3.1

16.9K 1.3K 255
                                    

Şahiniyle önümüzde durarak bize gülümseyen Ceyhun abiyle bizler de gülümsediğimizde arabadan inerek elindeki sodaları bizlere uzatmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şahiniyle önümüzde durarak bize gülümseyen Ceyhun abiyle bizler de gülümsediğimizde arabadan inerek elindeki sodaları bizlere uzatmıştı.

"Afiyet olsun ballarım."

Onun bu fazla neşeli haline yeniden güldüğümde hemen yanımda duran Devran "İt." Diyerek sodasını almış elindeki çakmağıyla kapağını açmıştı.

Açtığı sodayı bana uzatırken ona sevgiyle bakarak sodayı kabul etmiş ardından kendisine çektiği elimdeki sodayı da yine aynı şekilde açmasını izlemiştim.

"Yarın mı çıkıyorsunuz yola?"

Alp abinin bize bakarak konuşmasıyla Devran içtiği yudumu yutarken kafasını sallamış ardından da bana gururlu bir bakış atmıştı.

"Sözüm var. Sınavdan yüksek aldı ve hak etti."

Bana bakarak kurduğu cümle ile ben de gururlanırken Kemal abi bıyık altından gülmüştü.

Ona kalırsa bu gezi işinde aramızdaki ilişkinin daha da derinleşeceğini savunuyordu. Doğru olabilirdi ama bu onun her fırsatta imalı bakışlar atmasını gerektirmiyordu bence.

Şaka yapıyordum.

Sadece Kemal abi bir yerde abimdi işte ve onun böyle imalar yapması utandırıyordu. Yoksa hiçbir problemim yoktu benim.

"Sen ne istersin peki?"

Ceyhun abi bir anda Altun'a döndüğünde masum masum sodasını içen Altun bir an kendisine yöneltilen soru ile hafifçe bocalamıştı.

"Düşünmedim ki."

Mırıltı şeklinde konuşmasıyla Ceyhun abi ve Alp abi aralarında bakışmış ardından da Altun kendisini Ceyhun abinin kolları arasında bulmuştu.

"Dile bizden ne dilersen."

Kolları arasında sıkıştırdığı Altun'dan huysuz bağrışlar çıksa da Ceyhun abi gülerek onu sarsmaya devam etmiş bizlerse onları gülerek izlemiştik.

"Bırak, yeter."

Alp abinin araya girmesiyle Ceyhun abi kafasını sallayarak geri çekildiğinde Altun kafasını kaldırıp derince bir nefes almış ve kendisine gelmeye çalışmıştı.

"Sen de vur deyince öldürüyorsun be."

Kötü kötü baktığı Ceyhun abi onun saçlarını karıştırarak gülümsediğinde Altun düşünürcesine gözlerini havaya dikmişti.

"Biz de gezelim. Ne bileyim, birkaç günlük yol turu yapalım. Amaç bir yere varmak değil araba içinde gezinti."

Altun oldu olası hareket halinde olmayı sevdiği için bu isteği kimse tarafından garip karşılanmazken Ceyhun abinin onaylamış ve Alp abiye bakmıştı.

"Olur olur, gider gezeriz."

Alp abinin onay vermesiyle bu sefer de gözler Kemal abiye döndüğünde o kafasını iki yana sallamıştı.

Köşe Başı (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin