Sizlerin yorumlarını okurken ben skdnfkdkdkfn
🌊🌊🌊🌊
Yemeği atlattıktan sonra ablamın ısrarlarıyla yakar top oynamaya başladığımızda yedi kişi olduğumuz için eşitsizlik vardı. Ama yine de kimse bundan şikayetçi olmamış gayet de barışçıl biçimde oyuna odaklanmıştık.
Ben, Altun, Devran abi ve Ceyhun abi birken Alp abi, ablam ve Kemal abi de diğer takımdı.
Aslında ayrılma mantığı basitti. Ablam benden hıncını alıyordu, Alp abi ise Altun'dan hıncını alıyordu.
Kemal abi ablamdan kaynaklı bir takım olurken Devran abi bizim ezilmememizi öne sürmüş Ceyhun abi de destek olarak yanımıza gelmişti.
Yerseniz...
Biz tamamen güçlü insanlardık. Ne Devran abiye ne de Ceyhun abiye ihtiyacımız yoktu bir kere.
Oyun kızışmalı başlarken ablam her seferinde "Bu dershane taksitlerin için!" diyerek hunharca bağırıyor sonra da atamayınca kindar kindar bana bakıyordu ama sorun yoktu benim için. Alp abi ise "Bana ayarlamadığın her kız için atıyorum bu topu." Diyerek Altun'u hedef alıyor bu sırada da Devran abiye bolca top kaptırıyordu.
Artık kaçmaktan yorulmuş biçimde nefes nefese kaldığımda kemal abi beklemediğim bir atak yaparak topu üzerime doğru atmışken artık bırakmıştım. Topun suratıma çarpmaması için kolumu kaldırdığım sırada kaldırdığım kolumdan tutularak çekilmemle dengemi yitirdiğimde kendimi yumuşak bir şeyin üzerinde bulmuştum.
Nefes alan, yumuşak bir şey...
Gözlerimi açmamla karşımda Devran abiyi görürken yeşil gözlerine takılı kalmıştım.
Çok güzeldi lan.
Onun da gözleri suratımda gezinirken dudaklarının oynadığını gördüğümde kulaklarıma ulaşmayan sözleri ile ona bakmayı kesmiş ve kafamı iki yana sallamıştım.
"Efendim?"
Hızlı hızlı konuşmamla suratında bir tebessüm oluşurken "Tamam o zaman, gençler duydunuz." Diyerek beni kolunun altına daha çok alarak sıkıştırmış ardından da gözlerini kapatmıştı.
Ne oluyor ulan?!
Ben şok içinde kafamı göğsüne bastıran bedene bakarken Altun yanımıza geldiğinde "Harbi yatacak mısınız ya?" demesiyle gözlerim onu bulmuştu.
"Ne?"
Beynim olanları bir kalıba koymak istercesine savaşırken Altun sağ olsun yardımcım olurken Devran sanki cidden uyumuş gibi nefesleri düzene binmiş, yüzüne büyük bir huzur havası gelmişti.
"Devran abi 'Kalkmayacak mısın, yatacak mıyız böyle?' dedi, sen de kafa salladın ya."
Altun olayı anlatmak ister gibi davranmasıyla kasıldığımda Devran gözünü açarak suratıma bakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köşe Başı (bxb)
Teen Fiction---TAMAMLANDI--- Barış mahallede sessizce yaşayan bir çocuktu. Devran ise mahallenin ağır abisi. Eşcinsel konulu bir hikayedir, bunu bilerek başlamınızı isterim. Homofobikler ve aşağılayıcı yorum yapanlar engellenecektir. +18 içerikler, smut ve şid...