela v pohodě."
Naruto přimhouřil oči a našpulil pusu. Nebylo to tím, že by to byl až tak velký problém za ním přijít a podívat se, jak se mu daří, když je nemocný. Problém byl v tom, že se v jeho přítomnosti poslední dobou cítil tak nějak divně. Hlavně, když byli o samotě. Nechápal, co se to děje, ale jeho pitomý mozek mu radil, aby jeho přítomnost sám jen tak nevyhledával.
,,Náh, fajn! Udělám to!" protočil teatrálně očima a znovu si odfrknul, jako kdyby to byla ta největší oběť na světě.
,,Jsem opravdu ráda, že vyhovíš mé žádosti," ušklíbla se Tsunade, ,,a teď padej."
***
Uzumaki nervózně podupával za dveřmi vedoucími do velkého sídla Uchiha klanu a zkousával si spodní ret nervozitou. Čekal, kdy se konečně milostpán dostaví a vykoukne zpoza dveří, aby rychle zhodnotil jeho stav a splnil misi.
Trvalo to ještě několik sekund, než se dveře pootevřely a v mezeře se objevila rozcuchaná černovlasá hlava.
Naruto překvapeně vykulil oči, když si prohlédnul Sasukeho, jak na něj znaveně, ale přesto zamračeně civí. Byl bledší, než obvykle, což už tak bylo dost divné, měl černé kruhy pod očima, trochu zarudlé oči a nos mu svítil jak rudá bambulka. Měl na sobě vytahané tmavě modré triko a šedé tříčtvrťáky. Vypadal tak zvláštně roztomile neupraveně.
,,Ty teda vypadáš, ttebayo!" nedalo mu to a musel se nakonec rozesmát.
Tenhle obrázek už se mu určitě nepodaří jen tak zahlédnout a upřímně to bylo dost k popukání.
,,Co tady chceš, Usuratonkachi," zavrčel nepříjemně zhrublým hlasem mladý Uchiha.
,,Tsunade mě poslala, abych tě zkontroloval," odpověděl mu s pokrčením ramen a i když už se nesmál tak nahlas, stále mu pobaveně cukaly koutky úst.
,,Fajn, už si mě viděl, tak můžeš zase vypadnout," zaskřehotal Uchiha ochraptěle a chtěl mu zabouchnout dveře před nosem, avšak Uzumaki tam vklínil nohu a rukou se zachytil o dveře.
,,Počkej, když už jsem tady, udělám ti aspoň polívku. Vážně vypadáš děsně," řekl mu smířlivě.
,,Už teď je mi na chcípnutí, nemusím natáhnout bačkory po tvým kulinářským umění," odbyl ho Sasuke chladně, ale přesto odstoupil dál ode dveří, aby nezvaná návštěva mohla vejít.
,,U Jashina, když seš nachcípanej, seš ještě víc nepříjemnější, než obvykle," protočil Naruto očima a vlezl dovnitř.
Tmavovlásek si jenom odfrknul, otočil se a zamířil kolébavým krokem hlouběji do domu.
ČTEŠ
Merry Christmas and Happy New Year 2 [Různé shipy - Vánoční kalendář] ✓
FanfictionSoubor jedenatřiceti krátkých ale i delších povídek pro zpříjemnění posledního měsíce v roce! Poznámka autorky: Děje se odehrávají jak v reálném, tak v ninja světě.