3.4

17.8K 1.2K 380
                                    

❗❗❗Bölüm tamamen smut arkadaşlar lksjdflskdjflsjdflsOkumak istemeyen direkt atlasın, merak etmeyin önemli bir bilgi vs yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❗❗❗Bölüm tamamen smut arkadaşlar lksjdflskdjflsjdfls
Okumak istemeyen direkt atlasın, merak etmeyin önemli bir bilgi vs yok. (Seks pozisyonları dışında ehe😈)❗❗❗

Boynumda gezen ıslak dil olduğu yeri yalarken Devran dudaklarının arasına çektiği tenimi emerek ısırmıştı.

Sızlayan tenimden orada iz kalacağını anlarken gözlerimi anın zevkiyle kapatarak kollarımı Devran'ın boynuna sardığımda diziyle bacaklarımı iki yana açmış ve arasına girmişti.

Sırtım yumuşak yüzeyde biraz daha gömülürken üzerime ağırlığını vererek kasıklarımızı birleştiren sevgilimle inlemiştim.

Kalçasını geriye doğru çekerek kendisini bana doğru itmesiyle bu sefer odada ikimizin inlemesi duyulurken boynumdaki etin emilerek çekiştirilmesiyle Devran'ın saçlarını çekmiştim.

Şimdiden zevk almaya başlamış olan vücudum tepkiler verirken Devran'ın hem sert hem de yoğun davranışları işimi hiç de kolaylaştırmıyordu.

"Kollarını kaldır bebeğim."

Geriye çekilerek kızarmış ve sulu hale gelmiş dudaklarını yaladığında ona uyum sağlayarak kollarımı kaldırmış ve üzerimdeki tişörtün yerle buluşmasını izlemiştim.

Devran da hızlı bir şekilde üzerindeki gömleği çıkarttığında gözlerim fit vücudunda gezinmiş ve sertçe yutkunmuştum.

Devran yeniden üzerime doğru yönelmişken ani bir atakla altından çıktığımda onu yatağa doğru itmiş ve yerlerimizi değiştirmiştim.

Şimdi bacaklarımı etrafından sarkıtarak kasıklarına oturmuştum ve sevgilim nefes nefese altımda duruyordu.

Yüzümdeki yaramaz gülüşle ona doğru eğilerek göğüslerinin arasına dilimi değdirmemle Devran nefesini tutarken dilimi sürüyerek göğsüne geldiğimde hafifçe çıkmış olan tepeciği dudaklarımın arasına almıştım.

Dilimin ucunu döndürerek emdiğim tepecikle Devran inleyerek kafamı kendisine bastırdığında bundan zevk aldığını anlayarak boştaki elimi de diğer göğsüne doğru uzatmıştım.

İşaret ve orta parmağımla ezdiğim şişkinliğe işkenceler ederken en son ilgilendiğim göğüs ucunu dişlerimle kıstırarak hafifçe ısırdığımda geri çekilmiştim.

Devran gözlerime etkilenmiş bir şekilde bakarken belimi kırarak aletine sürtünmemle elleri sıkıca belimi tuttuğunda gözlerimiz birbirinden asla ayrılmamıştı.

Yeniden belimi kıvırmam ve kendimi altımdaki şişkinliğe bastırmamla dişlerimi alt dudağıma geçirdiğimde Devran "Siktir." Diyerek söylenmiş ve kendisini kasarak gözlerini kapatmıştı.

Onu bu kadar etkiliyor olmak hoşuma giderken gülümseyerek boynuna eğilmiştim.

Sıra bendeydi.

Onun bana yaptığı gibi dudaklarımı aralayarak tenini öpmemle kanım kaynarken dişlerimi de devreye sokarak ağzımdaki tenini hafifçe ısırarak dilimle minik bir darbe vurmuştum.

Köşe Başı (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin