9. Rakev (KisaIta)

329 44 9
                                    

Další moje prvotina a za tohle se dámy a pánové fakt stydím a nejspíš musela vzniknout za mého ne moc příčetného stavu, nebo fakt nevím :D :D Pokus o parodii... Po týhle slátanině od nich asi hodně rychle upustím :D

,,Tys ho snad viděl někdy se opalovat?! Vždyť se sluníčku vyhýbá jako čert kříži! Myslíš, že právě proto, chce Pein, abychom nosili ty praštěný a nevkusný slaměný klobouky, protože ví, že je upír a nechce, aby se to tady mezi všema profláklo?"

Modrovlasý hromotluk překvapeně mrkal na jednoho ze členů obávané zločinecké organizace Akatsuki, jak zcela bezmyšlenkovitě rozvíjí teorii o tom, že jeden z jejích, už dost na pováženou vypadajících, členů je vlastně upírem.

,,Ty sis zase něco šlehnul od Zetsua, nebo kde se to v tobě najednou bere?" vydechnul zachmuřeně.

,,Nic jsem si nešlehnul!" vyprsknul Deidara a pohodil hlavou, ,,Ale zamysli se! Ty bys to měl vědět ze všech nejlíp! Trávíš s ním úplně nejvíc času. Přece není možný, aby tu z nás všech byl někdo zcela naprosto bezchybnej, bez jediný vady na kráse nebo na mysli. Vážně nemá místo postele rakev? Koukal ses s ním do zrcadla?"

,,Seš paranoidní," zamručel rybí muž a protočil malýma černýma očima.

,,Paranoidní? Nemyslím si. Zamyslel ses někdy aspoň trošilinku nad tím, jak všichni vypadáme a kdo skutečně jsme?"

Kisame nadzdvihnul obočí. Ne, že by snad chtěl nějak Deidaru ponoukat k tomu, aby zase začal mluvit a rozvíjet bohapusté báchorky o tom, že je Itachi ve skutečnosti upír, ale vzhledem k tomu, že neměl co jiného momentálně na práci, seděl dál na polorozpadlém křesle a díval se na blondýna, který pohazoval kolem sebe v rychlé gestikulaci rukama.

,,Vezmi si hnedka jako prvního mě! Vypadám sice naprosto dokonale a k sežrání, ale málokdo ví, že mám dohromady čtyři pusy."

,,Ještě, že ty tři neuměj mluvit," zabručel Kisame.

,,Sklapni," zasyčel na něj plavovlásek a přimhouřil varovně oči, ,,Sasori byl, kéž je mu země lehká, chudáčkovi... Byl jako nějakej podivně jezdící robot ze sci-fi filmu, než začal vypadat jako Pinochcio, bez toho, aniž by mu při každý lži narostl nos. Tobi je psychicky narušený děcko v těle dospělýho člověka a mě nepřestane do konce života zajímat, co ta kreatura nosí pod tou oranžovou maskou."

Kisame si zhluboka povzdechl. Tohle bude nejspíš na dlouho.

,,Kakuzu má pět srdcí. Řekni mi na co by normální člověk potřeboval pět srdcí, hm?! Není to normální, i když mu to dává děsnou sílu, není to normální. Hidan je nesmrtelnej, kdo normální by se upsal k tomu, aby byl nesmrtelnej? Co jako bude dělat až všichni pochcípaj? Bude si na celičký zemi chodit sám? Tseh, nedivil bych se, kdyby si tu pak chodil s Kakuzem, to jejich zombie duo mě pěkně vysírá," bručel nespokojeně.

Modrovlásek jenom nespokojeně mlasknul. Ty dva měl zrovna docela rád.

,,Nemlaskej, Kisame a podívej se na sebe, jak vypadáš. Seš jak zmutovaná rybička, co si plavala v moři plným radiace."

Na to se rybí muž zamračil a založil si ruce na prsou.

,,Nemůžu za to jak vypadám," zavrčel na něj.

,,Však já nic neříkám, jen poukazuju na fakta!" vyhrknul ihned plavovlásek na svou obranu, ale ihned pokračoval dál, ,,Pein je vlastně chodící mrtvola a Konan jeden po mrtvole. To taky není normální, ne na psychiku. Jak se tomu vlastně říká, když si užíváš s mrtvolou?... Nekrofilie? Jo, jo, nekrofilie, takže tu máme dalšího pošuka... Zetsu je schizofrenickej psychopat a sociopat, a Orochimaru je jasnej zvrhlej pedofil. Pořád mi chceš tvrdit, že Itachi je jedinej, kdo je tady normální lidskej tvor, když nebereme v potaz, že mu z dobrý víry pro svou vesnici hráblo a vyvraždil svůj klan, zanechaje na živu svýho jedinýho brášku, ze kterýho se stal chladnokrevnej magor toužící po bratrově smrti? Vážně mi to chceš pořád tvrdit?"

