Son kez keyifli okumalar dilerim! ~~
Masada ilişkimizi açıklamamızın üzerinden zaman geçmişti ve korktuğum şeylerin hiçbiri gerçekleşmemişti.
Ceyhun abi de altun gibi bizi sıcak kanlılıkla karşılamış, Alp abinin birkaç minik sorusunu yanıtlayarak iyi dilekler almıştık.
O gün beyaz nilüferi daha çok sevmiştim.
"Ohoo, sen hâlâ yatıyor musun?"
Duştan yeni çıkmış olan sevgilim yatağın ucuna gelerek gülümsediğinde gözlerimi ona çevirerek omuz silkmiştim.
"Uykum var."
Sızlanarak söylenmemle Devran kısa bir süre dururken kafasını yavaşça sallamıştı.
"Uyandırırım ben seni."
Hızlı hızlı konuştuktan sonra üzerime eğilerek kafasını salladığında saçlarındaki suyu suratıma doğru harekete geçirmiş ve bağırarak yataktan kalkama neden olmuştu.
"Çok kötüsün!"
Kaşlarımı çatmış bir şekilde konuşmamla elleri hızla belimi bulduğunda yüzünde içten bir gülümseme vardı.
"Yüzünü yıkadık işte bebeğim."
Pişkin pişkin konuşmasıyla elimi çıplak göğsüne vurduğumda Devran'ın şen kahkahası odada yankılanmıştı.
"Bugün tercihleriniz açıklanacak, unuttun mu?"
Şaşkınlıkla Devran'ın yeşillerine bakmamla tarihi hatırlarken heyecanla kasılmıştım.
Yaptığım tercih listesini kimseye göstermemiş, inatla kimseye de söylememiştim. Altun ve Ceyhun abi beni zorlasa da bunu sır olarak saklamıştım.
Şu an fazlaca stres olmuşken Devran beni anlarcasına belimi daha sıkı kavramış ve yüzüne bakmamı sağlamıştı.
"Kendine güven, ben sana güveniyorum."
Gözlerime saf şefkatle bakarken ellerimi boynuna dolayarak hafifçe omuz silkmiştim.
"Bu sefer de olmazsa çok büyük hayal kırıklığı yaşayacağım ama."
Sözlerimle birlikte Devran beni kendisine çektiğinde bacaklarımı beline sararak beni taşımasına izin vermiştim.
"Sınavdan çıktığında da sonuçlar açıklandığında da kesin bir umut içindeydin bebeğim. Şu an boşuna kuruntu yapıyorsun, puanını gördüğünde çok mutlu olmuştun."
Sevgilimin haklı olmasıyla birlikte içimdeki kötümser taraf anında susarken aslında Devran'ın fazlaca meraklandığını biliyordum.
Ona söylememiştim ve her ne kadar bana saygı duyuyor olsa da nereleri tercih ettiğimi merak ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köşe Başı (bxb)
Teen Fiction---TAMAMLANDI--- Barış mahallede sessizce yaşayan bir çocuktu. Devran ise mahallenin ağır abisi. Eşcinsel konulu bir hikayedir, bunu bilerek başlamınızı isterim. Homofobikler ve aşağılayıcı yorum yapanlar engellenecektir. +18 içerikler, smut ve şid...