Denemede bir önceki kadar iyi olmasa da ona yakın bir sonuç çıkarttığım için mutlu bir yüz ifadesiyle birlikte elimdeki kağıda bakıyordum.
"Ulan şaka gibi, derslerimizi de düzelttik ya lan."
Altun inanamaz bakışlar atarak bana gülümserken çetenin bizimle ders çalışması ciddi anlamda etkili oluyordu. Bunu hem Altun hem de ben net biçimde görebiliyorken diğer yandan da fazlasıyla memnunduk.
Sınava ciddi anlamda az bir süre kalmıştı. Son denemelere girerken böylesine toparlanma yaşamak ve bunu sonuçlarda görmek ikimiz için de moral oluyor ve en azından 'Bu sene olacak lan' kafasına girmemize olanak sağlıyordu.
"Köşe başında değil bizimkiler, herkesin işleri bastırmış sanırım."
Altun'un sözleri ile bakışlarım köşe başına geçerken bomboş olan sokakla istemsizce üzülmüştüm. En azından Ceyhun abiyi görür iki laflarız diye düşünmüştüm.
Yoğunluk konusunda ise haberim vardı, gün içinde Devran yoğunluk olduğunu ama akşam tüm çetenin birlikte eğlence planları yaptığını söylemişti. Bizler de sınav sonucunun iyi olması ve asıl sınavın yaklaşmasıyla güzelce eğlenip kafa dağıtabilecektik.
"Akşam birlikteyiz ama. Sen eve mi geçiyorsun?"
Olduğum yerde durarak Altun'un gözlerine baktığımda arkadaşım biraz düşünmüş ardından da kafasını sallayarak beni onaylamıştı.
"Biraz uyurum sanırım, dün geç yatmıştım. Hem sen de git Devran'a sonucunu göster. Yoğun ama seni beklediğine de eminim."
Yakın arkadaşımın yüzünde beliren samimi ama bir o kadar da hin gülümsemeyle omzuna vurarak güldüğümde bana eşlik etmiş ardından da elini sallayarak yanımdan uzaklaşmıştı.
Şimdi tek başıma kaldığım sokakta yönümü sevgilime doğru çevirmiş ve hızlı adımlar atarak ilerlemeye başlamıştım.
Her adımımda yüzümdeki gülümseme ve içimdeki mutluluk artarken sonunda geldiğim binayla durup nefeslenmiş ardından hızla içeriye girmiştim.
Devran'ın yardımcısı olan Sevgi ablaya selam vererek Devran'ın odasını gösterdiğimde girebileceğimi söylemesiyle yeniden selam vererek kapıyı çalmıştım.
Devran tok sesiyle gir komutunu verdiği anda kolu indirerek içeri girmiş ve karşımda bana gülümseyerek bakan sevgilime içtenlikle karşılık vermişken ikimizin suratı da mutlulukla aydınlanmıştı.
"Ben geldiiim!"
Ellerimi de havaya kaldırarak bağırmamla Devran gülerken koltuğundan kalkarak yanıma gelmiş ve beni sıkıca kolları arasına hapsetmişti.
"Hoş geldin sevgilim."
Yorgun çıksa da hissettirdiği sıcaklık paha biçilmezdi. Kollarının arasından çıkarak dudaklarına minik ama derin bir öpücük verdiğimde Devran gülerek elleriyle kalçamı sıkıştırmış ardından da burnumun ucunu öperek tamamen geri çekilmişti.
"İşler yoğun olduğu için fazla kalmayacağım, seni görmek istedim."
Dudaklarımı hafifçe bükerek konuşmamla Devran omuz silkerken elini uzatarak çenemi avuçlamış ve yanaklarıma baskı yaparak dudaklarımın daha da öne çıkmasına sebep olmuştu. Dudakları saniyeler sonra dudaklarıma kapanıp öptükten sonra geri çekildiğinde yüzünde doyamamış bir ifade vardı.
Kendisini dizginliyordu.
"O sınav sonucu mu?"
Gözleri elimdeki kağıda odaklanarak ona uzanırken kafamı sallayarak istekle kağıdı eline bırakmış ardından da kağıtta gezinen yeşil harelere odaklanarak hevesle beklemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köşe Başı (bxb)
Teen Fiction---TAMAMLANDI--- Barış mahallede sessizce yaşayan bir çocuktu. Devran ise mahallenin ağır abisi. Eşcinsel konulu bir hikayedir, bunu bilerek başlamınızı isterim. Homofobikler ve aşağılayıcı yorum yapanlar engellenecektir. +18 içerikler, smut ve şid...