Ben çok sevmek sizin yorumları. Ben istemek onları okumak. 🌻
☁☁☁☁
"Hay sikeyim! Okey lan!"
Alp abi uzaylı görmüş gibi taşa bakıp anında çekerek istekasına koyduğunda Devran abi sert bir şekilde gözlerime bakmıştı.
"Şey... ben okeyi unutmuşum."
Kafamı kaşıyarak konuşmamla Ceyhun abi saçlarımı okşarken elinden kurtulmak için geri çekilmiştim.
Ben Devran abiyle eşken Ceyhun abi de Alp abiyle eşleşmişti. Altun ablamla ve Kemal abiyle dedikodu yaparken ben okey oynama taraftarı olmuştum. Fakat sorun şuydu ki; biraz önce okey taşını unutarak yana atmış ve hem ceza yemiş hem de taş kaptırmıştım.
"Fazla sevinme lan."
Alp abi resmen taşı alnına yapıştırıp göbek atarken Devran abi kaşlarını çattığında kimse bu durumu umursamamıştı.
"Aferin abisi, hep böyle taşlar at emi?"
Ceyhun abiye attığım ters bakışın ardından el bir kez daha dönerken elim bok gibiydi. Ne çifte gidebiliyordum ne de açabiliyordum. Üstelik Devran abi ara sıra elimi sormak için kaş göz yaptığında da bazen onu anlayamadığım için iletişim kuramıyorduk.
Oysa ki Ceyhun abi ve Alp abi resmen mükemmel iletişim kuruyorlardı.
"Bu eli alırsak, üzerine de iki el tekte bitersek kazanıyoruz la."
Ceyhun abi elindeki not kağıdında bakarak güldüğünde kafamı iki yana sallamıştım. Neyse ki Devran abi iyi oynuyor arada elden bitiyordu da puan düştüğümüz için sorun yaşamıyorduk.
Fazla beklediğimi düşünerek elimdeki siyah altıyı attığımda Alp abi resmen taşıma iğrenerek bakmış ardından da ortadan bir taş çekmişti.
Yana attığı kırmızı üçü Devran abi tebessüm ederek alıp ardından da istekasından herhangi bir taşı otaya doğru fırlattığında sevinle ayağa kalkıp Ceyhun abi ve Alp abiye karşı yumruğumu göstermiştim.
"Yendik ulan!"
Diyerek bağırdığım sırada ablam kafama yastık attığında sesimin biraz fazla çıktığını anlayarak hemen yerime gömülmüştüm.
"Devran olmasaydı görürdüm ben seni."
Alp abi bana yaklaşarak konuşurken ona boş boş bakmış ve yavaşça dudaklarımı yalamıştım.
"Çok konuşuyor ve boş konuşuyorsun abi."
Sözlerimle birlikte biraz önce taşıma attığı bakışın aynısını bana atarak geriye yaslanırken gözleri üzerimdeydi.
"Anlatım bozukluğunun içinden geçtin amına koyayım. Bu yüzden her sınavda bok gibi net yapıyorsun."
Altun bir anlık muhabbeti bitirip bana dönerken ona el hareketi çekmemek için kendimi zor tutmuştum anlam sorun çıakrtmıyordu ama yine de onun yanında el hareketi çekmek istememiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köşe Başı (bxb)
Teen Fiction---TAMAMLANDI--- Barış mahallede sessizce yaşayan bir çocuktu. Devran ise mahallenin ağır abisi. Eşcinsel konulu bir hikayedir, bunu bilerek başlamınızı isterim. Homofobikler ve aşağılayıcı yorum yapanlar engellenecektir. +18 içerikler, smut ve şid...