Günaydııınnn!
Neee? Bol bol yorum yapıp oy mu vereceksiniz?! E güzeeel. 💞 ehe😽☁☁☁☁☁
Rakı masasındaydık...
Tüm günün işleri bitmişti. Hatta kafedeki ilk günüm de beklediğimin üzerinde bir mutlulukla geçmişti. Şimdi ise masanın başında ablam ve kemal abi olacak şekilde dizilmiştik. Çapraz karşımda Devran abi, yanında –tam karşım- Alp abi, yanımda Ceyhun abi ve Altun varken kadehlerimiz doluydu.
Geldiğimiz mekan mahallenin biraz ilerisindeki uçurumun orada çetenin hoşbeşi olan bir adama aitti.
Hoş bir mekan tasarımı vardı aslında, sıcak bir ortam yaratılmış arka fona da verilen müziklerle tamamen içki ortamına uyan bir mekan olmuştu.
Çete'nin sık sık toplanıp içtiğini biliyordum, Altun bu yüzden alışık olsa da ben nadiren içtiğim için açıkçası rakıyı çok sevmezdim.
Anason kokusu bana fazla yoğun gelirdi. Kaldı ki 'Rakı herkesin harcı değildir.' Diyen Ceyhun abinin kanıtı gibiydim.
"İyi ki varsınız, böyle bir ailem olduğu için çok mutluyum."
Kemal abi hepimize teker teker bakarak kadehini kaldırdığında hepimiz ona gülerek eşlik etmiş ve ortada tokuşturduğumuz kadehleri ağzımıza götürerek içmiştik.
Ben minik bir yudum almakla yetinirken çete koca yudumlar aldığında bu hallerine karşı kafamı iki yana sallamıştım.
Gece sonunda leş gibi kokacaklardı.
Ben de kokacaktım.
"İş nasıldı?"
Altun'un bana dönerek sormasıyla gülümseyip iyi geçtiğini söylerken aynı soruyu kendisine de yöneltmiştim.
"Buldular çırağı çalıştırıyorlar vallahi. İki güne belim ağrır da sen bizimkilere bir şey deme yine de."
Bana doğru eğilerek konuşan Altun'u onaylasam da elimi yavaşça omzuna doğru koymuş ve hafifçe sıkıştırmıştım.
"Sağlığından kıymetli değil Altun, gerekirse başka bir iş bulmaya çalışırız. Kendini zorlama sakın."
Altun beni onaylayarak mezeden bir çatal alarak yediğinde ben de tabağımla ilgilenmiştim. Dershaneden çıkıp direkt buraya geldiğimiz için Altun da ben de açtık ve mezeler güzeldi.
"Kafede işler nasıldı?"
Alp abinin Altun'dan sonra ikinci kez sorduğu soruyla güldüğümde "İyiydi abi." Diyerek suyumdan bir yudum içmiştim.
"Sınavların olduğunda söyle Hamdi'ye de izin versin sana."
Alp abi kaşlarını hafifçe çatarak konuşurken kaşlarımı ilgiyle kaldırmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köşe Başı (bxb)
Teen Fiction---TAMAMLANDI--- Barış mahallede sessizce yaşayan bir çocuktu. Devran ise mahallenin ağır abisi. Eşcinsel konulu bir hikayedir, bunu bilerek başlamınızı isterim. Homofobikler ve aşağılayıcı yorum yapanlar engellenecektir. +18 içerikler, smut ve şid...