3.7

12.5K 1.1K 133
                                    

Yorum yapmak ömrü uzatıyormuş (!) ldsjflskdfjslf
Hiiç, öylesine dedim.

🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Kapımın açılmasının ardından birkaç tıkırtı geldiğinde gözlerimi yavaşça açarak odama giren kişiye bakmıştım. Altun uyandığımı gördüğü anda kocaman gülümseyerek üzerime atladığında ezildiğim için nefesimi tutarak ağzımdan garip sesler çıkartmıştım.

"Hoş geldiniz!"

Resmen hevesle bağıran arkadaşımı yana iterek yatağıma düşürdüğümde düzgünce nefesler alarak ona kötü kötü bakmıştım.

"Ulan bu nasıl karşılama? Böyle insan mı uyandırılır?"

Soruma karşılık Altun omuz silkerek "Zaten uyanmıştın ki." Demiş ve hevesle gözlerime bakmıştı.

"Devran'la ilişkinizi ilerlettiniz mi?"

Sesini kısık tutarak ve bana doğru yaklaşarak sormasıyla tatilde yaşadıklarımızı düşündüğümde sessizce kafamı sallamıştım.

Detay vermezdim zaten ama en azından zamanında yanımda olmuş en yakın arkadaşımdan da bunları gizlemezdim.

Altun bir anda shipperlar gibi yaa diyerek kollarını etrafıma sardığında bu hali komiğime gitmiş ve neşeyle gülmemi sağlamıştı.

"Öyle şaşkın şaşkın bakma bana, resmen gözümün önünde çift oldunuz. Senin için seviniyorum."

Gözlerini gözlerime diken arkadaşımla ona içten bir şekilde sarıldığımda ablam odamın kapısını direkt olarak açmış ve yatakta samimi bir şekilde sarıldığım Altun'la bana kaşlarını çatarak bakmıştı.

"Nasıl hâlâ yatabiliyorsunuz anlamıyorum. Altun, ablam ben seni bizim salağı uyandır diye yollamadım mı buraya?"

Sakin sakin konuşan ablamla oflayarak kollarımı Altun'dan çözdüğümde ablama dönerek surat asmıştım.

"İki dakika samimi ortam yaratıyoruz gelip bozuyorsun abla ya. Biz duygusal anlar yaşayamayacak mıyız?"

Sitem eder gibi konuşmamla ablamın gözleri açıldığında "Sen o anları çoktan yaşamışsındır." Demiş ve kızaran yanaklarıma bakarak hin bir şekilde gülümsemişti.

"Neyse hadi kalkın, bizimkiler de gelecekler şimdi."

Söylendikten sonra odamdan çıkan ablamla Altun'a döndüğümde yastığıma kafasını gömmüş yeniden uyuma moduna geçmişti.

"Lan, uyuma."

Onu dürtüklememle gözleri hafifçe açılırken bana bakarak derin bir nefes vermişti.

"Ceyhun tatilde ağzıma sıçtı, sürekli sabahın köründe uyandırıp koşuya götürüyordu. Ne olur sal azıcık yatayım."

Resmen kendisini acındıran arkadaşıma şokla baktığımda gözlerini yeniden kapatmıştı ki koridordan Ceyhun abinin sesi gelmişti.

"Ne demek hâlâ yatıyorlar? Len, eşek herifler."

Şakacı bir şekilde bağıran Ceyhun abi saniyeler sonra odama girdiğinde yüzünde gülümseyen bir ifade vardı.

"Harbi yatıyorlar ha..."

Kendi kendisine söylenerek bize doğru geldiğinde hemen arkasında gördüğüm sevgilime bakmış ve heyecanlanarak tatlı tatlı gülümsemiştim.

Dün beni eve bıraktıktan sonra sadece mesajlaşmıştık ama yine de onu özlemiştim.

Devan gözlerime bakarak gülümsediğinde yanımıza gelen Ceyhun abi Altun'u kucakladığı gibi kaldırmış ve onun bağrışlarını dinlemeden odamdan ayrılmıştı.

Giderken onu yere atmakla ilgili tehditler ettiğini duymuştum ama şu an ilgim tamamen sevgilimdeydi.

"Günaydın bebeğim."

Yanıma gelerek saçlarımı geriye itelediğinde aynı samimiyetle karşılık verdiğim sevgilim alnımı öptüğünde bir gözüm kapıdaydı.

Bilen kesim vardı evet ama bilmeyenler de vardı sonuçta.

"Ablan Altun'a kızıyordu."

Gülerek konuşan Devran ile ben de gülümsediğimde yatağımdan çıkarak saçlarımı karıştırmış ardından da güzelce esnemiştim.

"Beni uyandırması için yollamış ama Altun da gelip yattığı için dellendi."

Sözlerim Devran'ı gülümsetirken en azından hayatımızda kimleri kıskanıp kimleri kıskanmayacağımız konusunda bilinçli davranıyorduk. İkimiz de birbirimizi tanıyor ve güveniyorduk gereksiz laf kalabalığı yapmıyor oluşumuz her seferinde hoşuma gidiyordu. 

"Biraz daha mı kalsaydık biz ya?"

Dershaneyi hatırlamamla söylene söylene odamdan çıktığımda Devran kimsenin olmamasını fırsat bilerek kalçama vurmuş ve "Tembelleştin iyice ha." Diyerek kendince bana takılmıştı.

"Sınavlarında yine o başarının devamını bekliyoruz."

Ciddi olduğunu belli edercesine gözlerime bakmasıyla kafamı salladığımda onu bahçeye yollayarak banyoya girmiş ve rutinimi gerçekleştirmiştim.

Sonunda ben de bahçeye çıkabildiğimde tüm tayfa ve ablam oturmuş yavaş yavaş kahvaltılıkları tüketiyordu.

"Oo hoş geldin, prenses."

Alp abi yanağımdan makas alarak konuşması masada birkaç kıkırtıya neden olurken ona boş bir bakış atmış ardından da kendi yerime geçmiştim.

"Sınava az kaldı, heyecanlı mısınız?"

Kemal abinin bize bakarak sorduğu soruyla çayımdan bir yudum alarak kafamı iki yana salladığımda benim tersim olarak Altun onaylamıştı.

"Abi kaç kere girdik ben artık normal bakmaya başladım vallahi."

Söylenmem ablamın enseme attığı tokatla son bulurken Altun bu duruma gülmüş ama aynı şekilde Alp abiden yediği ense tokadıyla anında gülmeyi bırakmıştı.

"Aman aman girin de güzel bir yer kazanın artık. Sahi, şehir seçtiniz mi?"

Alp abinin durup durup tam yerinde konuşmasıyla gözlerim direkt olarak Devran'la kesiştiğinde merak ve ilgiyle bana baktığını görmüştüm.

"Yok abi."

Devran'a bakarak yanıtladığım soruyla birlikte sevgilim düşünceli bir şekilde gülümseyip kafasını yemeğine çevirmiş Altun ise direkt olarak Ceyhun abiye dönmüştü.

"Sen zebella gibi beni takip edecek misin cidden?"

Gözlerim ikisinin arasında gidip gelse de sadece gülümseyerek kahvaltıma devam ettiğimde Ceyhun abi Altun'a bir şeyler diyor, Alp abi ise arada aralarına girerek kardeşinin ağzına bir şeyler tıkıştırıyor ya da Ceyhun abiye uyarıcı bakışlar atarak yerine geçiyordu.

Genel olarak tartışmadıkları sürece Alp abi sesini fazla çıkarmazken ortamda küçük bir kaos dönüyordu.

Gözlerim yeniden Devran'a değmişken onun bana bakarak düşündüğünü görmemle bu tercih işini kafasına taktığını anlarken derin bir nefes alarak aşağıdan bacağını dürtmüştüm.

Bakışları anında düzelip sanki beni yeni görmüş gibi gülümsediğinde ayağımla bacağını okşamış ardından da ağzımla "Konuşacağız." Demiştim.

Bu onun için yeterli olurken çaktırmadan attığım öpücükle birlikte yemeğime geri dönmüştüm.

En kısa zamanda da Devran'la konuşacaktım. Hoş gerçi, tercih meselesinde ben bile bir bok bilmiyordum ama neyse.

*****

son üç ya da dört bölüm falan... :) 😣

Sevgilerimle.❤🌸

✨Lovendwrite.✨

3.4.22

Köşe Başı (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin