Ablamı uzuuun -gerçekten uzun- bir uğraş sonucu söylenmemeye ve sorun çıkartmamaya ikna ettiğimizde bu işte Kemal abinin payı cidden büyüktü.Aradan üç gün geçmişken Faruk ve diğerlerinin hâlâ hastanede kalmalarını gerektirecek türden darp edildiğini öğrendiğimiz anda ise açıkçası bizimkilerden bir tık korkmuştum.
Şimdi ise Altun'la buluşmuş parkta otururken ikimiz de etrafa bakıp içeceklerimizi tüketiyorduk. Diğerleri işlerindeyken Alp abinin sevgilisi birkaç gün önce mahalleyi terk etmişti ve bunun için akşam minik bir buluşma düzenleyeceklerdi.
Bu arada da Altun'la benim yüzlerimiz az da olsa kendisini toparlamıştı ve ben o gün Faruk'un sözlerini irdelememek için kendimi zor tutuyordum.
"Sor hadi, sor."
Bir anda bana bakıp gülen Altun'la şaşırdığımda elimde çevirdiğim gazozumdan bir yudum almıştım.
"Nasıl anladın?" dememle gülmemle Altun tipimi gösterdiğinde "Bakışlarından bile belli, kıvranıyorsun." diyerek omuz silkmişti.
"Bak, istemezsen cevap vermezsin ve ben bunu yok sayarım ama... O gün, Faruk neyden bahsediyordu?"
Sözlerim biraz da olsa gerilmesini sağlarken Altun etrafa bakınmış ardından da dudaklarını yalamıştı.
"Aslında öyle net bir şey değil."
Gözlerimin içine kaçamak bir şekilde bakmasıyla anında kafamı sallarken ciddileşmiştim.
"Eski dostun olarak karşındayım Altun. Nedensiz bir şekilde aramıza zaman girmiş olsa da yeniden birlikteyiz. Sırrın sırrımdır."
Tamamen içten bir şekilde konuşmamla Altun gözlerini kapatıp bir süre durduğunda derin bir iç çekmiş ve tek nefeste konuşmuştu.
"Ceyhun abi benim için diğerlerinden farklı."
Durdum.
Durdu.
Yavaşça nefes aldığımda açıkçası şaşkınlığım hem var hem de yoktu.
"Birliktesiniz?"
Kaşlarımı kaldırarak sormamla kafasını hızla iki yana sallarken gözleri ellerine kaymıştı. Parmaklarını birbirine geçirerek elleriyle oynarken heyecanlı bir biçimde benimle konuşuyordu.
"Hayır. Sadece diğerlerinden bir tık farklı. Özellikle babamdan sonra olan şeylerde abimle birlikte yanımdaydı. Abimin görmediği konularda beni gördü ve yanımda oldu. Ona fazla güveniyorum ve sanırım Faruk bu durumu kötü amaçla göstermeye çalışıyor. Bu durum Ceyhun abinin kulağına gider de benden uzaklaşırsa diye çok korkuyorum. Çünkü millet dışardan bakıp yargılamaya bayılıyor."
Hafif kıkırtısına karşı tepkisizce kaldığımda kafasını kaldırarak bana bakmıştı.
"Onun beni yargılamayacağını biliyorum ama etrafı da biliyorsun işte."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köşe Başı (bxb)
Teen Fiction---TAMAMLANDI--- Barış mahallede sessizce yaşayan bir çocuktu. Devran ise mahallenin ağır abisi. Eşcinsel konulu bir hikayedir, bunu bilerek başlamınızı isterim. Homofobikler ve aşağılayıcı yorum yapanlar engellenecektir. +18 içerikler, smut ve şid...