1.2

29.2K 2.5K 1K
                                    

Hafta sonu gelirken ölmek üzereydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hafta sonu gelirken ölmek üzereydim.

Evde dip bucak temizlik yapılmıştı ve ablam resmen anamı ağlatmıştı. Annem işe devam ettiği için bize katılamasa da yemek kısmında elleriyle yaptığı dolmaları ve sarmaları yiyebilecektik en azından.

"Ablacım bak hâlâ hazırlanmamışsın. Kalk hazırlan lan çabuk!"

Ablam başta yumuşak yumuşak konuşup ardından da bağırdığı anda yatağımdan korkarak kalkmıştım. Sinirli bir Sedef emin olun ki bulaşmak istemeyeceğiniz birisidir. Hele de stres ve gerginlik içindeyse.

"E abla daha sen hazırlanmamışsın ki."

Onun giyinik ama saçı başı normal duran ve makyajsız olan tipine bakarak konuşmamla bana göz devirdiğinde ona bakmayı sürdürmüştüm.

"Saçlarımı düzleştirdim Barış. Makyajımı da hemen yapacağım zaten. Sen kes çeneni de hazırlan hadi."

Ona 'senden iğreniyorum.' Bakışı atarak kapımı kapatmamla derin bir nefes aldığımda açıkçası kendimi üzgün hissediyordum.

Babamın da bu mutlu günde bizimle olmasını ve bana giyimimle alakalı nasihatler vermesini, Kemal abiyi köşeye sıkıştırarak muhabbetler etmesini çok istesem de bunların hepsi bana ve ablama kalmışken buruktum.

Yine de en azından elimde ailem ve mutlu bir yaşantım olduğu için bardağın dolu tarafına bakıp dolabımın karşısına geçtiğimde deodorant sıktığıma emin olarak ablamın dün gece bana ütülettiği gömleğimi ve siyah pantolonumu çıkartarak hızla üzerime giymiştim.

Aynadan kendime bakmamla garip hissederken hafif uzamış kumral saçlarımı şekillendirerek tutamlarımın birkaçını alnımda bırakırken kemerimi de takmıştım. Kendime bakarak gülümsememle kapım tıklatılırken gel komutu vererek hafif geriye gitmiştim.

O an içeriye giren Altun ile güldüğümde gözleri üzerimde gezinmiş ardından da ıslık çalmıştı.

"Sargıyı da çıkartmışız. Yine yakıyorsunuz efendim."

Arkadaşıma gülerek omzuna yavaşça vurduğumda bana eşlik etmişti.

"Ablama yalvardım çıkartmak için. O kadar çok acımıyor ve sorun kalmadı. Ben de takmak istemedim."

Omuz silkerek konuşmamla Altun beni onaylarken onu süzmüş ve ben de göz kırpmıştım.

"Bana diyorsun ama senin de aşağı kalır yanın yok."

Haklıydım. Giydiği beyaz tişört ve koyu renk pantolonla günlük ama şık bir tarz yaratmışken siyah saçlarını dağınık bırakarak yakışıklılığını göz önüne çıkartmıştı.

"Sen bir de çeteyi gör."

Alt dudağını ısırıp kafasını iki yana sallarken bu abartılı hareketine minik bir kahkaha atmıştım.

Köşe Başı (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin