Devran'ın toplantısı gayet iyi geçmişken kendisine yeni çevre edindiğinden bahseden ve mutluluğu bir kilometre öteden bile belli olan sevgilimi büyük bir mutlulukla dinliyordum.
Pınar konusunda kesin sınırı çizdiğini söyleyen ve artık işleri olsa da nadiren görüşeceklerini söylediği anda çok daha mutlu olmuştum.
Önümdeki buzlu içeceğimden içerek dalgalı denize bakmamla Devran elini omzuma atarak saçlarımdan öptüğünde uç köşede olduğumuz için çok daha rahattık.
Artık tatilin bize ayrılan kısmına geçtiğimiz için fazlasıyla mutluydum. İki sevgili olarak birbirimizle ilgilenecek ve mutlu anılarla eve dönecektik.
"Yarış iddiamız duruyor hâlâ."
Kulağıma yaklaşarak konuşan sevgilimi gülerek onaylamamla içeceğimden son yudumumu aldığımda yavaşça yerimden kalkmıştım.
Devran oturduğu yerden bana elini uzattığında ona gülümseyerek elimi uzatmış ve elini tutarak kendime çekmiştim.
Benden güç alarak ayağa kalkan sevgilim üzerime gelerek alnımdan öptükten sonra beni bırakıp denize doğru yürümeye başlamış, ben de ardından hülyalı hülyalı sırıtmıştım.
İkimizin denize girmesinin ardından kıyıdan uzaklaşana kadar şakalaşarak ilerlediğimizde yeteri kadar açıldığımızı düşünerek durmuştuk.
"Hazır mısın?"
Gözlerime bakarak sormasıyla kafamı sallarken Devran gülmüş ve üçe kadar sayacağını söylemişti.
İstediğimiz gibi yüzebilirdik, bunun için bir kıstas koymamıştık ve işime gelen kısım da burasıydı.
Düz yüzmektense dalarak ilerlemeyi daha hızlı buluyordum. Eğer dipte çok fazla gelgit yoksa istediğim gibi yarışı önde bitireceğime de inanıyordum.
Devran üç dediği anda kıyıya yatay biçimde yüzmeye başladığımızda nefesimi ayarlayarak dalmış ve tüm gücümle kendimi ileriye itmiştim.
Gözlerimi açsam da bulanıklık dışında pek bir şey göremezken en azından kumla aramdaki mesafeyi ayarlıyor, arada kumlara ellerimi geçirerek kendimi ileriye itiyordum.
Eh, bazen hile yapmak da işe yarardı...
Sonunda nefesimin bitmesi ve cidden iyi bir mesafeyi kat ettiğimi düşünerek yüzeye çıktığımda derin derin nefesler alarak etrafıma bakınmıştım.
Devran'ı göremezken ayaklarımdan tutularak dibe çekilmemle ani bir nefes aldığımda etrafıma sıkı kollar dolanmış ve beni dengede tutmak için sıkıştırmıştı.
Gözlerimi açmamla Devran'la karşılaştığımda elimi kaldırarak omzuna vursam da suyun gücü karşısında resmen yumuşak bir biçimde koluna dokunmuştum.
Karşılığında Devran gülerken nefesimin bittiğini anlatmak istercesine çırpındığımda Devran bana yaklaşmış ve dudaklarını dudaklarıma bastırarak ağzıma hava bırakmıştı.
Siktir...
Resmen benimle suyun altında öpüşerek nefes olan adamla kaldığımda her ne kadar durum romantik dursa da aldığım şey net bir oksijen olmadığı için halimiz kısa sürmüş ve kendimi yukarıya doğru itmiştim.
İkimizin de yüzeye çıkmasıyla gülerek sevgilime sokulduğumda elleri kalçalarımdan desteklemiş ve beni kendisine çekerek gözlerime bakmıştı.
"Korkuttun beni."
Bir anda aşağıya çekmesinden bahsederek konuşmamla burnumun ucundan öptüğünde hafifçe kıyıya doğru ilerlemeye de başlamıştı.
"Sadece eğleniyordum, hem güvenliğinden de emin oldum."
Son kısımda hava olayına gönderme yaptığını hissederek kıkırdadığımda ayakları yere değiyor olmalı ki durarak beni biraz kendisinden ayırmış ama tutmayı bırakmamıştı.
"Yarışı ben kazandım."
Kendimden emin bir şekilde konuşmamla kaşları havalandığında bu duruma karşılık ben de kaşlarımı çatmıştım.
"Senden önce geldim. Hatta seninle eğlenmek için yeniden dalıp seni aşağıya bile çektim."
Şok içinde konuşan sevgilime bakarak dinlediğim Devran beni umursamadan omuz silkmişti.
"ben kazandım."
Son eklemesini de yaparak susmasıyla çemkirme moduna geçtiğimde kazandığıma emindim.
"Hayır, ben kazandım. Dalarak geldim ve arada seni kontrol ettim arkamdaydın."
Söylenmemle Devran da ciddileştiğinde çocuklar gibi kavga etmeye başlamıştık.
"suyun altında beni görememişsin demek ki, seni geçtim ben."
İnatla konuşan adamı kafasından tutup suya bassam da gömülmezken tam tersi o omuzlarımdan bastırmış ve suya gömülerek susmamı sağlamıştı.
Hızla yere değerek kendimi yüzeye itmemle gülen Devran'la karşılaştığımda suratına kötü kötü bakarak yüzüne su fırlatmıştım.
"Pislik yapıyorsun! Ben kazanmıştım."
Aramızdaki inatlaşmayı son gaz devam ettirirken bir yandan eğleniyordum da. Onunla yeri geldiğinde ciddi olmak ve yeri geldiğinde de böyle çocuklaşmak fazlasıyla hoşuma gitmişti.
İkimizin bu minik didişmesi sadece o anla kalmayıp, akşam odaya gidene kadar devam etmişti. En sonunda beni kolları arasına alarak uyku moduna geçen sevgilim saçlarımdan öpmüş ve en son kulağıma gelerek "Ben kazandım." Demişti.
Ondan romantiklik bekleyen tarafım hüsrana uğrarken kolları arasında debelenmem ve bağırışlarım odanın içinde, Devran'ın kahkahaları arasında kaybolup gitmişti.
Belki de iki inatçı olarak o yarışı hiç yapmasaydık daha iyi olabilirdi.
*****
Selaaam! çerezlik bölümler... birkaç çerezlik ve smutla final veririz gibi. :'))
Bu arada dkfjsklfjslkfjslkjf Şimdi size bu gece aldığım fıkra gibi yorumu paylaşmak istiyorum.
jdlkfjslkjfldsfjs ciddi olmak isterim ama inanın komik geliyor. Birisi sırf Devran otuz, Barış'ta yirmi yaşında diye bana 'pedofili (?) seven yazar.' yakıştırması yaptı. dskflsdjflksdjfklsjflskjfslfjsl Evet evet, Ciddi olarak.
Te Allah'ım... Sakin kalmak için cidden kendimi zorladığım zamanlar oluyor.
Arkadaşlar yalvarırım anlamını tam olarak bilmediğiniz böylesine ağır olan ithamları her yerde kullanmayın. Göt olmanızı da geçtim cidden kötü duruyor.
Kitaplarımda hiçbir zorlama, pedofili gibi iğrençlik yokken ve olması söz konusu bile olmazken böyle şeyler yazmanız beni çıldırtıyor. Ayrıca kitapların başında defalarca uyarılar koyuyorum (Yaş farkı olduğunu ve bunun sübyancılık olmadığı konusunda), okurken okuma organı olarak götünüz ve gözünüzü karıştırmayın a kurban olduklarım.
Okuyun, bilgilenin, araştırın ve öyle yorum yapın. Lütfen.
Ayrıca bakın her şeyi geçtim, bu 18 yaşını doldurmayı vs sırf on yaş var diye de pedofili demezsin be bilinçli cahil sdfjkslfjsklfjslfkjskljlsj
Öyle işte siz de gülün ama bu durumlara düşmeyin istedim.
Sevgilerimle. ❤😚
2.4.22
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köşe Başı (bxb)
Teen Fiction---TAMAMLANDI--- Barış mahallede sessizce yaşayan bir çocuktu. Devran ise mahallenin ağır abisi. Eşcinsel konulu bir hikayedir, bunu bilerek başlamınızı isterim. Homofobikler ve aşağılayıcı yorum yapanlar engellenecektir. +18 içerikler, smut ve şid...