Kisame si jenom odfrknul a zavrtěl hlavou. Chtě nechtě zvedl pohled od Deidary a zahleděl se ke dveřím z místnosti. V tu chvíli sebou nepříjemně trhnul, když si povšimnul, kdo se opírá o futra.

,,Kam čumíš?! Já jsem tady, vidíš snad ducha?" vyjekl Deidara, který pocítil, že se mu nevěnuje dostatek pozornosti a otočil se za sebe, aby se podíval tam, kam modrovlasý muž zírá.

V tu chvíli jej polil nepříjemný pot a nervózně se zazubil.

,,Eh, nazdárek Itachi, stojíš tam dlouho?"

Černovlasý Uchiha se na něj jenom zamračeně podíval a beze slova se otočil na patě.

,,Hehe, kolikpak toho asi slyšel?" zamručel si pro sebe s panickým úšklebkem blondýnek.

,,No... Tak tohle by bylo," ušklíbnul se Kisame a postavil se.

Několika kroky se přiblížil k Deidarovi a položil mu ruku na rameno.

,,Bejt na tvým místě, tak dneska nejdu spát a poprosím Hidana, jestli nemá v pokoji nějakej křížek, nebo se zastav za Konan v kuchyni a požádej jí o česnek," zazubil se na něj.

,,Seš idiot," zabručel Deidara a zamračil se na něj.

Kisame jenom se smíchem trhnul rameny.

,,Dělej, jak myslíš, ale ty si tu rozvíjel takový teorie. Co není může být."

***

,,Můžeš mi říct, co to právě děláš?" zeptal se s úšklebkem Kisame, když našel Itachiho v koupelně, jak se opírá o umyvadlo a upřeně na sebe hledí do zrcadla.

,,Vidíš mě?"

Hoshigaki nechápavě zamrkal.

,,Vidím."

,,A kde spím?"

,,Eh, co?"

,,Kde spím?"

,,No... Na posteli?" zasmál se trochu nervózně hromotluk, podrbal se ve vlasech a přistoupil za menšího mladého muže.

,,Můžu snad za to, že mám abnormální citlivost na sluneční paprsky?" byla další Itachiho podivná otázka.

,,N-no... Ne?"

,,To byla odpověď nebo otázka?"

,,O-odpověď, ale... Proč se na tohle ptáš?" nechápal ho Kisame a dovolil svým velkým dlaním obejmout Itachiho útlé boky.

,,Tak proč si ten vypatlanej debil myslí, že sem upír?!" vyštěknul najednou zcela netypicky černovlasý mladík a pevněji sevřel hranu umyvadla.

,,Tak tohle tě trápí?" ušklíbnul se Kisame a sklonil hlavu tak, aby se modrými rty dotýkal bledého ouška.

,,Poslouchal jsem vás celou dobu," zavrčel Itachi a černočernýma očima sledoval Kisameho počínání v odraze zrcadla.

,,Ignoruj to," zamručel modrovlásek a zlehka mezi zoubky stisknul bledý ušní boltec a hned na to jej polaskal horkým jazykem, ,,stoprocentně mu Zetsu dal zase jednu tu svou pěstovanou bylinku do jídla a teď se někde v koutě tlemí jeho vypsychlýmu stavu."

,,Nemám ani vystřelovací špičáky, nebo jak se tomu říká," mlel si Uchiha svoji, ,,a to že mám idiotskou kekkkei genkai, která ti změní černý duhovky na červený neznamená, že sem posranej upír. Česnek mi vůbec nevadí a mám ho dokonce rád! A kdybych byl posranej upír, nemohl bych přece stát vedle Hi-"

Nestihnul svůj dlouhý monolog dokončit, jelikož si ho Kisame prudce otočil čelem proti sobě a uchvátil jeho momentálně ukecané rty do horkého polibku.

,,Při sexu ale občas koušeš jako upír," zazubil se do něj.

,,Ki-sa-me," procedil Itachi varovně mezi rty, ale přesto se nenechal dlouho přemlouvat a do polibku se víc pohroužil.

,,Možná by nebylo na škodu bloncku trochu postrašit," zauvažoval nakonec Hoshigaki, když se od něj odtáhnul, ,,jen aby dostal za vyučenou."

Itachimu se zlomyslně blesklo v černých očích.

,,Chceš říct, že večer si zahrajeme na bubáky?" ušklíbnul se.

Kisame pokrčil rameny a zlehka si vyšvihnul Itachiho do náruče.

,,Nejdřív tě ale pořádně opíchám, ať si ten blbeček myslí, že kromě upíra tady řádí i pořádnej hejkal!" 

Merry Christmas and Happy New Year 2 [Různé shipy - Vánoční kalendář] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat