⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Sabah suratıma kondurulan öpücüklerle uyandırıldığımda gülümseyerek gözlerimi açmıştım.
Devran üzerime eğilmiş yüzümün her yerini öperken dudaklarında samimi bir tebessüm vardı.
"Günaydın."
Gözlerimi açtığımı görmesiyle son kez dudaklarıma minik bir öpücük bıraktığında geri çekilerek üzerimden kalkmıştı.
"Günaydın!"
Enerjik bir biçimde onu selamlamamla yataktan kalkarak üzerine giydiği gömleği düzelttiğinde gözlerim üzerinde dolaşmış ve tam takım olduğunu görerek iç çekmiştim.
"Kendini benim gözümden görsen neler yapardın tahmin bile edemiyorum."
Ona sevgiyle ve biraz da istekle bakmamı yorumlayan sevgilime karşı gülerek yatakta oturur pozisyona geldiğimde saate bakmış ve öğlene doğru geldiğini görerek şaşırmıştım.
"Seni uyandırmayacaktım ama bu seferde gece uyuyamayacak ve uyku düzenini bozacaktın. Şimdi toplantıya katılacağım ama maksimum iki saate yanındayım güzelim."
Son kısımda beni yalnız bırakmaktan hoşlanmadığını belirtircesine surat asarken bu hali hoşuma gitmişti.
Ayaklarımı yere basarak yataktan kalkmamla adımlarımı ona doğru attığımda yarı yolda beni karşılayarak kollarıyla belime sarılmıştı.
"Kahvaltı yapıp etrafta dolaşırım. Zaten o sırada da toplantın biter sevgilim."
Sözlerim gözlerinin parlamasına neden olurken burnumun ucuna minik bir öpücük bırakarak geri çekilmişti.
"Sen bana böyle bakıp sevgilim dersen ben toplantıya geç kalırım."
Sitem eder gibi konuşmasıyla ondan ayrılıp elimle kapıyı gösterdiğimde bu sefer de eliyle kalbini tutmuştu.
"Ah! Şimdi de kovuldum."
Yalancı bir acıyla söylenen Devran'a gülerek omuzlarından tutup kapıya doğru ittiğimde "Her şey toplantı ve ardından geçireceğimiz rahat zamanlar için bebeğim." Demiştim.
Devran durup bana döndükten sonra dudaklarıma kapanıp alt dudağımı emerek geri çekildiğinde aramızda çok da bir mesafe yoktu.
"Eğlenmene odaklan. Bebeğim."
Son kısımda beni taklit etmesi ile tebessüm ettiğimde alnımdan öperek odadan ayrılan sevgilimin ardından sevgiyle bakmıştım.
İlişkimiz beni fazlasıyla mutlu ediyordu.
Geri dönüp odaya bakmamla dağınık yatak gözüme çarptığında nasılsa akşam yine dağılacak mantığını uygulayarak direkt olarak banyoya ilerlemiştim.
Rutinlerimi hallederek valize ilerlediğimde bugün havanın daha da bunaltıcı olduğuna karar vererek üzerimi ince tutmaya özen göstermiştim.
Saatler sonra gezmekten- düzeltiyorum, kendi başıma gezmekten sıkılarak dün konuştuğumuz otele ait olan toplantı odalarının olduğu kısma geldiğimde üzerimdekilerle buraya ait durmadığımın farkındaydım.
Diğer yandan ise toplantı bitmiş ya da bitmek üzere olmalıydı. En azından Devran'ın söylediği saat gelmişti.
Kapıların ortası olan bir alana geçerek hepsini görebileceğim bir açıda durarak telefonumu çıkartmamla kapının açılması bir olurken ilk başta içerden çıkan insanları süzmüştüm.
Hiçbiri tanıdık gelmezken içerden çıkan Pınar'ı görmemle Devran'ın da burada olduğunu anlayarak olduğum yerden doğrulurken Pınar yanıma gelerek durmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köşe Başı (bxb)
Teen Fiction---TAMAMLANDI--- Barış mahallede sessizce yaşayan bir çocuktu. Devran ise mahallenin ağır abisi. Eşcinsel konulu bir hikayedir, bunu bilerek başlamınızı isterim. Homofobikler ve aşağılayıcı yorum yapanlar engellenecektir. +18 içerikler, smut ve şid...