2.9

18.6K 1.5K 447
                                    

Gece olmasıyla birlikte herkes odalara dağılırken biz de odaya geçecekken Devran sigara içeceğini söylemiş ve ben de onu yalnız bırakmak istemediğim için birlikte bahçeye çıkmıştık.

"Yavrum, içeriye geç istersen. Duman üzerine sinmesin."

Devran'ın gözlerime bakarak konuşmasıyla kafamı iki yana sallarken bir anda sevgi dolmuştum.

"Ya seni yerim! Tipe bak!"

Bir anda önümdeki adamın yanaklarını sıkıp hafif tokatlar atmaya başlamamla Devran şok içinde bana baktığında içimden gelen şeyleri yapıyor olduğum için kocaman gülümsemiştim.

"Bakma öyle! Son günlerde çok tatlı konuşuyorsun."

Son kez sevdiğim adamla geri çekildiğimde Devan etrafa bakınarak kafasını iki yana sallamıştı.

"Merak etme kimse yok. Karizman çizilmedi."

Onun bu hareketine karşı tripli bir sesle konuşmamla kolumdan bir anda tutulup çekildiğimde sertçe Devran'ın göğsüne çarpmış ardından kafamı kaldırıp Devran'a bakmıştım.

Gözleri kısa bir an gözlerimde gezindikten sonra dudaklarıma kaydığında refleks olarak onları yalamamla iç çekip sert bir şekilde dudaklarımdan öpmüştü.

Hızlı ve aceleci tavırlarla alt dudağımı dudaklarının arasına alıp çekiştiren adama karşılık verirken birkaç saniyelik öpücüğün ardından geri çekildiğinde çeneme düşen salyayı baş parmağıyla silerek ellerinin çenemi okşamasına devam etmişti.

"Çevreye sinirlendiğim için bakmadım."

Kısık bir sesle konuştuktan sonra gülümseyip geri çekildiğinde elindeki sigarayı dudaklarının arasına koyup nefes çekerken ben etkilenmiş bir şekilde onu izliyordum.

Ben bu adamdan niye böyle fazla fazla etkilenir olmuştum ya?

"Ben de içebilir miyim?"

Meraklı bir tonda mırıldanmamla aslında onu deniyordum. Çünkü sigarayı ciddi anlamda sevmiyordum.

Devran önce elindeki sigaraya ardından da bana bakarken yavaş bir şekilde ağzındaki dumanı salmış ve karanlıkta havaya karışan beyaz dumanın ardından kaşlarını çatmıştı.

"Bunu sormamışsın gibi davranacağım."

Bir şey demeden yeniden derin bir nefes çektiğinde ona sataşmak istediğim için bir adım atarak yanına gitmiş ve ellerimi omuzlarına koymuştum.

"Sordum ama."

İnatla konuşmamla Devran'ın dudakları kıvrılırken evin kapısını kontrol ettikten sonra boştaki eli belimi kavramış ve beni kendisine doğru çekmişti.

Heyecanla kasılan kalbim ile titrek bir şekilde omuzlarına tutunduğumda dudaklarıma yaklaşarak ağzındaki dumanı yüzüme üfleyen Devran ile otomatik olarak nefes aldığımda öksürmeye başlamamla belimdeki kollar beni sıkıca sarmış ve kendisine çekerek başımın boyun girintisine gelmesini sağlamıştı.

Artık sigara değil de Devran'ın kendisine has kokusunu alırken kulağımda hissettiğim nefesle ürpermiştim.

"Cevabımızı aldık bence bebeğim."

Fısıltı şeklinde konuşan Devran kulağımın altından öperek geri çekildiğinde beni serbest bırakmış ardından da bitirdiği sigarasını söndürerek yakında duran çöp kovasına atmıştı.

"Hadi, artık uyku zamanı."

Gözlerime bakarak kurduğu cümleyle sakince kafamı salladığımda aklım hâlâ yaptığı hareketteydi.

Köşe Başı (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin