4.2

7.9K 795 136
                                    

Bol bol yorumunuzu alırsam mutlu olur ve istekle dolarmışım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bol bol yorumunuzu alırsam mutlu olur ve istekle dolarmışım... Periler öyle dedi. ~~

Sınavı atlatmamızın ardından ablam ve Kemal abinin düğünü gelirken üzerimdeki takımın kollarını düzelterek aynada kendime bakmıştım. Ablam şu an kuafördeydi ve Kemal abiyle birlikte gidip onu alacaktık.

Hayatımda değer verdiğim insanların başında gelen kadını şimdi hayatını birleştireceği erkekle görmek içimde çok huzurlu bir duyguya neden oluyordu.

Ablam mutlu olacaksa her şeye vardım.

Saat iyice ilerlemişken gözlerim hemen ilerde duran ve kollarını açmış Kemal abiyle oynayan sevgilimin üzerindeydi.

Şimdiye kadar her şey gayet güzel ilerlemiş, ablamla Kemal abinin nikahı kıyılmıştı. Artık evli bir çift olarak birbirlerine mutluluk ve aşkla bakarak gülümsüyor ardından da çevrelerine doluşan dostlarıyla keyifle oynuyorlardı.

"Oğlum oturmasana!"

Bir anda yanımda gelerek kolumdan tuttuğu gibi piste çekiştiren Altun sayesinde tüm çetenin içine girdiğimde herkesin oluşturduğu yuvarlağa dahil olmuştum.

Yuvarlağı oluşturan herkes eşsiz bir şekilde birbiriyle oynarken karşıma geçen Devran ile gülümsemiştim.

Yeşil gözleri gözlerime odaklanarak hafifçe göz kırptığında kalbimin teklemesi ile ellerim titremiş ve bu durum sevgilimin gözünden kaçmamıştı.

Karşılıklı oynamamız çetenin de yardımıyla güzelce sonlanırken hep birlikte masaya oturmamızla Devran beni kolunun altına çekmişti.

Tüm mahalle burada olsa da dışardan abivari bir biçimde kolunu omzuma atmış olan Devran'ın çok sırıtmadığını biliyordum.

"Düğünden sonra içmeye gideceğiz. Kemal ve Sedef katılamayacak ama olsun."

Alp abinin sözleri ile hepimiz onu onaylarken masanın üzerinde duran suyu alarak önüme çekmiş ve bardağı doldurarak şişenin kapağını kapatmıştım.

"Bana da katsana len."

Bir anda yanımıza oturan Ceyhun abi ile tam onu onaylayacakken Devran yanımdan sünmüş ve şişeyi Ceyhun abiye uzatmıştı.

"Kendin kat, çocuk daha kendisi içmedi."

Ters ters söylenen Devran iel Ceyhun abi omuz silkerek kendisine su kattığında Altun bize bakarak gülmüş ardından da piste doğru bakmıştı.

"Sakin olsana, neden ters çıkıştın?"

Yan dönerek Devran'a bakmamla bakışları yumuşarken elini yeniden omzuma sarmıştı.

"Daha nefeslerini düzeltemedin Barış, kendi de alabilir suyu."

Önceliğinin ben olduğumu belirterek konuşması gururumu okşarken yine de ters yaptığını anlaması için hafifçe ona yaklaşmıştım.

Köşe Başı (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin